Všechno nejlepší, Mustangu! Legenda našich srdcí slaví 55 let výroby

...  |  23. 04. 2019 19:19

Sporťák tak akorát v přímce. Humus design hlavně v interieru. Děkuji, nechci. Možná V8 jako kabriolet na léto. To chce odvahu vyrábět 55 let krumpl s nízkou cenou, aby se to vůbec prodalo. . Ale když to někdo chce, tak proč vlastně ne.

Odpovědět  |   | 
Mustang  |  23. 04. 2019 19:48

Ty jsi vůl :)

Odpovědět  |   | 
...  |  23. 04. 2019 20:09

Nějaký věcný argument, místo invektiv, by nebyl?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 04. 2019 20:43

Není třeba prostě vůl, co nic neví. Zkus si načíst něco o podvozku dnešních mustangů a potom se třeba i svez.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  23. 04. 2019 20:49

4.6. na okruhu v Brně máš možnost porovnat tvůj klenot s mým krumplem. 16:30 u pokladny

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 04. 2019 23:58

To bude gay sprint.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 04. 2019 06:49

Nad názory dětí a Němců jsem povznesen.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 04. 2019 08:11

Hlavně si chraň své ego, aby neutrpělo tím, že někdo konstatuje fakta o z mého pohledu nesmyslu jménem Ford Mustang nebo Chevrolet Camaro.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  24. 04. 2019 21:31

Nechaj ho dusevneho kripla.
Kukovi sa totiz prdele lubia a obzvlast hlboko vie do nich vliezt ekofasistom

Odpovědět  |   | 
ZdenalGT  |  24. 04. 2019 08:57

Krumpl s nízkou cenou? A v čem jezdíš ty? Tipuji tak 10 let stará ojetina. Když na něco nemáš, tak to neznamená, že to musíš hejtit.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 04. 2019 20:38

Před týdnem u Regensburgu se mi s neskutečným řevem snažil jeden vousatý německý balík ujet na dálnici s novým Mustangem 5.0 V8. Když zjistil, že to nejde, s pokorou se uhnul vpravo s gestem "palec nahoru".

Odpovědět  |   | 
BB  |  24. 04. 2019 20:03

A i kdyby tomu tak bylo, tak stejně je to fajn auto. Zatáčet to už umí určitě lépe, řídil jsem tedy jen kabriolet z 68 roku, bylo to tak na pohodovou jízdu, žádné divočina. Nebude to sice jezdit jako 911 apod., ale o to nejde.

Odpovědět  |   | 
André  |  23. 04. 2019 20:55

Blahopřeji snad tu ještě bude pár let tento 8hrnek Jeden kousek taky vlastním a neměnil bych. Ano,,,,, jsou mnohem rychlejší auta co zvládají i zatáčet jak zdejší diskutéři neustále připomínají ale Mustang nikdy nebyl závoďák. Mám ho jako víkendovku, střechu dolu a vyrazit s V8 na kompresoru kamkoliv je prostě paráda. Jasně spousta místních,,závodníků´´to vidí jinak ale ruku na srdce kolik z vás jezdí denně na okruh ladit formu a časy na kolo a jediné co ho zajímá je hodnota 0-100, výkon, atd....... Mustang je prostě Mustang přeju všem aby se mohli projet, vyzkoušet ho, udělat smyk, zabublat si krajinou je to příjemná zkušenost........

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 04. 2019 21:40

Pěkně napsáno. Mám to taky tak. Ale zastal i roli rodinného vozu na dovolenou a když bylo třeba i daily caru. Navíc možnosti individualizace...o kterých si mnohé jiné značky mohou nechat zdát. Taky bych neměnil...

Odpovědět  |   | 
André  |  24. 04. 2019 14:34

To máte pravdu, taky s ním jezdíme i dál a žádný problém, (jen teda zimu celou prospí v garáži) dětská sedačka se tam vejde i potřebné věci ale syn má 2 roky takže jediný co ho zajímá je jen aby to pořádně řvalo a navíc ta možnost individualizace jak píšete to je opravdu neskutečný kolik toho jde změnit, upravit, vyměnit,.... jako třeba ten kompresor, objednal jsem v USA za 3 týdny byl doma a pak jsem ho asi tak týden doma po práci v garáži pěkně v zimě montoval, přeladil jednotku a pak ten šok co se to stalo za monstrum úžasný ano pak mě to stálo další věci hlavně brzdy(plus profi lazení na brzdě) ale u jakých evropských autech doma v garáži zvýšíte výkon o cca 180ps?moc jich není.

Jak říkám každý má rád něco jiného a i když tu čtu že je to král teplých a buzna auto atd,... proč ne za ten požitek z jízdy, sešlápnutí plyn.pedálu a zaposlouchat se i když jedete jen stovkou proč ne

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 04. 2019 12:31

Naprostý souhlas, je to prostě pohodové auto na výlety, s krásným zvukem a přemírou výkonu pro okamžik, kdy máte chuť jej využít. A opravdu má i volant a zatáčí !!!!!!

Odpovědět  |   | 
Power  |  23. 04. 2019 22:09

Největší ohava ze všech muscle cars.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  24. 04. 2019 08:14

Až na to, že Mustang žádný muscle car není.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 04. 2019 00:02

Tak co myslite hošani, bude Mustang zase gay autem roku?

FORD MUSTANG – EUROPEAN GAY CAR OF THE YEAR 2015
https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/de/... ...

Odpovědět  |   | 
ZdenalGT  |  24. 04. 2019 09:01

Asi to hodně sleduješ, tak to musíš vědět. Tady ale tvé priority nikoho nezajímají.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 04. 2019 10:50

No mezi námi, když srovnám gay auta roku a česká auta roku, tak co se aut týká, sympatizují s gayi

Odpovědět  |   | 
André  |  24. 04. 2019 14:37

Opravdu hezky napsáno do této ,,teplé´´ skupiny lidí taky rád patřím

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A