Všimli jste si toho? Suzuki se jako první značka v EU úplně vykašlalo na tříválce

29 komentářů

Petr
12. dubna • 22:49

Ne srozumitelný text

Kuk Vykuk
10. dubna • 1:26

Co to je Suzuki? :-D

Alternativa
10. dubna • 8:26

Suzuki je houslová škola, např: http://www.suzukimetoda.cz... . Metoda Suzuki se ale využívá i při výuce hry na jiné hudební nástroje - viz http://www.suzukiasociace.cz/... . Kdoví, jestli si absoloventi této výuky častěji kupují auta zn. Suzuki? ;-)

Sir CHerokee
9. dubna • 10:47

Suzuki dělá zajímavé motorky. Aut bohužel méně. Čest výjimkám jako Swift Sport.

Marex
9. dubna • 4:41

Tak ono Suzuki se tak nějak celkově vykašlalo i na ČR. Zkuste přijít do autosalonu a chtít Swifta v nejvyšší výbavě Elegance (jedině ta má AC), pohon standard 4x2 a v jiné barvě, než je bílá, modrá, nebo červená. Prodejce to určitě pobaví :-P

8. dubna • 17:54

U Hondy je to smutne , Suzuki bravo.

Zelí
8. dubna • 14:48

Na malé prcky od Suzuki je i tříválec zbytečně komfortní. Tam by stačil i dvouválec. Konec konců by ho ani nemuseli vyvíjet, protože ho do motorek vyrábí. A výkon má dostatečný ...

8. dubna • 15:49

Vhodnost užití motoru nejde posuzovat jen podle jeho výkonu. ;-)

Joe Doe
8. dubna • 11:18

Prvni znacka? To predsa nie je pravda.Mazda sa na trojvalce rovno vykaslala a nikdy ziaden do svojho auta nenamontovala ;)(trojrotorovy Wankel je ina kapitola)

Twan
8. dubna • 13:44

Mazda má tříválce pro kategorii Kei car. Protože to je jediné rozumné použítí. To jen Evropan se snaží poháňet jendou tak těžká auta podobným motorem.

Joe Doe
8. dubna • 14:23

Nema. Mazda vo svojich autach pouzivala len V2, I4 a V6 + wankel.
Aj malicky 350 cc je inline 4.Trojvalec Suzuki sa objavil len v preznackovanych Suzuki kei cars, ktore sa predavali aj pod znackou Mazda.

Twan
14. dubna • 14:51

Aha

Q
8. dubna • 8:39

Nepřikládal bych tomu velkou váhu. Suzuki je prostě menší globální výrobce a vyvíjet motory speciálně pro Evropu se mu asi už nevyplatí. Navíc má specifickou modelovou skladbu, kde převažují městská autíčka, nebo auta s teréními ambicemi. A zejména při manévrování (ale částečně i ve městě) vynikne slabina tříválcových turbomotorů - obtížné rozjezdy a nepředvídatelná či pomalá reakce na sešlápnutí plynového pedálu v nižších otáčkách.

Petr
10. dubna • 21:07

Suzuki vyrábí přes 3 mil aut ročně, což je víc než 2x více než Škoda, to jen k té velikosti. Také máme s manželkou fleet od Suzuki = Vitara + Swift a neměnili bychom za nic jiného. Kromě spolehlivosti a spotřeby i cena a jízdní vlastnosti = radost z jízdy

mpolan
8. dubna • 8:44

Neřekl bych, že tříválec 1,5 litru od BMW má tebou popsané problémy. Ono to není o válcích, ale především o objemu motoru, a litr je prostě špatně. Proto byl tak špatný a nevyzpytatelný 0,9 TCe od Renaultu, příliš malý objem.

Q
8. dubna • 10:28

Ano, spíše než o válce jde o objem. Moje úvaha se týkala mainstreamu, který turbotříválce má s objemem 1.0 litru. BMW a Ford s 1.5 litrovými tříválci na tom tak špatně nebudou, možná ani PSA s objemem 1.2 litru.

mpolan
8. dubna • 18:47

To je fajn, takže pokud mainstream má jen ty litrové. PSA je vlastně prémiovka. :-D
Generalizování je vždycky cesta k velkým chybám, milý Q.

Q
9. dubna • 5:59

PSA je nyní králem tříválců. Má dva zážehové tříválce vlastního vývoje a společně s Opelem koupil další dva zážehové tříválce a jeden dieselový od GM.

Twan
8. dubna • 13:39

Nemáš pravdu. Je to naopak. Když postavíš litrový dvanáctiválec, bude nesrovnatelně kultivovanější než klidně dvacetilitrový tříválec. Zde je důkaz (ty co střílí mají problémy s rozdělovačem a špatně nastavený/vyrobený karburátor): https://www.youtube.com/watch...

Q
9. dubna • 5:50

Samozřejmě. U dvanáctiválce člověk ani nepozná, že jeden válec nepálí :-) Ale já jsem nemluvil o kultivovanosti chodu, šlo mi o reakci na sešlápnutí pedálu u litrových turbomotorů.

JirkaX
8. dubna • 10:26

to je blb..

neodborník
8. dubna • 8:08

Nevšimli, on Suzuki někdo kupuje ?

Maruna
9. dubna • 13:14

Od. Roku 2001 kdy jsme koupili 1. Suzuki neznám servis. Už máme 11. A současně 3 v rodině. Tato značka pro mne znamená spolehlivost a super spotřeba. Nic vic nepotřebuji.

E15
9. dubna • 14:50

Tak pokud někomu stačí spolehlivost a spotřeba, tak to úplně chápu (ale je to podobné jako si neustále kupovat levné boty, které tlačí, ale vydrží).

petr r. (petrumr)
8. dubna • 17:33

cestou do prace potkám více suzuki než škodovek. jen v práci to mají tři lidé.

mpolan
8. dubna • 18:45

To nebude počtem suzuki na cestě, ale tvou zaslepenou nenávistí vůči Škodě.

Zombot
8. dubna • 14:18

Osobně znám tři lidi se Skuzuki Swift Sport předchozí generace a všichni jsou s ním spokojení.

Emil
8. dubna • 11:46

Tak například soused má taky SX 4, šéfová má Swift 4x4, manželka má SX 4 a dalo by se pokračovat v širším okolí. Pro toho, kdo si nehoní ego a nepřeváži 3+1 i s tchýni a potřebuje občas projet rozmoklou šumavskou polňačkou ke svému kusu lesa nebo pole, to je asi jediná možná volba. Duster taky není špatný, ale je skoro zbytečně velky. Bonus je, že to je spolehlivé a na dálnici to svých 130 + spolehlivě udrží.

David
8. dubna • 11:37

Jo. Mam scross 1.6 atmosféru s automatem . Průměrná spotřeba 100 tis. Km je 5.3l. Auto je v pohodě. Nikdy žádný problém. Není to úplný luxus ale spolehlivost maximální.

Doporučujeme

Články odjinud