Vrcholné Porsche Panamera přijíždí: Turbo S E-Hybrid má rovných 700 koní a 870 N.m!

12 komentářů

Kuba
20. října • 12:10

základní Panamera 4 E-Hybrid má 47 g/km, tudíž má nárok na zelenou značku a jiné východy? netuší někdo..?

.
20. října • 12:26

Ano, má nárok (tedy konkrétně v Praze).

kari
20. října • 11:47

Pane autore, zkuste jít třídit ciblku, možná vám to půjde líp, než šíření těchto polopravd. Jediné v čem je tato verze vrcholná je souhrnný výkon soustavy.
Jenže obtěžkána nesmyslnými bateriemi a elektromotorem na OPRAVDOVÝ vrchlo v podobě Turbo S nestačí. Panamera turbo S má stejnou maximální rychlost, ale na stovce je ještě o 0,1s rychleji. Zanedbatelný údaj, ale celkem jasně ukazuje, že králem v hierarchii Panamry je právě tato varianta, nehledě na to, že právě s Turbem S zajeli čas na Nordschleife za 7:29,81 a drží nejrychlejší čas pro luxusní automobily. Pochybuji, že elektrickým balastem obtížené S hybrid by dokázalo zajet lepší čas.
Jendalší potvrzení, že bateriemi akorát "zhosršili" vlastnosti i přes o poznání vyšší výkon.

Michal
20. října • 18:15

Jak píšeš. Pokud chci sportovní limuzínu. Pokud chci jezdit zeleně tak stačí základní hybrid.

.
20. října • 12:25

Ano, máš pravdu. Na druhou stranu, když někdo chce být zelený a jezdit do center některých měst nebo parkovat zadarmo, tak nemusí dělat příšerné kompromisy třeba v podobě Lexusu LS 500h, který se ve zrychlení nedostane ani na 5 sec. a ve 250 zdechne. Tohle je alespoň důstojný hybrid i když pořád jenom hybrid.

Joseredes
21. října • 13:11

Opravdu si člověk kupuje auto za několik milionů primárně proto, aby nemusel platit za vjezd do centra a nebo třeba v něm parkoval zadarmo?
LS500h nelze přímo srovnávat s Panamerou Turbo S e-Hybrid, cílí každý úplně jinam.
Celý život je o kompromisech, nic není jen černé nebo bílé. A barvu pleti bych do toho ale netahal, pokud někdo chce být třeba zelený, tak ať jím je. Vždyť ve "vyspělejším světě" si lze například vybrat z několika desítek druhů pohlaví.
Pokud někdo smýšlí ekologicky a chce podle toho opravdu žít a ne se jen tak na veřejnosti tvářit, může do centra chodit pěšky nebo jezdit na šlapacím kole. Tohle podporuji. To o čem píšeš je pozérství a ne ekologie. ;-)

Rafan
20. října • 12:39

LS je luxusní limuzína. Má špičkový interiér. Panamera má ke své cenovce chudobný neútulný interiér. A co je důležitější u limuzíny? Lexus není o kompromisu, je to a tom, že víš co chceš. Vlastně je to jinak zaměřené auto. Porsche možná rychleji závodí, ale co z toho.

Miroslav
20. října • 13:59

Až budete někdy sedět v Panameře tak pak povídejte o neutulnem interiéru :)))

Ironikus
20. října • 14:34

Právě, že jsem seděl a překvapila mě strohost. VW koncern zkrátka neumí udělat top interiér. Nemluvím o kvalitě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ironikus
20. října • 14:35

Špatně jsem to napsal. Kvalita zpracování top je.

Pikus
20. října • 13:43

Lexusu brzo napraska i Genesis...

.
20. října • 13:16

Co z toho? Tak to ti řeknu docela přesně, i přes dvojnásobnou cenovku se Panamera prodává daleko lépe než LS. Právě Lexus LS je o těžkém kompromisu v té nejdůležitější položce a to je pohon. Osmiválce nula, dvanáctiválce nula, slabé šestiválce dobré tak do vyšší střední, v luxusní třídě pro ostudu.

Doporučujeme

Články odjinud