Všechny modely Bentley půjdou zapojit do zásuvky, prohlásil šéf značky

Značka s okřídleným B ve znaku nabídne ve všech svých modelech plug-in hybridní variantu. Například autonomní řízení však dnešní šéf značky odmítá.
Všechny modely Bentley půjdou zapojit do zásuvky, prohlásil šéf značky

Na právě probíhajícím detroitském autosalonu se nechal generální ředitel Bentley Wolfgang Dürheimer slyšet, že nejluxusnější značka koncernu Volkswagen myslí i na alternativní pohon. Nevydá se však cestou full hybridů, které čerpají energii jen ze spalovacího motoru, případně díky rekuperaci brzdné energie. Baterie bude možné dobít i ze zásuvky.

Své prohlášení doplnil i tím, že takovým způsobem bude elektrifikována kompletní modelová řada Bentley. Od "základní" řady Continental, přes vlajkovou loď Mulsanne, až po SUV Bentayga.

"Jistě chápete, že teď a tady vám nevyložím celou budoucnost značky, ale mohu říci, že do několika let představíme kompletní modelovou paletu v plug-in hybridní variantě," řekl Dürheimer na světovém kongresu Automotive News na autosalonu v Detroitu s tím, že Bentley tuto variantu pohonu považuje za "to nejlepší z obou světů elektromobilů a klasických aut".

Titul nejrychlejšího čtyřmístného auta světa teď patří značce Bentley

Titul nejrychlejšího čtyřmístného auta světa teď patří značce Bentley

Zajímavé je i to, jak se tradiční značka pod křídly velkého koncernu staví k autonomnímu řízení. "Technologie autonomního řízení je příliš studená, nikdy z ní nebudete mít ten pocit luxusu. Nechceme v našich vozech ztratit lidskost," řekl Dürheimer a zcela se tak odvrátil od úmyslů mateřského Volkswagenu, který chystá například rodinu elektrických modelů I.D. s plně autonomním řízením.

Bentley odložilo malé SUV. Místo toho vyrobí kompaktní sporťák

Bentley odložilo malé SUV. Místo toho vyrobí kompaktní sporťák

I když o přesných datech se zatím zástupci Bentley nezmiňují, očekává se, že jako první dostane technologii plug-in hybrid model Continental GT. Zdědit by ji měl po sesterském Porsche, které již nyní nabízí variantu s 410 koňskými silami. V adaptaci tohoto ústrojí bude pokračovat Bentayga, avšak podle britského Autocaru se tak stane nejdříve přístí rok.

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků