VW Beetle v on-line půjčovně Quicar

Volkswagen spouští pilotní projekt nové generace půjčování aut s názvem Quicar. A nový Beetle bude jeho součástí.

Na rovinu. Samotný program Quicar ničím vysloveně revolučním není, za pozornost ale stojí, že se jej zúčastní také nedávno představená nová, třetí generace Volkswagen Beetle. Svědčí o tom nejen vyjádření automobilky Volkswagen, ale také oficiální fotodokumentace k tomuto tématu zveřejněná. Z názvu programu Quicar je patrné, že má jít o rychlé a snadné půjčování aut. Jeho provoz bude zahájen během letošního podzimu v německém Hannoveru a zprvu zde má využívat pěti desítek strategicky rozmístěných stanovišť, ale jejich počet prý Volkswagen ve střednědobém časovém horizontu zdvojnásobí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V rámci Quicaru poskytne největší evropský producent automobilů flotilu osobních vozů a skrze sadu internetových aplikací je bude samoobslužným způsobem nabízet zájemcům z řad běžných zákazníků. Přístup k vozům ve speciálním bělomodrém zbarvení má mít motorista po předchozí rezervaci skrze svoji čipovou kartu (nebo čip integrovaný v řidičském průkazu), která vůz odemkne. Pokud bude vše v pořádku, stačí jen vepsat číselný kód skrze dotykový monitor palubní soustavy a auto nastartuje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přibližně takto by měl v praxi systém Quicar fungovat. Zprvu do něj budou nasazeny dvě stovky vozů VW Golf BlueMotion vybavené vznětovými jednotkami 1,6 TDI CR, u nichž výrobce slibuje průměrnou spotřebu v kombinovaném provozu 3,8 l/100 km a emise CO2 ve výši 99 g/km. Pokud se však těšíte spíše na brzké svezení v novém Beetlu, pak vězte, že se několik desítek těchto vozů spolu s lehkými dodávkami VW Caddy do programu Quicar zapojí krátce po jeho zahájení.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků