Vstup značky Genesis na evropský trh se odkláda. Nemá diesely ani SUV

Vstup značky Genesis na evropský trh se odkláda. Nemá diesely ani SUV

Genesis je luxusní značka automobilky Hyundai, ale jestli jste se těšili, že si pořídite hodnotného korejce i u nás, budete si muset ještě několik let nechat zajít chuť. Oficiální uvedení vozů Genesis na evropský trh se odkládá až někam za rok 2020.

Automobilka totiž nemá vhodné diesely a především nemá ani SUV. Bez nich se na evropský trh pouštět nechce, protože luxusní sedany s benzinovými motory u nás (v Evropě) tvoří velmi okrajovou část trhu. I když by se mohl menší (a levnější) model Genesis G70 prosadit jako soupeř BMW řady 3, tak jedině s dieselem.

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

V roce 2020 by měla mít značka Genesis v nabídce celkem šest modelů včetně tří SUV či crossoverů. Rozšíří se také nabídka pohonných jednotek a zákazníci dostanou na výběr i mezi hybridním či plně elektrickým pohonem.

Prozatím tedy nezbývá než čekat, případně oslovit některého z tzv. šedých dovozců, který vám Genesis přiveze například z USA, kde by se měl prodej rozjet do konce tohoto roku. V Americe totiž poptávka po klasických sedanech s velkými benzinovými motory ještě nevymřela.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků