Všechno nejlepší, Mustangu! Legenda našich srdcí slaví 55 let výroby

...  |  23. 04. 2019 19:19

Sporťák tak akorát v přímce. Humus design hlavně v interieru. Děkuji, nechci. Možná V8 jako kabriolet na léto. To chce odvahu vyrábět 55 let krumpl s nízkou cenou, aby se to vůbec prodalo. . Ale když to někdo chce, tak proč vlastně ne.

Odpovědět  |   | 
Mustang  |  23. 04. 2019 19:48

Ty jsi vůl :)

Odpovědět  |   | 
...  |  23. 04. 2019 20:09

Nějaký věcný argument, místo invektiv, by nebyl?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 04. 2019 20:43

Není třeba prostě vůl, co nic neví. Zkus si načíst něco o podvozku dnešních mustangů a potom se třeba i svez.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  23. 04. 2019 20:49

4.6. na okruhu v Brně máš možnost porovnat tvůj klenot s mým krumplem. 16:30 u pokladny

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 04. 2019 23:58

To bude gay sprint.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 04. 2019 06:49

Nad názory dětí a Němců jsem povznesen.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 04. 2019 08:11

Hlavně si chraň své ego, aby neutrpělo tím, že někdo konstatuje fakta o z mého pohledu nesmyslu jménem Ford Mustang nebo Chevrolet Camaro.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  24. 04. 2019 21:31

Nechaj ho dusevneho kripla.
Kukovi sa totiz prdele lubia a obzvlast hlboko vie do nich vliezt ekofasistom

Odpovědět  |   | 
ZdenalGT  |  24. 04. 2019 08:57

Krumpl s nízkou cenou? A v čem jezdíš ty? Tipuji tak 10 let stará ojetina. Když na něco nemáš, tak to neznamená, že to musíš hejtit.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 04. 2019 20:38

Před týdnem u Regensburgu se mi s neskutečným řevem snažil jeden vousatý německý balík ujet na dálnici s novým Mustangem 5.0 V8. Když zjistil, že to nejde, s pokorou se uhnul vpravo s gestem "palec nahoru".

Odpovědět  |   | 
BB  |  24. 04. 2019 20:03

A i kdyby tomu tak bylo, tak stejně je to fajn auto. Zatáčet to už umí určitě lépe, řídil jsem tedy jen kabriolet z 68 roku, bylo to tak na pohodovou jízdu, žádné divočina. Nebude to sice jezdit jako 911 apod., ale o to nejde.

Odpovědět  |   | 
André  |  23. 04. 2019 20:55

Blahopřeji snad tu ještě bude pár let tento 8hrnek Jeden kousek taky vlastním a neměnil bych. Ano,,,,, jsou mnohem rychlejší auta co zvládají i zatáčet jak zdejší diskutéři neustále připomínají ale Mustang nikdy nebyl závoďák. Mám ho jako víkendovku, střechu dolu a vyrazit s V8 na kompresoru kamkoliv je prostě paráda. Jasně spousta místních,,závodníků´´to vidí jinak ale ruku na srdce kolik z vás jezdí denně na okruh ladit formu a časy na kolo a jediné co ho zajímá je hodnota 0-100, výkon, atd....... Mustang je prostě Mustang přeju všem aby se mohli projet, vyzkoušet ho, udělat smyk, zabublat si krajinou je to příjemná zkušenost........

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 04. 2019 21:40

Pěkně napsáno. Mám to taky tak. Ale zastal i roli rodinného vozu na dovolenou a když bylo třeba i daily caru. Navíc možnosti individualizace...o kterých si mnohé jiné značky mohou nechat zdát. Taky bych neměnil...

Odpovědět  |   | 
André  |  24. 04. 2019 14:34

To máte pravdu, taky s ním jezdíme i dál a žádný problém, (jen teda zimu celou prospí v garáži) dětská sedačka se tam vejde i potřebné věci ale syn má 2 roky takže jediný co ho zajímá je jen aby to pořádně řvalo a navíc ta možnost individualizace jak píšete to je opravdu neskutečný kolik toho jde změnit, upravit, vyměnit,.... jako třeba ten kompresor, objednal jsem v USA za 3 týdny byl doma a pak jsem ho asi tak týden doma po práci v garáži pěkně v zimě montoval, přeladil jednotku a pak ten šok co se to stalo za monstrum úžasný ano pak mě to stálo další věci hlavně brzdy(plus profi lazení na brzdě) ale u jakých evropských autech doma v garáži zvýšíte výkon o cca 180ps?moc jich není.

Jak říkám každý má rád něco jiného a i když tu čtu že je to král teplých a buzna auto atd,... proč ne za ten požitek z jízdy, sešlápnutí plyn.pedálu a zaposlouchat se i když jedete jen stovkou proč ne

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 04. 2019 12:31

Naprostý souhlas, je to prostě pohodové auto na výlety, s krásným zvukem a přemírou výkonu pro okamžik, kdy máte chuť jej využít. A opravdu má i volant a zatáčí !!!!!!

Odpovědět  |   | 
Power  |  23. 04. 2019 22:09

Největší ohava ze všech muscle cars.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  24. 04. 2019 08:14

Až na to, že Mustang žádný muscle car není.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 04. 2019 00:02

Tak co myslite hošani, bude Mustang zase gay autem roku?

FORD MUSTANG – EUROPEAN GAY CAR OF THE YEAR 2015
https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/de/... ...

Odpovědět  |   | 
ZdenalGT  |  24. 04. 2019 09:01

Asi to hodně sleduješ, tak to musíš vědět. Tady ale tvé priority nikoho nezajímají.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 04. 2019 10:50

No mezi námi, když srovnám gay auta roku a česká auta roku, tak co se aut týká, sympatizují s gayi

Odpovědět  |   | 
André  |  24. 04. 2019 14:37

Opravdu hezky napsáno do této ,,teplé´´ skupiny lidí taky rád patřím

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 115 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A