Vstup značky Genesis na evropský trh se odkláda. Nemá diesely ani SUV

Vstup značky Genesis na evropský trh se odkláda. Nemá diesely ani SUV

Genesis je luxusní značka automobilky Hyundai, ale jestli jste se těšili, že si pořídite hodnotného korejce i u nás, budete si muset ještě několik let nechat zajít chuť. Oficiální uvedení vozů Genesis na evropský trh se odkládá až někam za rok 2020.

Automobilka totiž nemá vhodné diesely a především nemá ani SUV. Bez nich se na evropský trh pouštět nechce, protože luxusní sedany s benzinovými motory u nás (v Evropě) tvoří velmi okrajovou část trhu. I když by se mohl menší (a levnější) model Genesis G70 prosadit jako soupeř BMW řady 3, tak jedině s dieselem.

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

V roce 2020 by měla mít značka Genesis v nabídce celkem šest modelů včetně tří SUV či crossoverů. Rozšíří se také nabídka pohonných jednotek a zákazníci dostanou na výběr i mezi hybridním či plně elektrickým pohonem.

Prozatím tedy nezbývá než čekat, případně oslovit některého z tzv. šedých dovozců, který vám Genesis přiveze například z USA, kde by se měl prodej rozjet do konce tohoto roku. V Americe totiž poptávka po klasických sedanech s velkými benzinovými motory ještě nevymřela.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků