Všechny modely Bentley půjdou zapojit do zásuvky, prohlásil šéf značky

Značka s okřídleným B ve znaku nabídne ve všech svých modelech plug-in hybridní variantu. Například autonomní řízení však dnešní šéf značky odmítá.
Všechny modely Bentley půjdou zapojit do zásuvky, prohlásil šéf značky

Na právě probíhajícím detroitském autosalonu se nechal generální ředitel Bentley Wolfgang Dürheimer slyšet, že nejluxusnější značka koncernu Volkswagen myslí i na alternativní pohon. Nevydá se však cestou full hybridů, které čerpají energii jen ze spalovacího motoru, případně díky rekuperaci brzdné energie. Baterie bude možné dobít i ze zásuvky.

Své prohlášení doplnil i tím, že takovým způsobem bude elektrifikována kompletní modelová řada Bentley. Od "základní" řady Continental, přes vlajkovou loď Mulsanne, až po SUV Bentayga.

"Jistě chápete, že teď a tady vám nevyložím celou budoucnost značky, ale mohu říci, že do několika let představíme kompletní modelovou paletu v plug-in hybridní variantě," řekl Dürheimer na světovém kongresu Automotive News na autosalonu v Detroitu s tím, že Bentley tuto variantu pohonu považuje za "to nejlepší z obou světů elektromobilů a klasických aut".

Titul nejrychlejšího čtyřmístného auta světa teď patří značce Bentley

Titul nejrychlejšího čtyřmístného auta světa teď patří značce Bentley

Zajímavé je i to, jak se tradiční značka pod křídly velkého koncernu staví k autonomnímu řízení. "Technologie autonomního řízení je příliš studená, nikdy z ní nebudete mít ten pocit luxusu. Nechceme v našich vozech ztratit lidskost," řekl Dürheimer a zcela se tak odvrátil od úmyslů mateřského Volkswagenu, který chystá například rodinu elektrických modelů I.D. s plně autonomním řízením.

Bentley odložilo malé SUV. Místo toho vyrobí kompaktní sporťák

Bentley odložilo malé SUV. Místo toho vyrobí kompaktní sporťák

I když o přesných datech se zatím zástupci Bentley nezmiňují, očekává se, že jako první dostane technologii plug-in hybrid model Continental GT. Zdědit by ji měl po sesterském Porsche, které již nyní nabízí variantu s 410 koňskými silami. V adaptaci tohoto ústrojí bude pokračovat Bentayga, avšak podle britského Autocaru se tak stane nejdříve přístí rok.

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků