Vrcholné Audi RS Q8 opět spatřeno na Ringu. Stane se nejsilnějším Audi v nabídce?

chacha  |  14. 07. 2019 10:28

Koukám že na videu je verze Clubsport s ochranným rámem. Zřejmě od Porsche nepřevezmou jen agregát?!

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  14. 07. 2019 10:54

3:50 pěkné, jak stodola přeblafne rádoby sporťák.

Odpovědět  |   | 
expat  |  14. 07. 2019 12:51

Je chválihodné, že 3D stále investují do takových vozů. Škoda jen, že svého času neinvestovaly dost peněz do lobbingu u EU. Mohlo být takových vozů víc a byly by dostupné i normálním lidem.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  14. 07. 2019 14:05

Fakt netoužím po tom aby takových vozů bylo víc! K tomu abych tahal přívěs s koněm, lodí atd. 600 koní vážně nepotřebuji. Nevím koho považuješ za normální lidi ale podobná auta vždy byla a budou dostupná jen velmi uzké skupině lidí, na to EU nemá žádný vliv.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  14. 07. 2019 23:14

Nikdo nepotřebuje 600 koní.... ale je super je tam mít. Stejně jako nepotřebuji skvělá piva, skvělá vína, skvělé sýry, skvělé telefony, skvělé počítače, skvělé boty ani skvělé dovolené. Nic z toho nepotřebujeme, ale je fajn to mít a užívat.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 07. 2019 15:19

naopak, dle vseho lobovaly nektere Evropske automobilky az tak moc, ze to nekterym lidem totalne zhnusili natolik, ze nasledne sami europoslanci prosadili prisnejsi limity udajne ze strany Nemeckych automobilek byl takovej tlak lobbystu, ze nakonec sami Nemecti europoslanci navrhovali vyzsi limity

mimichodem pokud se pozorne podivas do nabidek automobilek, tak zjistis ze v EU se naopak s prisnejsimi limity zacali prodavat nektera auta, ktera by clovek spise cekal treba v USA, atmosfericke 8 valcove benziny a dalsi, je jen na automobilkach aby to zkusili a nabidli, a to ze maj Evrospke problem s tim ze se snazej porad nabizet diesely nakonec nahnane treba i 4 turby je jejich problem, maj benzinove motorizace ktere emise splnuji, a je jejich problem ze je neumi zakaznikum nabidnout a prodat

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  14. 07. 2019 19:15

Oni je nabídnout samozřejmě umí, ale k tomuto postupu je donutili eurokomisaři stupidní modlou CO2. Vyšší poptávka po dieselech v horních patrech nabídky je ale i přesto naprosto logická. On je podstatný rozdíl v komfortu cestování, jestli to s 90l nádrží bude u pumpy každých 350km nebo každých 900km.

Odpovědět  |   | 
Maieris  |  14. 07. 2019 22:43

Největší blábol v historii automobilismu. Diesel se kupuje ,abych nestál tak často na pumpě. Nevím, který benzín ti ujede na plnou nádrž 350 km, když jedu v 3.0 kompresoru od jaguaru 200 km/h, stále ujedu na plnou nádrž v pohodě přes 500, a neznám snad jediného člověka, co nezastaví ani jednou za těch 500 km (pokud už teda cesta trvá déle než 500 km a takové se nejezdí každý den...:)). Ledaže si diesel kupují pouze lidé, co nemusí pít, čůrat ani odpočívat a každý den jezdí na jeden zátah 1000 km :))

Odpovědět  |   | 
Maieris  |  14. 07. 2019 22:45

Navíc rozdíl o kterým píšeš je naprostý nesmysl. 900 km diesel a 350 benzín je asi tak 2.0 tdi octavia a 5.0 Mustang. Takže srovnáváš nesrovnatelné. Rozdíl mezi 6 válem benzín a 6 válem diesel (vlastním oba naráz, diesel SUV, benzín sedan), je max 2,5 - 3 litry/100. Takže spíš 800 a 600.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  14. 07. 2019 23:22

Hmmm, dvě auta zcela rozdílných kategorií. Pán je expert. SUV vs Sedan ...
Tak si vezměme třeba SUV.,.. M-B GLS nejvýkonnější standardní benzín, spotřeba 17+l, nejvýkonnější standardní diesel, spotřeba 10l. To tedy fakt 600 vs 800km nebude.....

