Dobrý den, nevím zda příspěvce píšící o mlácení se v Amaroku a zázemí ve špatném počasí , ví, že tato vozidla nejsou určena jako bufet pro zahřátí policistů nebo jejich přepravu ale jako pojízdná laboratoř pro výjezd kriminální policie. Tedy vybavení k práci na místě závažné trestné činnosti. Tato vozidla vyjíždějí několikrát za den a jsou ve službě 24 h denně. Tedy všechno je jinak. Děkuji
Všude ve světě už pochopili, že v tom není místo (je tam výbava) a že je mnohem výhodnější velká dodávka typu Crafter 4x4, protože ta auta víc stojí než jezdí a zaměstnanci je tak v terénu používají i jako zázemí (venku je buď horko nebo zima, nebo tma nebo prší, téměř nikdy není venku krásně) Poláci třeba Crafter nechtěli kvůli ceně a už asi 10 let používají Renault Master. Usrkávají si kafe na kraje silnice a jsou v pohodě. Třískat se někam denně v Amaroku bych nechtěl. Hannover má u nás ale holt dobré jméno, T5 tam CZ vykoupilo asi 500ks (Státní správa všeho druhu) ale pak zjistili, že oni montují ještě Amarok. :-D Amarok do každého okresu!
Tenhle Amarok je opravdu hloupost a ještě s tím dvouturbovym tdi...to zase bylo vypsané výběrové řízení...-(
Je zajímavé, že nové policejní auta pochází vždy od stejného dealera.Vždycky vidím nové VW vždy jen z toho Proseku... to je zvláštní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.