Všechno v černé. Range Rover Velar dostal speciální edici, které vznikne jen 500 kusů

Range Rover Velar přijíždí ve speciální edici, která zřejmě nadchne odpůrce výrazných barev. Tuto limitku si ovšem značka nechává jen pro vybranou sortu zákazníků.

Jak se říká, černou nic nezkazíš. Nedávno se tímto směrem vydalo i Bugatti v případě limitovaných edic Chironů, u kterých je černá barva hlavním motivem. Stejný krok teď náhodou předvádí i Land Rover, jenž uvádí speciální edici Range Roveru Velar s kompletně začerněnou karoserií.

První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Popravdě, špetku jiné barvy u limitované verze Velar R-Dynamic Black zajišťuje pouze osvětlení, odrazky vozu a registrační značky. Všechny ostatní díly exteriéru jsou vyvedeny v černě lesklém laku. Nutno ale dodat, že zájemcům nabídne Land Rover i možnost šedé metalízy Eiger Grey, namísto černé Santorini Black.

Takzvaný styl „black on black on black“ však dokreslují hlavně standardní černá 21palcová kola, černý exteriérový paket včetně černé mřížky chladiče, otvorů v náraznících, rámů oken a také nesmí chybět zatmavená okna, přičemž v základu speciální edice je rovněž panoramatická střecha. Černý je i podklad loga Land Roveru, na rozdíl od standardní zelené.

Elektrický Range Rover se ukáže do dvou let. Bratranec Jaguaru XJ má zaujmout Čínu

Elektrický Range Rover se ukáže do dvou let. Bratranec Jaguaru XJ má zaujmout Čínu

Model vycházející ze standardní výbavy D180 R-Dynamic SE pak zahrnuje i výbavu ve formě vyhřívaného volantu, adaptivního podvozku, a kdo by to čekal, interiéru čalouněného perforovanou černou kůží Ebony doplněného o černou stropnici.

Označení D180 nakonec prozrazuje použití přeplňovaného naftového dvoulitru o výkonu 132 kW (180 koní), který je spojen s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Bohužel, zájemci mimo Velkou Británii mají smůlu, jelikož speciální Black edice v počtu 500 kusů bude nabízena výhradně na domácím trhu automobilky. Ceny zde začnou na částce 56.995 liber (asi 1,7 milionu korun).

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků