Před několika lety koncern H/K řešil zda je jednodušší vytvořit svou "premii" nebo koupit. Byli ve finále zájemců o Jag a odstoupili. Dnes vidíme, že zvolili vlastní tvorbu. Logiku to má, zaměření Genesisu je na celý svět kromě evropského trhu. Každý ví, že jen ten náš evropský trh je tak přísný/tradiční. Uvidíme na prodejních číslech. Máme vzácnou příležitost za čas posoudit kdo vyhrál, zda Indové nákupem nebo Korci vlastním vývojem.
Hyundai nemůže dělat prémiový segment, protože ta značka vlastně dodnes neví čím a pro koho chce být... ten jejich Genesis je v podstatě okopírovaný japonský systém, který funguje od nějakých 80. let minulého století a funguje, korejská variace, ale může v podstatě tvořit to pomyslné dno automobilové nabídky. Pro lidi, kterým je jedno čím jezdí, autům v podstatě nerozumí a nevadí jim velký propad ceny při další prodeji tak pro ty je Hnůjdai docela dobrá nabídka, i když sympatiemi je pro mě výše snad i Dacie a Kia.
Zajdi si do bazáče a koukni se, jak si drží cenu třeba Sportage ;-)Zatuhnul jsi někdy v době roku 2002, ale dnes se píše 2016 a rejžojedi dělají auta lepší (kvalitnější), než VW - stačí si chronologicky seřadit průsery VW jen s motory. S tím se smiř.
Jak hodnotit názory člověka, který evidentně není nezaujatý a celým jeho projevem se táhne zášť k automobilce a ne hodnoceni kvalit produktu. Ahoj Hnůjdai. :-P
Skončí to asi stejně jako všechny předchozí pokusy. Daewoo Chairman, Hyundai Grandeuer, XG 30 atd. Místní Hyundai to pořídí Vošickýmu a čutálisti z okresního přeboru Peltovi ale v reálu si to za svý nikdo nekoupí. V téhle třídě se kromě technologie, kvality a designu hraje taky na image a tradici. A poslední dvě kategorie „Háčko po mrtvici“ prostě nemá a nikde si nekoupí. Mít nemůže. V době, kdy Evropani vynalezli auto bylo mezi rýžovišti vrcholem techniky jízdní kolo. A cestu z technického středověku k dnešním dnům (jinak klobouk dolů, stihli to rychle) lemovalo bezskrupulozní kopírování Evropy a hlavně Ameriky. A na tom image a tradici postavit nemůžete – byt´je to poněkud povrchní ale život už je takovej. Neříkám, že dělají špatná obyčejná auta pro obyčejné lidi jakých je nás většina. A když ovečkám natroubíte do hlavy, že jsou to úplně ta nejkvalitnější česká auta, i se to docela prodává…a až jim skončí daňové prázdniny, posunou tu montovnu z Nošovic zase o trochu na Východ a pojede se dál. Ale na prémii nedosáhnou. A s tím těžko něco LOL a podobní mudrlanti udělají...
Tak někdo řeší image a velikost svého pumprdlíka, já primárně řeším co dostanu za své peníze - protože auto si kupuju za své. Nevím, jestli jsi v Genesysu seděl/jel, já ano, a to auto určitě není špatné a nemám problém za takovou káru s pořádným atmo motorem dát ty peníze co stojí. Ty možná řešíš, zda ti budou sousedi závidět, já řeším komfort cestování a motorizaci. A když už dojdou argumenty, tak se hodí i to rýžoviště. :-) A ruku na srdce, za tu cenu dostaneš buď auto u třídu níž ve srovnatelné výbavě, nebo holátko ve stejné třídě. Právě proto ten, kdo si cenu auta nedá do nákladů, se bude velmi pozorně dívat na cenu, výbavu, kvalitu a spolehlivost.
Tenhle web je o autech tak se na ne, prosim, soustred. Pumprliky res jinde. Co me prekvapilo v Equusu při poslední ceste v Seoulu na letiste jsou jizdni hluky od zadni napravy. Do cca 120 to jede neslysne ale pak to zacne byt neprijemne. Evropa je v tomhle o level dal. Pokud sháníš hodne plechu s atmo motorem za malo penez, poradim ti Volhu…
Na image a tradici jsi hrál ty ;-)
Nepochopils. Ja popisuju chovani cilove skupiny. A v tomhle segmentu se proste na image hraje at se ti to libi nebo ne.
Takk sorry, nevěděl jsem, že nejsem cílová skupina. ;-)
To je v poradku. Zde se, ze jsi cilova skupine prave pro Hyundai-premium. Ale moc vas v Evrope nebude. Coz zrejme stavi ten jejich business case na vodu...
Image a tradice,no jak kde,v USA docela mladý Lexus před sebe Němce nepustí,tak nechme se překvapit co předvede Genesis.
V USA nebo arabarnach je to jiste jinak. Clanek ovšem resi Evropu...
Je to jenom bouchnutí papírovým pytlíkem od mouky. Buch, trochu čmoudu a nic.
Vidíš to, Hlávko, nezvládneš ani jednoduchou větu. Kdybys napsal, že se zaprášilo, tak ok, ale čmoud je výsledek hoření, ne bouchnutí. Se potom nediv a nestěžuj si, že se někdo naváží do tvého oblíbeného koncernu, když při každé příležitosti vyskočíš a navážíš se bezdůvodně do jakékoliv východní produkce aut. :-D
Ano, bohužel v Evropě musí být prémie v dehtu. :-/ I třeba ta Panamera..Že to nedává smysl? To je prostě Evropa.
Koukám, že je tady zase spousta "expertů", kteří v tom nikdy nejeli a hned jsou chytrý jak rádio...
Vždyť je nech,oni preferují oktáfku s litrovým tříválcem,to Korejci neumí,jinými slovy oni neumí tak hluboko klesnout.
Ale umí, jednou jsem jel v i30 a měl jsem pocit, že jede jen na tři válce a má jen tři tlumiče. Zajímavé ale je, že žral jak šestiválec a brzdil jak šestituna :-O
To je jen tvé zbožné přání. Realita je naprosto opačná.
Kdybys nekecal ty - Jaryne...;-)
Myslím, že "prémiový" Hyundai nikdo v Evropě postrádat nebude!:-D
Prémiový Hyundai. protimluv par excellence...
Právě proto kvůli takovým blbounům nejapným založili Genesys. ;-)
Tak oni už mají značky dvě? Genesis a Genesys?
jo, s Y je pro natvrdlé :-D
No jo, hnůjdej, opět mnoho povyku pro nic a jen další naleštěná bída.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.