Odpovědět  |   | 
Maieris  |  15. 07. 2019 00:01

Šedá je teorie a věčně zelený je strom života. Někdy to zkuste vyzkoušet i v reálném životě. Nejsilnější gls benzin (současná generace se v benzinu zatim v ČR ani neprodává) měla tak o 250 koni víc (verze AMG) než nejsilnější diesel, takže zase porovnávaš neporovnatelné, navíc vzít si na porovnání skoro 3 tunové a 5 metrové suv je mírně tendenční. Jednoznačně můžeš porovnat např. Bmw 540 I xdrive (340 koni) průměr 7,2-7,4 a 540d xdrive (320 koni, ano mírný nepoměr) průměr 5,6-5,7, takže 1,5 litru. Takže na plnou nádrž musí jeden chudák v 540 i zastavit po 833 km (to bych chtěl vidět, kdo jezdí 800 km bez zastávky) a druhy muže vklidu upalovat 1050 km, no neber to :)))

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  15. 07. 2019 21:33

Milý oslíku, zjevně ti uniklo, že článek, pod nímž je tato diskuse, JE o pětimetrových SUV.....

Odpovědět  |   | 
iPace  |  15. 07. 2019 09:35

ty opravdu cekas ze nekdo kdo si poridi auto jako RSQ8 s ni pak bude jezdit streky 900km? drtiva vetsina tech aut se nepodiva ani za mesto nebo v lepsim pripade si obcas da i trasu mezi vetsima mestama, ostatne vim jak jsem jezdil ja s Lexusem RX, ano sice se s nim jezdilo po cele EU, ale na tu mam dojem 60 litrovou nadrz se dalo pohodlne ujet 650km v kuse, i presto ze to byl benzinak s 300 konma pod haubnou jasen byl to jen 6 valec jen se 300 konma a v o neco mensim SUV, ale silne pochybuju ze s RS Q8 by nekdo jezdil pod 11-13 na 100, takze dojezd na tu 80 nebo kolika litrovou nadrz to bude mit podobnej a jako jezdit takove streky bez prestavky, jo to chce hodne vymastenou hlavu nikdy jsem nemel potrebu jet v kuse vic nez 250-300km a to ani na trase ktera mela vic nez 2000 kilometru, pokazdy si radsi na par minut zastavim a protazeny a osvezeny pak pokracuju dal, nez abych se nekde vymastil kvuli tomu ze jsem si neudelal par minut pauzu a protahnul nohy

Odpovědět  |   | 
chacha  |  15. 07. 2019 17:00

To máš recht protože těch 900 km by ho vyšlo levněji letět první třídou.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  15. 07. 2019 21:34

nevyšlo, cesta je cíl

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 07. 2019 08:51

900 km způsobem, aby cesta byla cíl? To je masochismus, ne doprava. Pak je opravdu levnější i rychlejší letět.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  16. 07. 2019 09:31

Tak na tom, ze neumite ridit, takze si musite davat kazdych 250-300km pauzu neni samo o sobe nic spatneho, ale uplne asi nema smysl to vztahovat na celou ridicskou populaci. Na dnesnich silnicich a v dnesnich autech neni 700 - 800 km bez zastavky pro zkuseneho ridice zadny problem.

Odpovědět  |   | 
Maieris  |  16. 07. 2019 10:05

Zajímavé posuzovat řidičský um podle toho, kolik hodin v kuse dokáže řidič držet volant na autobahnu v pozici rovně :). To pak moje žena je skvělá řidička, sice jezdí do zatáčky s vyšlápnutou spojkou, ale jak najede na dálnici, tak z ní už nesjede:)

ALE pojďme schválně udělat anketu, kdo jezdí běžně 700-800 km bez zastávky ( a nepočůrá se... ať dá mínus, kdo si během 700-800 km aspoň jednou zastaví, dá plus)

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  17. 07. 2019 08:57

Ale samozrejme, ze mnozstvi nutnych prestavek ja i o ridicskem umu. Ridic zacatecnik se zcela logicky pri rizeni mnohem drive unavi a potrebuje vice prestavek, zkuseny ridic muze ject dale. Treba americky kamionak muze legalne ject osm hodin v kuse (nemluve o tom, ze to nikdo nekontroluje, takze bezne jezdi jedenact hodin v kuse), tj. realne pres tisic kilometru aniz by to nekdo povazoval za nebezpecne, zacatecnik ovsem holt musi stavet kazde dve tri hodiny jako ve vasem pripade.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 07. 2019 09:22

To je tak hloupá dedukce, až jsem se musel zasmát. Když jsem měl čerstvě řidičák, zásadně jsem nikde nezastavoval, chtěl jsem z A do B, co nejrychleji. Až když jsem se rozjezdil, tak jsem teprve začal stavět, protože cesta už byla pohoda.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  15. 07. 2019 09:01

Revoluční!Skandálně dokonalé!Buršikozni!Hodujte a slavte dva týdny, a blahořečte koncern.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro