Vršecký si na Masarykově okruhu zazávodil se speciálem

Nečekaného účastníka měla o minulém víkendu Jarní cena Brna na Masarykově okruhu. Přelom dubna a května totiž strávil na brněnském automotodromu David Vršecký. Dvojnásobný mistr Evropy v závodech tahačů se na závodišti poblíž moravské metropole objevil jako host týmu Radka Bareše startujícího v prestižním seriálu European R-Cup 2011.

„Když jsem dostal nabídku jet Jarní cenu, dlouho jsem neváhal. Nemám problém závodit kdykoli, kdekoli a s čímkoli,“ uvedl Vršecký, který v lednu startoval na Rallye Dakar a tentokrát se posadil do závodního speciálu Radical SR3 RS. Při své premiéře si vedl navýsost dobře. Přestože jeho zkušenosti s „plackou“ byly minimální - měl za sebou pouhé dva tréninky - do nedělního závodu startoval z pole position. „Při prvním dílu šampionátu tahačů v Doningtonu jsem byl v měřeném tréninku nejdříve třetí a pak druhý. Jednou jsem to vyhrát musel,“ smál se.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Trucker David Vršecký rád přijímá nové výzvy. V Brně usedl do závodního speciálu Radical SR3 RS.

V posádce s Mirkem Formanem, který má na kontě titul mistra republiky v závodech na okruzích, sice první závod kvůli technickým problémům s vozem nedokončili, ale ve druhé jízdě na padesát minut si dvojice všechno vynahradila. Vršecký přebíral vůz na třetím místě a na bronzové příčce ho dovezl do cíle.

„Snažil jsem se jet podle svých nejlepších schopností a možností, ale oba jezdci přede mnou si vytvořili přece jen velký náskok. Každopádně mám ze svého brněnského představení dobrý pocit. Vždyť jsem jako absolutní nováček zajel nejrychlejší kolo víkendu,“ hodnotil své vystoupení.  „První jízda to byla smůla, ale na oplátku musím říct, že závodění s Radicalem je opravdu radost. Auto se krásně ovládá. Je to opravdový požitek z jízdy,“ dodal.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků