Všechny novinky Renaultu na pařížském autosalonu

Tisková zpráva: U příležitosti světového autosalonu Mondial de l`Automobile 2002 Renault odhaluje jako světovou premiéru vyšší vývoj Clia V6. Nové Clio V6 získává novou karosérii a je vybaveno nově upraveným motorem spolu s 6-stupňovou ruční převodovkou specifického provedení.

Nejnovější z konceptů vozidel značky Renault - vozidlo Ellypse, bude vystaven vedle Kangoo break`up, který je novým konceptem na bázi Kangoo 4x4.

Koncept vozidla Ellypse byl projektován se zaměřením na respektování životního prostředí: design vozidla je řešen pro usnadnění demontáže a recyklování, vozidlo je vybaveno Diesel motorem vyšší třídy s nižší spotřebou, vyspělou technologií "X by wire" a zařízeními pro 42 voltů. Kangoo break`up, realizovaný na bázi Kangoo, se vydává cestou nových otevřených vozidel. Vzdává úctu požitkům z plenéru, přičemž si uchovává charakter rodinný, funkční a praktický, který získal úspěch vozidlu Kangoo.

Přední hvězdy stánku - Mégane II sedan a kupé otevírají cestu ke kompletní renovaci nabídky  Renault na úseku M1, zatímco Espace IV zahajuje novou vyšší řadu Renault. Přední hvězdy stánku - Mégane II sedan a kupé - otevírají cestu kompletní renovace nabídky Renault na úseku M1. Tento program zavádí nabídku dosud v tradici Renault nevídanou: individualizovaný sedan. Charakter vozidla lze shrnout do třech slov: kompaktní, výrazné a dynamické. Koncipován tak, aby nabízel optimální úroveň bezpečnosti všem a u všech sedadel, Mégane II navazuje na řadu svých předchůdců "best-in-class" co do bezpečnosti v daném druhu vozidel. Mégane II těží rovněž z posledních inovací v oblasti komfortu a inteligence palubního vybavení, jež byly Renaultem uplatněny u vyšších tříd.

Sága vozidel Twingo pokračuje s prezentací nové kolekce. Poté, co Twingo oslavilo výrobu dvoumilióntého kusu v červnu r. 2002, představuje svoji novou kolekci Nouvelle Collection: s poupraveným interiérem, novou nabídkou čalounění a novými, stále tak veselými barevnými odstíny, zdůrazňuje Twingo více než kdy jindy svoji eleganci.

Laguna II doplňuje svoji nabídku o verzi 2.2 dCi s automatickou převodovkou a jako předpremiéru prezentuje nevídaný 2.0 T. Laguna II rozšiřuje svoji nabídku vybavením motorem 2.2 dCi 16v napojeným na 5-stupňovou automatickou převodovku Proactive a předpremiérovou prezentací nevídané verze 2.0 T.

Dnes Espace IV postupuje ještě dál tím, že nabízí další zdokonalené vybavení, více modulární funkce a dosud nevídaný požitek ze života na palubě:  evoluční modulárnost, individualizovaný komfort, úroveň bezpečnosti bez kompromisu a speciálně řešenou ergonomii místa řidiče, spolu s vybavením  nejvýkonnějšími motory dané kategorie.

Vyslanec značky Renault - vozidlo Vel Satis - rozšiřuje svoji nabídku bezpečnostních a komfortních vybavení. Vel Satis je vybaven novou generací dynamické kontroly řízení ESP s kontrolou nedotáčení a přichází s nabídkou vybavení vozidla DVD přehrávačem.

Ze sportovní oblasti, tým Mild Seven Renault F1 Team pokračuje ve svém výkonnostním vzestupu s vytýčeným cílem získat v r. 2005 titul. Po úvodní formuli 1600 a 2000, Renault Sport Technologies představují nový závodní vůz Formule Renault V6 určený k účasti na prvním poháru v této disciplíně od r. 2003.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků