Všechny modely Bentley půjdou zapojit do zásuvky, prohlásil šéf značky

Značka s okřídleným B ve znaku nabídne ve všech svých modelech plug-in hybridní variantu. Například autonomní řízení však dnešní šéf značky odmítá.
Všechny modely Bentley půjdou zapojit do zásuvky, prohlásil šéf značky

Na právě probíhajícím detroitském autosalonu se nechal generální ředitel Bentley Wolfgang Dürheimer slyšet, že nejluxusnější značka koncernu Volkswagen myslí i na alternativní pohon. Nevydá se však cestou full hybridů, které čerpají energii jen ze spalovacího motoru, případně díky rekuperaci brzdné energie. Baterie bude možné dobít i ze zásuvky.

Své prohlášení doplnil i tím, že takovým způsobem bude elektrifikována kompletní modelová řada Bentley. Od "základní" řady Continental, přes vlajkovou loď Mulsanne, až po SUV Bentayga.

"Jistě chápete, že teď a tady vám nevyložím celou budoucnost značky, ale mohu říci, že do několika let představíme kompletní modelovou paletu v plug-in hybridní variantě," řekl Dürheimer na světovém kongresu Automotive News na autosalonu v Detroitu s tím, že Bentley tuto variantu pohonu považuje za "to nejlepší z obou světů elektromobilů a klasických aut".

Titul nejrychlejšího čtyřmístného auta světa teď patří značce Bentley

Titul nejrychlejšího čtyřmístného auta světa teď patří značce Bentley

Zajímavé je i to, jak se tradiční značka pod křídly velkého koncernu staví k autonomnímu řízení. "Technologie autonomního řízení je příliš studená, nikdy z ní nebudete mít ten pocit luxusu. Nechceme v našich vozech ztratit lidskost," řekl Dürheimer a zcela se tak odvrátil od úmyslů mateřského Volkswagenu, který chystá například rodinu elektrických modelů I.D. s plně autonomním řízením.

Bentley odložilo malé SUV. Místo toho vyrobí kompaktní sporťák

Bentley odložilo malé SUV. Místo toho vyrobí kompaktní sporťák

I když o přesných datech se zatím zástupci Bentley nezmiňují, očekává se, že jako první dostane technologii plug-in hybrid model Continental GT. Zdědit by ji měl po sesterském Porsche, které již nyní nabízí variantu s 410 koňskými silami. V adaptaci tohoto ústrojí bude pokračovat Bentayga, avšak podle britského Autocaru se tak stane nejdříve přístí rok.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků