Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Koncept Mercedes-Benz EQ

Volkswagen I.D. koncept

Volkswagen I.D. koncept

Prvním členem elektrické řady I.D. je kompaktní hatchback velikosti Volkswagenu Golf. Na trhu se objeví v roce 2020.

Prvním členem elektrické řady I.D. je kompaktní hatchback velikosti Volkswagenu Golf. Na trhu se objeví v roce 2020.

Volkswagen I.D. koncept

Volkswagen I.D. koncept

Hatchback I.D. se objeví na trhu v roce 2020.

Hatchback I.D. se objeví na trhu v roce 2020.

Rodinu elektromobilů I.D. vykopne do světa hatchback velikosti Golfu, ale prostornosti Passatu. Automobilka jej začala odhaloval už predloni.

Rodinu elektromobilů I.D. vykopne do světa hatchback velikosti Golfu, ale prostornosti Passatu. Automobilka jej začala odhaloval už predloni.

Volkswagen I.D. koncept

Volkswagen I.D. koncept

Volkswagen I.D. koncept

Volkswagen I.D. koncept

Volkswagen I.D. koncept

Volkswagen I.D. koncept

Volkswagen I.D. koncept

Volkswagen I.D. koncept

60
Fotogalerie

VW a Mercedes o budoucnosti dieselů: Budou tu minimálně dalších 20 let

Největší německé automobilky se shodují na tom, že vozy poháněné elektřinou jsou budoucnost. Zároveň však dodávají, že s tradičními pohonnými jednotkami počítají i v příštích desetiletích.

Šéf Mercedesu Dieter Zetsche se domnívá, že by bylo „absolutně stupidní“ ustoupit od používání dieselových motorů v návaznosti na skandál dieselgate. „Jak jsme ukázali během představení nových vznětových motorů, mohou být stejně šetrné jako ty benzínové. Emise CO2 jsme snížili o 15 %,“ uvedl Zetsche během autosalonu v Paříži.

„Jsme svědky vysoce emocionální, politické a nelogické diskuze (okolo dieselgate). Když se podíváme na fakta a technologie, tak by bylo opravdu stupidní upustit od potenciálu, který dieselové motory nabízí,“ řekl dále šéf německé automobilky.

Mercedes také potvrdil, že od provalení kauzy nepocítil pokles zájmu o vozy s dieselovými motory a hádá, že žádné dramatické změny se neodehrají ani v blízké budoucnosti. A když se ho novináři Autocaru zeptali na to, jak dlouho dieselové motory v nabídce budou, měl jasnou odpověď: „Stejně dlouho, jako motory zážehové.“

S tradičními motory počítá i Volkswagen

V roce 2020 chce VW odstartovat sériovou výrobu vozů s elektrickým pohonem. Ani tak ale automobilka nepočítá s tím, že by v příštích desetiletích měla od benzínových a naftových pohonných jednotek ustoupit. Podle německého koncernu tu takové agregáty budou ještě několik desetiletí.

„Budoucnost je elektrická, ale klasické pohonné jednotky budou i nadále hrát klíčovou roli. Minimálně v následujících dvou desetiletích,“ uvedl Matthias Müller, výkonný ředitel VW v rozhovoru pro Autocar. „Máme tu mnoho nových příležitostí a možností mobility, které se nám otevírají, ale nesmíme zanedbávat ani naše stávající technologie a klíčové kompetence,“ dodal Müller.

Volkswagen zareagoval na dieselgate tím, že v následujících deseti letech představí 30 modelů poháněných elektřinou. Německá automobilka si je ale vědoma toho, že stávající zákazníci nepřejdou na elektrické pohonné jednotky ihned. I když se jedná o budoucnost automobilového průmyslu, svět elektromobilů je zatím pouze v plenkách a bude ještě nějaký čas trvat, než se tato situace změní.

 

meeq003.jpgmeeq005.jpgmeeq008.jpg
meeq006.jpgmeeq007.jpgmeeq013.jpg
meeq010.jpgmeeq012.jpgmeeq200.jpg
meeq014.jpgmeeq015.jpgmeeq101.jpg
meeq100.jpgmeeq202.jpgmeeq207.jpg
meeq201.jpgmeeq203.jpgmeeq206.jpg
meeq204.jpgmeeq210.jpgmeeq208.jpg
meeq300.jpgmeeq301.jpgmeeq302.jpg
meeq303.jpgmeeq305.jpgmeeq307.jpg
meeq400.jpgmeeq401.jpgmeeq402.jpg
meeq403.jpgmeeq500.jpgmeeq800.jpg
meeq801.jpgmeeq900.jpgmeeq901.jpg
meeq902.jpgmeeq903.jpgmeeq904.jpg

_vwgo00.jpg_vwgo02.jpg_vwgo03.jpg

_vwgo04.jpg_vwgo05.jpg_vwgo20.jpg

_vwgo30.jpg_vwgo40.jpg

​,id11.jpegid12.jpegid13.jpegid14.jpegid15.jpegid1.jpgid1.jpegid2.jpgid6.jpgid3.jpgid41.jpgid5.jpgid8.jpg

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud