Všechny naftové motory Audi dostanou filtr pevných částic

Od nového modelového roku 2007 dostanou všechny naftové motory automobilky Audi filtr pevných částic, který odstraní část problematických emisí naftových motorů. Dle dostupných informací nebude Audi navyšovat cenu modelů, které tento filtr dostanou. Přístup Audi je nesporně chvályhodný. Dnešní cenová politika automobilek, které nabízejí filtr obvykle za příplatek v řádu desítek tisíc Kč, dělá na některých trzích (např. u nás), kde vozy s nižšími emisemi nejsou daňově či jinak zvýhodněny, prakticky neprodejný prvek výbavy. Pořizuje si jej pouze malá část zákazníků, která niterně nesnese znečišťování přírody, zbytek dává za stejnou cenu raději přednost komfortním prvkům výbavy. Nabízet filtr pevných částic jako standardní výbavu by podle nás mělo patřit k "dobrým mravům"...
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků