Společnost Milivié Design z Německa připravuje limitovanou sérii dvaadvaceti restomodů kulatého Volkswagenu za astronomické peníze. Zdroj: Milivié Design

Společnost Milivié Design z Německa připravuje limitovanou sérii dvaadvaceti restomodů kulatého Volkswagenu za astronomické peníze. | Zdroj: Milivié Design

Základem je odstrojená a zrenovovaná konstrukce klasického VW Typu 1 s novou kapotáží, inspirovanou například nejstaršími Porsche 356. Zdroj: Milivié Design

Základem je odstrojená a zrenovovaná konstrukce klasického VW Typu 1 s novou kapotáží, inspirovanou například nejstaršími Porsche 356. | Zdroj: Milivié Design

Místo klasických světlometů najdeme vpředu diodové ovály, vzadu rovněž LED půlměsíce a náznak „kachního“ spoileru. Zdroj: Milivié Design

Místo klasických světlometů najdeme vpředu diodové ovály, vzadu rovněž LED půlměsíce a náznak „kachního“ spoileru. | Zdroj: Milivié Design

Vnitřek si na retro nehraje ani náznakem, máme zde elegantní palubní desku s dvěma 12,3“ displeji pro přístrojový štít a infotainment s několika režimy grafiky, USB zdířky a dekorativní lišty, které jsou protažené do výplní dveří. Zdroj: Milivié Design

Vnitřek si na retro nehraje ani náznakem, máme zde elegantní palubní desku s dvěma 12,3“ displeji pro přístrojový štít a infotainment s několika režimy grafiky, USB zdířky a dekorativní lišty, které jsou protažené do výplní dveří. | Zdroj: Milivié Design

Vůz dostane dvojité lichoběžníky dopředu i dozadu, pohon je řešen plochým čtyřválcem o objemu 2,28 litru s karburátory Weber. Zdroj: Milivié Design

Vůz dostane dvojité lichoběžníky dopředu i dozadu, pohon je řešen plochým čtyřválcem o objemu 2,28 litru s karburátory Weber. | Zdroj: Milivié Design

Zadní kola jsou poháněna skrze čtyřstupňovou převodovku ZF s třemi jízdními režimy. Zdroj: Milivié Design

Zadní kola jsou poháněna skrze čtyřstupňovou převodovku ZF s třemi jízdními režimy. | Zdroj: Milivié Design

Všimněte si také velkých kotoučových brzd na obou nápravách. Zdroj: Milivié Design

Všimněte si také velkých kotoučových brzd na obou nápravách. | Zdroj: Milivié Design

Každý z plánovaných 22 kusů bude postaven přesně dle přání zákazníka, na jednom autě je pak tisíc hodin práce. Zdroj: Milivié Design

Každý z plánovaných 22 kusů bude postaven přesně dle přání zákazníka, na jednom autě je pak tisíc hodin práce. | Zdroj: Milivié Design

Základní cena činí 570.000 euro, tedy lehce přes 14 milionů korun. První vůz dorazí k zákazníkovi (pokud se někdo najde) v červenci příštího roku. Zdroj: Milivié Design

Základní cena činí 570.000 euro, tedy lehce přes 14 milionů korun. První vůz dorazí k zákazníkovi (pokud se někdo najde) v červenci příštího roku. | Zdroj: Milivié Design

Milivié 1 Zdroj: Milivié Design

Milivié 1 | Zdroj: Milivié Design

Milivié 1 Zdroj: Milivié Design

Milivié 1 | Zdroj: Milivié Design

Základem je odstrojená a zrenovovaná konstrukce klasického VW Typu 1 s novou kapotáží, inspirovanou například nejstaršími Porsche 356. Zdroj: Milivié Design
Místo klasických světlometů najdeme vpředu diodové ovály, vzadu rovněž LED půlměsíce a náznak „kachního“ spoileru. Zdroj: Milivié Design
Vnitřek si na retro nehraje ani náznakem, máme zde elegantní palubní desku s dvěma 12,3“ displeji pro přístrojový štít a infotainment s několika režimy grafiky, USB zdířky a dekorativní lišty, které jsou protažené do výplní dveří. Zdroj: Milivié Design
Vůz dostane dvojité lichoběžníky dopředu i dozadu, pohon je řešen plochým čtyřválcem o objemu 2,28 litru s karburátory Weber. Zdroj: Milivié Design
11
Fotogalerie

VW Brouk Milivié 1 za 14 milionů chce být lahůdkou pro fajnšmekry. LED a LCD doplní karburátory a pořádným motorem

Móda starých aut v moderním hávu se nevyhýbá ani lidovým vozítkům. Cena za tento přestavěný Beetle ale rozhodně lidová není.

V tuto chvíli nejdražší klasičtí „Brouci“ v Evropě ve stavu nových aut by vás stáli zhruba 1 až 1,5 milionu korun. Což je cena vysoká, ale ne zcela přehnaná. Pak tu ale máme společnost Milivié Design z Německa, která připravuje limitovanou sérii dvaadvaceti restomodů kulatého Volkswagenu za astronomické peníze. A nebude to levná sranda...

Základem je odstrojená a zrenovovaná konstrukce klasického VW Typu 1 s novou kapotáží, inspirovanou například nejstaršími Porsche 356. Místo klasických světlometů najdeme vpředu diodové ovály, vzadu rovněž LED půlměsíce a náznak „kachního“ spoileru.

Vnitřek si na retro nehraje ani náznakem, máme zde elegantní palubní desku s dvěma 12,3“ displeji pro přístrojový štít a infotainment s několika režimy grafiky, USB zdířky a dekorativní lišty, které jsou protažené do výplní dveří. Vůz dostane dvojité lichoběžníky dopředu i dozadu, pohon je řešen plochým čtyřválcem o objemu 2,28 litru s karburátory Weber. Zadní kola jsou poháněna skrze čtyřstupňovou převodovku ZF s třemi jízdními režimy. Všimněte si také velkých kotoučových brzd na obou nápravách.

Každý z plánovaných 22 kusů bude postaven přesně dle přání zákazníka, na jednom autě je pak tisíc hodin práce. Základní cena činí 570.000 euro, tedy lehce přes 14 milionů korun. První vůz dorazí k zákazníkovi (pokud se někdo najde) v červenci příštího roku.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud