Vstup značky Genesis na evropský trh se odkláda. Nemá diesely ani SUV

27 komentářů

pája
13. června • 11:54

Před několika lety koncern H/K řešil zda je jednodušší vytvořit svou "premii" nebo koupit. Byli ve finále zájemců o Jag a odstoupili. Dnes vidíme, že zvolili vlastní tvorbu. Logiku to má, zaměření Genesisu je na celý svět kromě evropského trhu. Každý ví, že jen ten náš evropský trh je tak přísný/tradiční. Uvidíme na prodejních číslech. Máme vzácnou příležitost za čas posoudit kdo vyhrál, zda Indové nákupem nebo Korci vlastním vývojem.

Lorre
11. června • 10:32

Hyundai nemůže dělat prémiový segment, protože ta značka vlastně dodnes neví čím a pro koho chce být... ten jejich Genesis je v podstatě okopírovaný japonský systém, který funguje od nějakých 80. let minulého století a funguje, korejská variace, ale může v podstatě tvořit to pomyslné dno automobilové nabídky. Pro lidi, kterým je jedno čím jezdí, autům v podstatě nerozumí a nevadí jim velký propad ceny při další prodeji tak pro ty je Hnůjdai docela dobrá nabídka, i když sympatiemi je pro mě výše snad i Dacie a Kia.

LOL
11. června • 14:46

Zajdi si do bazáče a koukni se, jak si drží cenu třeba Sportage ;-)
Zatuhnul jsi někdy v době roku 2002, ale dnes se píše 2016 a rejžojedi dělají auta lepší (kvalitnější), než VW - stačí si chronologicky seřadit průsery VW jen s motory. S tím se smiř.

Mirek
11. června • 11:56

Jak hodnotit názory člověka, který evidentně není nezaujatý a celým jeho projevem se táhne zášť k automobilce a ne hodnoceni kvalit produktu. Ahoj Hnůjdai. :-P

Dr.River
10. června • 12:16

Skončí to asi stejně jako všechny předchozí pokusy. Daewoo Chairman, Hyundai Grandeuer, XG 30 atd. Místní Hyundai to pořídí Vošickýmu a čutálisti z okresního přeboru Peltovi ale v reálu si to za svý nikdo nekoupí. V téhle třídě se kromě technologie, kvality a designu hraje taky na image a tradici. A poslední dvě kategorie „Háčko po mrtvici“ prostě nemá a nikde si nekoupí. Mít nemůže. V době, kdy Evropani vynalezli auto bylo mezi rýžovišti vrcholem techniky jízdní kolo. A cestu z technického středověku k dnešním dnům (jinak klobouk dolů, stihli to rychle) lemovalo bezskrupulozní kopírování Evropy a hlavně Ameriky. A na tom image a tradici postavit nemůžete – byt´je to poněkud povrchní ale život už je takovej. Neříkám, že dělají špatná obyčejná auta pro obyčejné lidi jakých je nás většina. A když ovečkám natroubíte do hlavy, že jsou to úplně ta nejkvalitnější česká auta, i se to docela prodává…a až jim skončí daňové prázdniny, posunou tu montovnu z Nošovic zase o trochu na Východ a pojede se dál. Ale na prémii nedosáhnou. A s tím těžko něco LOL a podobní mudrlanti udělají...

LOL
10. června • 13:47

Tak někdo řeší image a velikost svého pumprdlíka, já primárně řeším co dostanu za své peníze - protože auto si kupuju za své. Nevím, jestli jsi v Genesysu seděl/jel, já ano, a to auto určitě není špatné a nemám problém za takovou káru s pořádným atmo motorem dát ty peníze co stojí. Ty možná řešíš, zda ti budou sousedi závidět, já řeším komfort cestování a motorizaci. A když už dojdou argumenty, tak se hodí i to rýžoviště. :-) A ruku na srdce, za tu cenu dostaneš buď auto u třídu níž ve srovnatelné výbavě, nebo holátko ve stejné třídě. Právě proto ten, kdo si cenu auta nedá do nákladů, se bude velmi pozorně dívat na cenu, výbavu, kvalitu a spolehlivost.

Dr.River
10. června • 13:57

Tenhle web je o autech tak se na ne, prosim, soustred. Pumprliky res jinde. Co me prekvapilo v Equusu při poslední ceste v Seoulu na letiste jsou jizdni hluky od zadni napravy. Do cca 120 to jede neslysne ale pak to zacne byt neprijemne. Evropa je v tomhle o level dal. Pokud sháníš hodne plechu s atmo motorem za malo penez, poradim ti Volhu…

LOL
10. června • 14:13

Na image a tradici jsi hrál ty ;-)

Dr.River
10. června • 14:18

Nepochopils. Ja popisuju chovani cilove skupiny. A v tomhle segmentu se proste na image hraje at se ti to libi nebo ne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
10. června • 14:23

Takk sorry, nevěděl jsem, že nejsem cílová skupina. ;-)

Dr.River
10. června • 14:27

To je v poradku. Zde se, ze jsi cilova skupine prave pro Hyundai-premium. Ale moc vas v Evrope nebude. Coz zrejme stavi ten jejich business case na vodu...

Standa
10. června • 13:03

Image a tradice,no jak kde,v USA docela mladý Lexus před sebe Němce nepustí,tak nechme se překvapit co předvede Genesis.

Dr.River
10. června • 13:07

V USA nebo arabarnach je to jiste jinak. Clanek ovšem resi Evropu...

Zelí
10. června • 11:26

Je to jenom bouchnutí papírovým pytlíkem od mouky. Buch, trochu čmoudu a nic.

Mirek
10. června • 11:44

Vidíš to, Hlávko, nezvládneš ani jednoduchou větu. Kdybys napsal, že se zaprášilo, tak ok, ale čmoud je výsledek hoření, ne bouchnutí. Se potom nediv a nestěžuj si, že se někdo naváží do tvého oblíbeného koncernu, když při každé příležitosti vyskočíš a navážíš se bezdůvodně do jakékoliv východní produkce aut. :-D

LOL
10. června • 11:28

Ano, bohužel v Evropě musí být prémie v dehtu. :-/ I třeba ta Panamera..Že to nedává smysl? To je prostě Evropa.

fsh
10. června • 10:25

Koukám, že je tady zase spousta "expertů", kteří v tom nikdy nejeli a hned jsou chytrý jak rádio...

Standa
10. června • 10:38

Vždyť je nech,oni preferují oktáfku s litrovým tříválcem,to Korejci neumí,jinými slovy oni neumí tak hluboko klesnout.

Jarda
10. června • 15:42

Ale umí, jednou jsem jel v i30 a měl jsem pocit, že jede jen na tři válce a má jen tři tlumiče. Zajímavé ale je, že žral jak šestiválec a brzdil jak šestituna :-O

*
25. června • 15:25

To je jen tvé zbožné přání. Realita je naprosto opačná.

joe
10. června • 16:51

Kdybys nekecal ty - Jaryne...;-)

Autař
10. června • 9:58

Myslím, že "prémiový" Hyundai nikdo v Evropě postrádat nebude!:-D

Dr.River
10. června • 8:57

Prémiový Hyundai. protimluv par excellence...

LOL
10. června • 11:27

Právě proto kvůli takovým blbounům nejapným založili Genesys. ;-)

Jarda
10. června • 13:42

Tak oni už mají značky dvě? Genesis a Genesys?

LOL
10. června • 13:47

jo, s Y je pro natvrdlé :-D

Jarda
10. června • 8:48

No jo, hnůjdej, opět mnoho povyku pro nic a jen další naleštěná bída.

Doporučujeme

Články odjinud