Všechny modely Bentley půjdou zapojit do zásuvky, prohlásil šéf značky

Značka s okřídleným B ve znaku nabídne ve všech svých modelech plug-in hybridní variantu. Například autonomní řízení však dnešní šéf značky odmítá.
Všechny modely Bentley půjdou zapojit do zásuvky, prohlásil šéf značky

Na právě probíhajícím detroitském autosalonu se nechal generální ředitel Bentley Wolfgang Dürheimer slyšet, že nejluxusnější značka koncernu Volkswagen myslí i na alternativní pohon. Nevydá se však cestou full hybridů, které čerpají energii jen ze spalovacího motoru, případně díky rekuperaci brzdné energie. Baterie bude možné dobít i ze zásuvky.

Své prohlášení doplnil i tím, že takovým způsobem bude elektrifikována kompletní modelová řada Bentley. Od "základní" řady Continental, přes vlajkovou loď Mulsanne, až po SUV Bentayga.

"Jistě chápete, že teď a tady vám nevyložím celou budoucnost značky, ale mohu říci, že do několika let představíme kompletní modelovou paletu v plug-in hybridní variantě," řekl Dürheimer na světovém kongresu Automotive News na autosalonu v Detroitu s tím, že Bentley tuto variantu pohonu považuje za "to nejlepší z obou světů elektromobilů a klasických aut".

Titul nejrychlejšího čtyřmístného auta světa teď patří značce Bentley

Titul nejrychlejšího čtyřmístného auta světa teď patří značce Bentley

Zajímavé je i to, jak se tradiční značka pod křídly velkého koncernu staví k autonomnímu řízení. "Technologie autonomního řízení je příliš studená, nikdy z ní nebudete mít ten pocit luxusu. Nechceme v našich vozech ztratit lidskost," řekl Dürheimer a zcela se tak odvrátil od úmyslů mateřského Volkswagenu, který chystá například rodinu elektrických modelů I.D. s plně autonomním řízením.

Bentley odložilo malé SUV. Místo toho vyrobí kompaktní sporťák

Bentley odložilo malé SUV. Místo toho vyrobí kompaktní sporťák

I když o přesných datech se zatím zástupci Bentley nezmiňují, očekává se, že jako první dostane technologii plug-in hybrid model Continental GT. Zdědit by ji měl po sesterském Porsche, které již nyní nabízí variantu s 410 koňskými silami. V adaptaci tohoto ústrojí bude pokračovat Bentayga, avšak podle britského Autocaru se tak stane nejdříve přístí rok.

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků