Všechny modely Bentley půjdou zapojit do zásuvky, prohlásil šéf značky

Značka s okřídleným B ve znaku nabídne ve všech svých modelech plug-in hybridní variantu. Například autonomní řízení však dnešní šéf značky odmítá.
Všechny modely Bentley půjdou zapojit do zásuvky, prohlásil šéf značky

Na právě probíhajícím detroitském autosalonu se nechal generální ředitel Bentley Wolfgang Dürheimer slyšet, že nejluxusnější značka koncernu Volkswagen myslí i na alternativní pohon. Nevydá se však cestou full hybridů, které čerpají energii jen ze spalovacího motoru, případně díky rekuperaci brzdné energie. Baterie bude možné dobít i ze zásuvky.

Své prohlášení doplnil i tím, že takovým způsobem bude elektrifikována kompletní modelová řada Bentley. Od "základní" řady Continental, přes vlajkovou loď Mulsanne, až po SUV Bentayga.

"Jistě chápete, že teď a tady vám nevyložím celou budoucnost značky, ale mohu říci, že do několika let představíme kompletní modelovou paletu v plug-in hybridní variantě," řekl Dürheimer na světovém kongresu Automotive News na autosalonu v Detroitu s tím, že Bentley tuto variantu pohonu považuje za "to nejlepší z obou světů elektromobilů a klasických aut".

Titul nejrychlejšího čtyřmístného auta světa teď patří značce Bentley

Titul nejrychlejšího čtyřmístného auta světa teď patří značce Bentley

Zajímavé je i to, jak se tradiční značka pod křídly velkého koncernu staví k autonomnímu řízení. "Technologie autonomního řízení je příliš studená, nikdy z ní nebudete mít ten pocit luxusu. Nechceme v našich vozech ztratit lidskost," řekl Dürheimer a zcela se tak odvrátil od úmyslů mateřského Volkswagenu, který chystá například rodinu elektrických modelů I.D. s plně autonomním řízením.

Bentley odložilo malé SUV. Místo toho vyrobí kompaktní sporťák

Bentley odložilo malé SUV. Místo toho vyrobí kompaktní sporťák

I když o přesných datech se zatím zástupci Bentley nezmiňují, očekává se, že jako první dostane technologii plug-in hybrid model Continental GT. Zdědit by ji měl po sesterském Porsche, které již nyní nabízí variantu s 410 koňskými silami. V adaptaci tohoto ústrojí bude pokračovat Bentayga, avšak podle britského Autocaru se tak stane nejdříve přístí rok.

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky