Vrcholné Porsche Panamera přijíždí: Turbo S E-Hybrid má rovných 700 koní a 870 N.m!

kari  |  20. 10. 2020 11:47

Pane autore, zkuste jít třídit ciblku, možná vám to půjde líp, než šíření těchto polopravd. Jediné v čem je tato verze vrcholná je souhrnný výkon soustavy.
Jenže obtěžkána nesmyslnými bateriemi a elektromotorem na OPRAVDOVÝ vrchlo v podobě Turbo S nestačí. Panamera turbo S má stejnou maximální rychlost, ale na stovce je ještě o 0,1s rychleji. Zanedbatelný údaj, ale celkem jasně ukazuje, že králem v hierarchii Panamry je právě tato varianta, nehledě na to, že právě s Turbem S zajeli čas na Nordschleife za 7:29,81 a drží nejrychlejší čas pro luxusní automobily. Pochybuji, že elektrickým balastem obtížené S hybrid by dokázalo zajet lepší čas.
Jendalší potvrzení, že bateriemi akorát "zhosršili" vlastnosti i přes o poznání vyšší výkon.

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 10. 2020 12:25

Ano, máš pravdu. Na druhou stranu, když někdo chce být zelený a jezdit do center některých měst nebo parkovat zadarmo, tak nemusí dělat příšerné kompromisy třeba v podobě Lexusu LS 500h, který se ve zrychlení nedostane ani na 5 sec. a ve 250 zdechne. Tohle je alespoň důstojný hybrid i když pořád jenom hybrid.

Odpovědět  |   | 
Rafan  |  20. 10. 2020 12:39

LS je luxusní limuzína. Má špičkový interiér. Panamera má ke své cenovce chudobný neútulný interiér. A co je důležitější u limuzíny? Lexus není o kompromisu, je to a tom, že víš co chceš. Vlastně je to jinak zaměřené auto. Porsche možná rychleji závodí, ale co z toho.

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 10. 2020 13:16

Co z toho? Tak to ti řeknu docela přesně, i přes dvojnásobnou cenovku se Panamera prodává daleko lépe než LS. Právě Lexus LS je o těžkém kompromisu v té nejdůležitější položce a to je pohon. Osmiválce nula, dvanáctiválce nula, slabé šestiválce dobré tak do vyšší střední, v luxusní třídě pro ostudu.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  20. 10. 2020 13:43

Lexusu brzo napraska i Genesis...

Odpovědět  |   | 
Miroslav  |  20. 10. 2020 13:59

Až budete někdy sedět v Panameře tak pak povídejte o neutulnem interiéru :)))

Odpovědět  |   | 
Ironikus  |  20. 10. 2020 14:34

Právě, že jsem seděl a překvapila mě strohost. VW koncern zkrátka neumí udělat top interiér. Nemluvím o kvalitě.

Odpovědět  |   | 
Ironikus  |  20. 10. 2020 14:35

Špatně jsem to napsal. Kvalita zpracování top je.

Odpovědět  |   | 
Joseredes  |  21. 10. 2020 13:11

Opravdu si člověk kupuje auto za několik milionů primárně proto, aby nemusel platit za vjezd do centra a nebo třeba v něm parkoval zadarmo?
LS500h nelze přímo srovnávat s Panamerou Turbo S e-Hybrid, cílí každý úplně jinam.
Celý život je o kompromisech, nic není jen černé nebo bílé. A barvu pleti bych do toho ale netahal, pokud někdo chce být třeba zelený, tak ať jím je. Vždyť ve "vyspělejším světě" si lze například vybrat z několika desítek druhů pohlaví.
Pokud někdo smýšlí ekologicky a chce podle toho opravdu žít a ne se jen tak na veřejnosti tvářit, může do centra chodit pěšky nebo jezdit na šlapacím kole. Tohle podporuji. To o čem píšeš je pozérství a ne ekologie.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 10. 2020 18:15

Jak píšeš. Pokud chci sportovní limuzínu. Pokud chci jezdit zeleně tak stačí základní hybrid.

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  20. 10. 2020 12:10

základní Panamera 4 E-Hybrid má 47 g/km, tudíž má nárok na zelenou značku a jiné východy? netuší někdo..?

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 10. 2020 12:26

Ano, má nárok (tedy konkrétně v Praze).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 60 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry