Vůbec první elektromobil Kia se stále vyrábí, protože je boží. Malý Ray teď dostal další facelift

25 komentářů

Kuk Vykuk
27. srpna • 1:35

Je boží, akorát v tom nesmíte bourat, protože pak je z váš akorát prejt a to není boží. 👎

Plejtvak
14. srpna • 6:17

Na těch mých 7 km do, a 7 km z práce ideální

Lukáš
14. srpna • 7:19

Já dojizdim 10 km tam a 10 km zpět 6 dnů v týdnu. 110 km týden, 440 km měsíc
Benzín auto
440 km - měsíc =1 600 Kč z výplaty v hajzlu každý měsíc jen , že se musíte dostat do práce. Cca 17 600 Kč za rok
(45Kč/L při spotřebě 8 L/100 km)..................Elektro auto nabíjení doma v nízkém tarifu D27D 18-8 hod Eon440 km - měsíc = 188 Kč
Za rok 2 068 Kč
( 3 Kč /1 kW při spotřebě 14 kW)Při provozu u veřejné nabíječky Eon na čip
440 km - měsíc = 672 Kč DC rychlonabíjení
Za rok 7 392 Kč
440 Kč - měsíc = 448 Kč AC pomalé nabíjení
Za rok 4928 KčČástka za rok = bráno za 11 měsíců. Odečtena dovolená svátky atd. Vycházím z průměrné roční spotřeby mého elektrického vozu 14 kW/100 km

Lukáš
14. srpna • 12:36

495000 Kč vč DPH
BMW I3 94 Ah, 250 km běžně reálná výdrž baterie(ale dobijim většinou při 30-40 %), výkon 125 kW 170 k
2017, nehavarované dovoz D, 52000 km
baterie po 4 letech 100% stav japacity ověřeno v bmw, (stále 4 roky záruka na Aku) nehavarované ve veškeré výbavě
Cena za olítanou Octavii v ropě nebo nového R Captur v 3válci. Mohl jsem koupit Duster a x dalších nových aut. Proč? Nepotřebuji nové. Za stejné peníze mám auto, které stálo 1 300 000 Kč a top vybavenost i kvalitu
Stačí nebo chcete nějaké neuvěřitelné informace doplnit???

Fanda 01
14. srpna • 8:10

A teď nápis na kolik Ev přišlo ...

14. srpna • 10:05

A co to bude mít za výsledek? Myslím, že do toho ti vůbec nic není, ne?

Ty p.ko
14. srpna • 18:14

U výpočtu provozních nákladů to je sakra důležity Ty p.ko. VW XL1 stal 110 000 eur, ale provozní náklady měl minimální v testech kolem 1.5 l nafty na 100 podle VW pod litr. Ale na dojíždění do práce to byla hovadina. Zkus používat tu dutou věc na krku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
14. srpna • 20:13

U výpočtu provozních nákladů opravdu kupní cena nehraje nejmenší roli, debile. Asi jsi myslel celkové náklady, ale to bys musel v té duté věci na krku taky něco mít, namísto hoven. VW XL1 stál tak moc, protože jich vyrobili jen pár set kusů a vývoj se tak musel rozprostřít do minimální série. To jsi fakt hodně mimo, ale od zdejších blbů ani nic jiného nečekám.

Ty p.ko
15. srpna • 11:00

A říká to něco amortizace? Jestli seš provozně takhle omezenej tak ne. VW xl1 je extrémní příklad aby to pochopil i taky b.b jako ty. Nepomohlo to. Zkus někdy podnikat a uvidíš s čím vším si měl počítat než zkrachujes ty nulo.

Denis
13. srpna • 3:28

Jen Honda za 2020 prodala v Japonsku modelu Honda NBox 170 000 !!!!

Ing. Klátil
12. srpna • 21:00

Tyhle microvany jsou v japonských a v Jihikorejsjých velkoměstech velice populární a oblíbené. Zejména japonci tam platí daň za rozměry auta z důvodu jeho nedostatku a tato auta jsou velice výhodná prostorná a praktická.
Vyrábí je hlavně Toyota, Nissan atd

Praktické auto
12. srpna • 21:53

Tak japonská kei car jsou super myšlenka a převést je v prostornější Evropě do trochu použitelnějším podoby by bylo rychlejší a symslupnejsi opatření jak rychle zlepšit situaci, ale to mělo přijít už 15 let zpátky. Škoda promarnene šance. Uvidíme jak se bude dařit mini Ev v Evropě když je avizuje hyundai i VW. Snad se to někomu podaří dotáhnout do nějaké rozumné podoby a ceny.

12. srpna • 22:37

V Evropě tohle vždycky řešila ekonomická situace, lidi sami začali kupovat menší a úspornější auta. Ale nějaké rozumné omezení rozměrů vozidel by nebylo na škodu. Když si vezmu, že současná Fabia rozměrově přesahuje třetí generaci Golfu, Octavia pátou generaci Passatu, je něco sakra špatně.

Praktické auto
12. srpna • 23:00

Ani by nebylo nutné omezeni, stačilo by motivovat, jako v Japonsku nějaká např. Evropská kei s nižší sazbou DPH. Ekonomická situace to mohla řešit i v Japonsku přesto tam vláda kei podporuje. Výhody v ekologických, sociálních i castecne zdravotních výdajích by to mohly ospravedlnit. Bohužel my jdeme opačnou cestou mobilitu prodražit, chudší část spolecnosti tlacit do starších a starších aut a snížení kapacity vlastního prumyslu. Uvidíme jak dlouho to ještě voličům bude trvat než se jim tenhle směr přejí. Holt to musí ještě víc lidí zažít na vás ti kůži v dopadech aby to bylo téma. Kolik malých aut zůstane, možná už ani i10 nedostane spalovacího nástupce a další fabie od 500? Co to udělá s trhem ojetinu proste lidi budou jezdit starýma velkýma autama protože malá nebudou:) a absolutní hodnota emisí může naopak i růst nebo se případné snížení bude významně zpomalovat. Prostě tady se ekologii EU zaklíná a v praxi dělá dost kroků které snížovani emisí spíše brání. Pokrytectví v přímém přenosu.

13. srpna • 9:21

Kei je ale právě kategorie s nejvíce omezeními. Rozměry, hmotnost, dokonce i objem a výkon motoru. Teprve pak má vozidlo úlevy, pokud vše splní.
Zbytek jsou tradiční sockobláboly nepodložené vůbec ničím z reality. Ale přesto je musíš nacpat do každé diskuse...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Praktické auto
13. srpna • 9:54

Jasně protože emisní normy EU vůbec nejsou nerovne, technicky nesmyslné atd... :) Podívejte se na metodiky výpočtu "pokut" za emise modelu, zamyslete se a pak zkuste prodat nějaký komentář to není jen "arogantní blábol" :)

13. srpna • 11:03

"Bohužel my jdeme opačnou cestou mobilitu prodražit" Kdy už konečně tuhle hloupost něčím reálným doložíš, aby to nebyly jen tvé každodenní sockoidní výplody?

Praktické auto
13. srpna • 20:22

1)Třeba právě tím že emisní normy jsou stavěné tak že je snazší jimi projít bez pokuty s větším těžším dražším autem, 2) tím že od roku 2035 chce EU prakticky zakázat spalovaky, respektive tak zatížit pokutami že nebudou reálně dostupné skoro žádné, 3) třeba tím že z daní podporujeme elektromobilitu jejíz emisní příspěvek je dost sporný/respektive je to jedno z nejdražších "snižování emisí" 4) třeba tím že vláda již dávno zavedla ekopoplatky za převod starších vozidel s nízkou emisní normou což je de facto daň z chudoby :) prostě genialita v praxi atd. :) Jestli to vidět nechcete tak těžko diskutovat

14. srpna • 10:04

Nejsnáze a nejlevněji projde emisními normami nižší střední třída, a ta není velká ani drahá. Lžeš.
Od roku 2035 se spalovací osobní auta nebudou vyrábět, to je pravda. Na druhou stranu to není důkaz, že by mobilita měla zdražovat. Lžeš.
To nemá s dostupností aut vůbec nic společného. Lžeš.
Ekopoplatky za převod starších aut byly zavedeny v dobách tak dávno minulých, že to nemá vůbec smysl v dnešní době. Navíc se poplatek platí při prvním převodu, a pak už dále ne. Lžeš.
Shrnuto, jsi kokot, co jen lže.

Praktické auto
14. srpna • 11:03

1) nižší emisní nároky dle hmotnosti jsou prostě pravda a důkaz pokrytectví, proč prostě není emisní "pokuta" dle absolutní hodnoty emisí????? Takže se likviduje třída malých levných aut
2) tlak na Ev zdražuje spalovaky už teď, jednak nerovné podmínky tlačí na nákladnější technologie u spalovacího motoru a druhak značky zenspalovaku dotují vývoj Ev
3) jestli nevidíte vliv na dostupnost aut tak slepému člověku prost nevysvetlite jak svět vypadá
4) ekopoplatky prostě jsou daň z chudoby, ledě co na lepší auto nemají si díky nim koupí o to starší a horší auto :) to že to platí už dlouho nikdo nerozhoduje jen je to od počátku nesmysl, snad se nerozjede dál abychom za chvíli neplatili za převod euro 6:).
5) to že jsem arogantní nevychovaný hulvát nedává sílu vaším "argumentům" jen ukazuje vaší "úroveň" hezky den

14. srpna • 20:10

Ty jsi fakt magor, to se nevidí. Prostě socka tělem i duší, navěky. Na tebe opravdu slušností plýtvat nebudu, nejsi hoden ničeho jiného než hrubosti a arogance.
Tak znova - levná malá auta likviduje něco úplně jiného, než zrovna emisní poplatky. Daleko víc udělala bezpečnost a požadavky na výbavu. A nejen ty unijní, ale i ty zákaznické. Jo, že zrovna ty nechceš třeba ani klimu a elektrická okna? Smůla, protože 99 % klientů je chce.
Tlak na EV zdražuje spalovací auta? Do píči, jak, když se obojí vyvíjí odděleně? Technologicky v žádném případě ne, a s tím "dotováním" jsi zaspal tak deset let, blbe.
Dotování EV fakt nemá vůbec žádný vliv na dostupnost jiných aut, to jsi úplně ustřelil, a to je snad nejlživější argument, který vůbec používáš. Jsi odpad.
Tyvole, ty jsi jak zaseklá deska, když je poplatek zaplacený, další kupec ho už neplatí. Tak tu nešiř svoje bludy a lži, a nespekuluj s nějakým "aby".
Jo, chápu, prostě pro tlačení svého názoru se snížíš k nejhorším lžím, jen aby ti to vyšlo. Jsi prazmrd všech zmrdů.

Praktické auto
14. srpna • 21:17

Tak já mám slušně vybavenou novou dacii se kterou jsem spokojen:) ale jde mi o princip, k tomu zbytku to už je takový lidský odpad ze není co dodat:) přeji vám ve vašem omezeném svete hodně štěstí. Někdo je holt ochoten za "úspěch" platit hodně velkou morální daň. Možná vám pomůže kdyz se začnete bavit osobně s lidmi mimo vaší bublinu abyste trochu pochopil svět :)

Net
13. srpna • 6:06

Bohužel nějaký idiot (err chytrý lobbista) v EU prosadil, že se bude platit podle emisí na kg auta, místo celkových emisí, což výrazně zdražilo malá auta, která mají sice malé emise, ale ne na kg váhy, a nevejdou se tak do potřebných norem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Praktické auto
13. srpna • 6:33

Jo to mi vadí už dlouho ale ani to nestačí aby někteří uvěřili jak pokrytecký je přístup EU k emisím. Stejně tak jako přístup k nákladní dopravě, zemědělským dotacím atd atd.

Praktické auto
12. srpna • 11:37

Malým Ev celkem fandím ale opět bomba nadpis :) ještě se vyrábí protože je boží :) minulá generace A4 už se nevyrábí protože byla úplně děsná :). To je zas kritérium :). Plno aut i kterých by jistě byla větší shoda na tom že jsou "boží" už se nevyrábí Jaguar e type vybraná Ferrari, ale tohle se prostě vyrábí protože je o to zájem ale nevěřím že by většina zákazníků na tom vydělá něco "božího". Jak "boží" jsou lady co se stale vyrábí :)?

Doporučujeme

Články odjinud