Vršecký si na Masarykově okruhu zazávodil se speciálem

Nečekaného účastníka měla o minulém víkendu Jarní cena Brna na Masarykově okruhu. Přelom dubna a května totiž strávil na brněnském automotodromu David Vršecký. Dvojnásobný mistr Evropy v závodech tahačů se na závodišti poblíž moravské metropole objevil jako host týmu Radka Bareše startujícího v prestižním seriálu European R-Cup 2011.

„Když jsem dostal nabídku jet Jarní cenu, dlouho jsem neváhal. Nemám problém závodit kdykoli, kdekoli a s čímkoli,“ uvedl Vršecký, který v lednu startoval na Rallye Dakar a tentokrát se posadil do závodního speciálu Radical SR3 RS. Při své premiéře si vedl navýsost dobře. Přestože jeho zkušenosti s „plackou“ byly minimální - měl za sebou pouhé dva tréninky - do nedělního závodu startoval z pole position. „Při prvním dílu šampionátu tahačů v Doningtonu jsem byl v měřeném tréninku nejdříve třetí a pak druhý. Jednou jsem to vyhrát musel,“ smál se.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Trucker David Vršecký rád přijímá nové výzvy. V Brně usedl do závodního speciálu Radical SR3 RS.

V posádce s Mirkem Formanem, který má na kontě titul mistra republiky v závodech na okruzích, sice první závod kvůli technickým problémům s vozem nedokončili, ale ve druhé jízdě na padesát minut si dvojice všechno vynahradila. Vršecký přebíral vůz na třetím místě a na bronzové příčce ho dovezl do cíle.

„Snažil jsem se jet podle svých nejlepších schopností a možností, ale oba jezdci přede mnou si vytvořili přece jen velký náskok. Každopádně mám ze svého brněnského představení dobrý pocit. Vždyť jsem jako absolutní nováček zajel nejrychlejší kolo víkendu,“ hodnotil své vystoupení.  „První jízda to byla smůla, ale na oplátku musím říct, že závodění s Radicalem je opravdu radost. Auto se krásně ovládá. Je to opravdový požitek z jízdy,“ dodal.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků