Všechno nejlepší, Mustangu! Legenda našich srdcí slaví 55 let výroby

...  |  23. 04. 2019 19:19

Sporťák tak akorát v přímce. Humus design hlavně v interieru. Děkuji, nechci. Možná V8 jako kabriolet na léto. To chce odvahu vyrábět 55 let krumpl s nízkou cenou, aby se to vůbec prodalo. . Ale když to někdo chce, tak proč vlastně ne.

Odpovědět  |   | 
Mustang  |  23. 04. 2019 19:48

Ty jsi vůl :)

Odpovědět  |   | 
...  |  23. 04. 2019 20:09

Nějaký věcný argument, místo invektiv, by nebyl?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 04. 2019 20:43

Není třeba prostě vůl, co nic neví. Zkus si načíst něco o podvozku dnešních mustangů a potom se třeba i svez.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  23. 04. 2019 20:49

4.6. na okruhu v Brně máš možnost porovnat tvůj klenot s mým krumplem. 16:30 u pokladny

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 04. 2019 23:58

To bude gay sprint.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 04. 2019 06:49

Nad názory dětí a Němců jsem povznesen.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 04. 2019 08:11

Hlavně si chraň své ego, aby neutrpělo tím, že někdo konstatuje fakta o z mého pohledu nesmyslu jménem Ford Mustang nebo Chevrolet Camaro.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  24. 04. 2019 21:31

Nechaj ho dusevneho kripla.
Kukovi sa totiz prdele lubia a obzvlast hlboko vie do nich vliezt ekofasistom

Odpovědět  |   | 
ZdenalGT  |  24. 04. 2019 08:57

Krumpl s nízkou cenou? A v čem jezdíš ty? Tipuji tak 10 let stará ojetina. Když na něco nemáš, tak to neznamená, že to musíš hejtit.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 04. 2019 20:38

Před týdnem u Regensburgu se mi s neskutečným řevem snažil jeden vousatý německý balík ujet na dálnici s novým Mustangem 5.0 V8. Když zjistil, že to nejde, s pokorou se uhnul vpravo s gestem "palec nahoru".

Odpovědět  |   | 
BB  |  24. 04. 2019 20:03

A i kdyby tomu tak bylo, tak stejně je to fajn auto. Zatáčet to už umí určitě lépe, řídil jsem tedy jen kabriolet z 68 roku, bylo to tak na pohodovou jízdu, žádné divočina. Nebude to sice jezdit jako 911 apod., ale o to nejde.

Odpovědět  |   | 
André  |  23. 04. 2019 20:55

Blahopřeji snad tu ještě bude pár let tento 8hrnek Jeden kousek taky vlastním a neměnil bych. Ano,,,,, jsou mnohem rychlejší auta co zvládají i zatáčet jak zdejší diskutéři neustále připomínají ale Mustang nikdy nebyl závoďák. Mám ho jako víkendovku, střechu dolu a vyrazit s V8 na kompresoru kamkoliv je prostě paráda. Jasně spousta místních,,závodníků´´to vidí jinak ale ruku na srdce kolik z vás jezdí denně na okruh ladit formu a časy na kolo a jediné co ho zajímá je hodnota 0-100, výkon, atd....... Mustang je prostě Mustang přeju všem aby se mohli projet, vyzkoušet ho, udělat smyk, zabublat si krajinou je to příjemná zkušenost........

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 04. 2019 21:40

Pěkně napsáno. Mám to taky tak. Ale zastal i roli rodinného vozu na dovolenou a když bylo třeba i daily caru. Navíc možnosti individualizace...o kterých si mnohé jiné značky mohou nechat zdát. Taky bych neměnil...

Odpovědět  |   | 
André  |  24. 04. 2019 14:34

To máte pravdu, taky s ním jezdíme i dál a žádný problém, (jen teda zimu celou prospí v garáži) dětská sedačka se tam vejde i potřebné věci ale syn má 2 roky takže jediný co ho zajímá je jen aby to pořádně řvalo a navíc ta možnost individualizace jak píšete to je opravdu neskutečný kolik toho jde změnit, upravit, vyměnit,.... jako třeba ten kompresor, objednal jsem v USA za 3 týdny byl doma a pak jsem ho asi tak týden doma po práci v garáži pěkně v zimě montoval, přeladil jednotku a pak ten šok co se to stalo za monstrum úžasný ano pak mě to stálo další věci hlavně brzdy(plus profi lazení na brzdě) ale u jakých evropských autech doma v garáži zvýšíte výkon o cca 180ps?moc jich není.

Jak říkám každý má rád něco jiného a i když tu čtu že je to král teplých a buzna auto atd,... proč ne za ten požitek z jízdy, sešlápnutí plyn.pedálu a zaposlouchat se i když jedete jen stovkou proč ne

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 04. 2019 12:31

Naprostý souhlas, je to prostě pohodové auto na výlety, s krásným zvukem a přemírou výkonu pro okamžik, kdy máte chuť jej využít. A opravdu má i volant a zatáčí !!!!!!

Odpovědět  |   | 
Power  |  23. 04. 2019 22:09

Největší ohava ze všech muscle cars.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  24. 04. 2019 08:14

Až na to, že Mustang žádný muscle car není.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 04. 2019 00:02

Tak co myslite hošani, bude Mustang zase gay autem roku?

FORD MUSTANG – EUROPEAN GAY CAR OF THE YEAR 2015
https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/de/... ...

Odpovědět  |   | 
ZdenalGT  |  24. 04. 2019 09:01

Asi to hodně sleduješ, tak to musíš vědět. Tady ale tvé priority nikoho nezajímají.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 04. 2019 10:50

No mezi námi, když srovnám gay auta roku a česká auta roku, tak co se aut týká, sympatizují s gayi

Odpovědět  |   | 
André  |  24. 04. 2019 14:37

Opravdu hezky napsáno do této ,,teplé´´ skupiny lidí taky rád patřím

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 93 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A