Všechna Ferrari 458 Italia oficiálně svolána kvůli nebezpečí požáru

Mediálním světem, ale především komunitou vlastníků a milovníků automobilů značky Ferrari, poslední týdny třesou informace o požárech vozů řady 458 Italia. O tomto problému jsme psali před několika dny na tomto místě, kdy ještě představitelé automobilky Ferrari vesměs svalovali vinu za plápolající stroje na chyby uživatelů. Ze snímků, ale i z videa z jednoho čínského grilování Italie bylo ovšem patrné, že ke vzplanutí dochází spíše samovolně.

Nyní je již všechno jinak. Podle nového vyjádření Maranello připouští, že spojovací materiál držcí zadní tepelnou stěnu může s ohledem na vysoké teploty vzplanout a způsobit rozsáhlý požár v motorovém prostoru. Podle dosud známých konkrétních případů se nám zdá jako pravděpodobné, že by právě toto mohlo skutečně být příčinou potíží. V rámci svolávací akce na vozy, jež dosud nezahořely, bude tepelný štít nahrazen novým a tentokrát již poctivě nýtovaným.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 458 Italia před...

Klepněte pro větší obrázek
...a po flambování.  Foto: Auto Gespot

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků