Vrcholný Renault Rafale má české ceny! Má 300 koní, čtyřkolku a high-tech techniku

23 komentářů (23 nových)

Petr Čížek (Čížek Petr)
8. září • 23:35

Doporučiji elektrickou škodovku, to je alespoň vesmírná technologie

Petr Urban
8. září • 1:23

Mozna tomu jen nerozumime a pritom jsou s tou nabidkou vlajkove lodi s trivalcem vlastne o dekadu napred. Jinak design jim jde, ale to je tak cely

Moi Monami
5. září • 7:24

Kolik je tam teda motorů? 2el na nápravách, generátor 25kW a spalovák..takže 4? A k tomu multipřevodovka, takže vlastně 2 převodovky? brr...

Jan Taraba
5. září • 14:59

A francouzský k tomu....

milabmw  (MilaBMW)
5. září • 7:16

Vrcholný Renault Rafale má české ceny! Má 300 koní, čtyřkolku a high-tech techniku. A je to sra💩ka!!!

Jan Taraba
5. září • 15:01

Fuj, stačilo slušně napsat a ".....je to renault"

Hlinda
4. září • 16:33

300koni a top speed 175km/h Žalostné zrychlení. A ještě to korunuje tříválec. 🤮🤮🤮🤮Svět se obrací v něco co není hezké.... 🙄🙄

Petr Rožek
4. září • 19:14

A kde chcete těch 300 koníků popohnat rychleji? To spíš je slabé to zrychlení, ale s tím se musí s baťohem na zádech počítat (taky mám PHEV). Jinak v porovnání celkově provedení - výkon - vzhled - cena je Rafalle slušné auto, škoda že nebylo před rokem, měl bych zájem. Jen těch "až 100 km" je samozřejmě nesmysl, vím co je možné, real bude někde okolo 70, ale to je známý švindl u všech aut v údaji spotřeba /dojezd. Pro 100 km byste museli jet prakticky pořád s kopce a rekuperovat...

Hlinda
4. září • 21:31

Trivalec? 300koni jen někdy a občas? Ne děkuji. Kodiaq je tisíckrát lepší. 😉

Hlinda
4. září • 21:33

I ten TEST Cupra Formentor 1.5 eTSI je lepší.. 😉👍🏻

Hlinda
4. září • 21:29

Německo. 😉

Martin Šamaj
4. září • 18:22

No však do mesta stačí?či?😂

Hlinda
5. září • 18:55

175...? Stačí 135. Vic není možné legálně u nas jezdit. 😉

Petr Paulika
4. září • 15:26

Akční cena 1.2 mega? No, nekup to. 😀

OnlyTruth
4. září • 14:38

francuzi este stale robia vsetko proti tomu aby nerobili realne 4kolky... dokym tam nebude kardan , nikoho neoklamu s 1,2 a "300" niekedy konami... uvidime co urobi konkurencia PSA ked uz maju v talone STLA large z talianskej giorgo platformy.. snad sa poucia a velka auta budu robit na velkej platforme.. alebo si myslia ze mozu oklamat ludi s malou ako to robi golfova VW?

Dřevo Levně
4. září • 20:46

Dyk i haldex spíná na vteřiny tak jestli má druhá náprava vlastní pohon nevidim problém.

OnlyTruth
5. září • 8:24

haldex je stale lepsie ako tento elektricky nezmysel

Dřevo Levně
5. září • 8:36

Je to městská leštěnka a vejlet na lyžovačku zvládne taky. Kdo jinej by si to koupil?

Alda Alda
4. září • 15:38

Máš pocit, že to frantíky zajímá? :-)

Hlinda
4. září • 16:35

Nezajímá. Třeba budou brzo zavírat továrny....... Kdo ví..... 😉

Hamarel
4. září • 14:32

Skoro 1.3 mega za tříválcového chcípáka, jo to se bude bude prodávat samo.

Honimir
4. září • 18:11

Hlavně za těch 1.3mio už umí Hyundai plnohodnotny EV na 800V platformě.Smysl ty krásky mi uniká. Výkon tak leda na dálniční nájezd a pak dojet v nějaký koloně někam dál - prostě co tak vytlači ten tříválec?Osobně hybrid mám a jsem s ním spokojený, ale taky ten spalovací motor má sám o sobě dostatečný výkon a kroutak.

Hlinda
4. září • 16:37

S výkonem AŽ 300HP. Plný výkon je dostupný občas.

Doporučujeme

Články odjinud