Všechny naftové motory Audi dostanou filtr pevných částic

Od nového modelového roku 2007 dostanou všechny naftové motory automobilky Audi filtr pevných částic, který odstraní část problematických emisí naftových motorů. Dle dostupných informací nebude Audi navyšovat cenu modelů, které tento filtr dostanou. Přístup Audi je nesporně chvályhodný. Dnešní cenová politika automobilek, které nabízejí filtr obvykle za příplatek v řádu desítek tisíc Kč, dělá na některých trzích (např. u nás), kde vozy s nižšími emisemi nejsou daňově či jinak zvýhodněny, prakticky neprodejný prvek výbavy. Pořizuje si jej pouze malá část zákazníků, která niterně nesnese znečišťování přírody, zbytek dává za stejnou cenu raději přednost komfortním prvkům výbavy. Nabízet filtr pevných částic jako standardní výbavu by podle nás mělo patřit k "dobrým mravům"...
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků