VW a jeho recept na restrukturalizaci: delší pracovní doba, stejné mzdy

Německá automobilka Volkswagen našla recept na zlepšení své ekonomické situace. Jedním z dílčích opatření bude zavedení delší pracovní doby. Zaměstnanec má v dnešní době týdenní pracovní dobu v délce 28,8 hodiny a po zavedení tohoto opatření se zvedne na 35 hodin. Tento krok pak zajistí, že automobilka bude moci propustit velké množství zaměstnanců a snížit tak své náklady. Samotné opatření neni nijak zvláštní a je poměrně běžné, ovšem Volkswagen s prodloužením pracovní doby nenavýší adekvátně platy, ale nynější hodinovou sazbu rozdělí na větší počet hodin a pracovník tak bude odměněn menší hodinovou mzdou. Toto opatření se týká pouze samotné automobilky VW a ne jejích dceřiných společností. Otázkou však zůstává, jak se s plánovaným krokem smíří zhýčkaní němečtí zaměstnanci...
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků