Vrcholné Audi RS Q8 opět spatřeno na Ringu. Stane se nejsilnějším Audi v nabídce?

21 komentářů

Josef Buřt
15. července • 9:01

Revoluční!Skandálně dokonalé!Buršikozni!Hodujte a slavte dva týdny, a blahořečte koncern.

expat
14. července • 12:51

Je chválihodné, že 3D stále investují do takových vozů. Škoda jen, že svého času neinvestovaly dost peněz do lobbingu u EU. Mohlo být takových vozů víc a byly by dostupné i normálním lidem. B-]

iPace
14. července • 15:19

naopak, dle vseho lobovaly nektere Evropske automobilky az tak moc, ze to nekterym lidem totalne zhnusili natolik, ze nasledne sami europoslanci prosadili prisnejsi limity ;-) udajne ze strany Nemeckych automobilek byl takovej tlak lobbystu, ze nakonec sami Nemecti europoslanci navrhovali vyzsi limitymimichodem pokud se pozorne podivas do nabidek automobilek, tak zjistis ze v EU se naopak s prisnejsimi limity zacali prodavat nektera auta, ktera by clovek spise cekal treba v USA, atmosfericke 8 valcove benziny a dalsi, je jen na automobilkach aby to zkusili a nabidli, a to ze maj Evrospke problem s tim ze se snazej porad nabizet diesely nakonec nahnane treba i 4 turby je jejich problem, maj benzinove motorizace ktere emise splnuji, a je jejich problem ze je neumi zakaznikum nabidnout a prodat ;-)

Jedna Bedna
14. července • 19:15

Oni je nabídnout samozřejmě umí, ale k tomuto postupu je donutili eurokomisaři stupidní modlou CO2. Vyšší poptávka po dieselech v horních patrech nabídky je ale i přesto naprosto logická. On je podstatný rozdíl v komfortu cestování, jestli to s 90l nádrží bude u pumpy každých 350km nebo každých 900km.

iPace
15. července • 9:35

ty opravdu cekas ze nekdo kdo si poridi auto jako RSQ8 s ni pak bude jezdit streky 900km? drtiva vetsina tech aut se nepodiva ani za mesto nebo v lepsim pripade si obcas da i trasu mezi vetsima mestama, ostatne vim jak jsem jezdil ja s Lexusem RX, ano sice se s nim jezdilo po cele EU, ale na tu mam dojem 60 litrovou nadrz se dalo pohodlne ujet 650km v kuse, i presto ze to byl benzinak s 300 konma pod haubnou ;-) jasen byl to jen 6 valec jen se 300 konma a v o neco mensim SUV, ale silne pochybuju ze s RS Q8 by nekdo jezdil pod 11-13 na 100, takze dojezd na tu 80 nebo kolika litrovou nadrz to bude mit podobnej ;-) a jako jezdit takove streky bez prestavky, jo to chce hodne vymastenou hlavu B-] nikdy jsem nemel potrebu jet v kuse vic nez 250-300km a to ani na trase ktera mela vic nez 2000 kilometru, pokazdy si radsi na par minut zastavim a protazeny a osvezeny pak pokracuju dal, nez abych se nekde vymastil kvuli tomu ze jsem si neudelal par minut pauzu a protahnul nohy

Ne321
16. července • 9:31

Tak na tom, ze neumite ridit, takze si musite davat kazdych 250-300km pauzu neni samo o sobe nic spatneho, ale uplne asi nema smysl to vztahovat na celou ridicskou populaci. Na dnesnich silnicich a v dnesnich autech neni 700 - 800 km bez zastavky pro zkuseneho ridice zadny problem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Maieris
16. července • 10:05

Zajímavé posuzovat řidičský um podle toho, kolik hodin v kuse dokáže řidič držet volant na autobahnu v pozici rovně :). To pak moje žena je skvělá řidička, sice jezdí do zatáčky s vyšlápnutou spojkou, ale jak najede na dálnici, tak z ní už nesjede:) ALE pojďme schválně udělat anketu, kdo jezdí běžně 700-800 km bez zastávky ( a nepočůrá se... ať dá mínus, kdo si během 700-800 km aspoň jednou zastaví, dá plus)

Ne321
17. července • 8:57

Ale samozrejme, ze mnozstvi nutnych prestavek ja i o ridicskem umu. Ridic zacatecnik se zcela logicky pri rizeni mnohem drive unavi a potrebuje vice prestavek, zkuseny ridic muze ject dale. Treba americky kamionak muze legalne ject osm hodin v kuse (nemluve o tom, ze to nikdo nekontroluje, takze bezne jezdi jedenact hodin v kuse), tj. realne pres tisic kilometru aniz by to nekdo povazoval za nebezpecne, zacatecnik ovsem holt musi stavet kazde dve tri hodiny jako ve vasem pripade.

Jan
17. července • 9:22

To je tak hloupá dedukce, až jsem se musel zasmát. Když jsem měl čerstvě řidičák, zásadně jsem nikde nezastavoval, chtěl jsem z A do B, co nejrychleji. Až když jsem se rozjezdil, tak jsem teprve začal stavět, protože cesta už byla pohoda.

chacha
15. července • 17:00

To máš recht protože těch 900 km by ho vyšlo levněji letět první třídou.:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Thomas Fuk
15. července • 21:34

nevyšlo, cesta je cíl

mpolan
16. července • 8:51

900 km způsobem, aby cesta byla cíl? To je masochismus, ne doprava. Pak je opravdu levnější i rychlejší letět.

Maieris
14. července • 22:43

Největší blábol v historii automobilismu. Diesel se kupuje ,abych nestál tak často na pumpě. Nevím, který benzín ti ujede na plnou nádrž 350 km, když jedu v 3.0 kompresoru od jaguaru 200 km/h, stále ujedu na plnou nádrž v pohodě přes 500, a neznám snad jediného člověka, co nezastaví ani jednou za těch 500 km (pokud už teda cesta trvá déle než 500 km a takové se nejezdí každý den...:)). Ledaže si diesel kupují pouze lidé, co nemusí pít, čůrat ani odpočívat a každý den jezdí na jeden zátah 1000 km :))

Maieris
14. července • 22:45

Navíc rozdíl o kterým píšeš je naprostý nesmysl. 900 km diesel a 350 benzín je asi tak 2.0 tdi octavia a 5.0 Mustang. Takže srovnáváš nesrovnatelné. Rozdíl mezi 6 válem benzín a 6 válem diesel (vlastním oba naráz, diesel SUV, benzín sedan), je max 2,5 - 3 litry/100. Takže spíš 800 a 600.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jedna Bedna
14. července • 23:22

Hmmm, dvě auta zcela rozdílných kategorií. Pán je expert. SUV vs Sedan ...
Tak si vezměme třeba SUV.,.. M-B GLS nejvýkonnější standardní benzín, spotřeba 17+l, nejvýkonnější standardní diesel, spotřeba 10l. To tedy fakt 600 vs 800km nebude.....:-D:-D:-D

Maieris
15. července • 0:01

Šedá je teorie a věčně zelený je strom života. Někdy to zkuste vyzkoušet i v reálném životě. Nejsilnější gls benzin (současná generace se v benzinu zatim v ČR ani neprodává) měla tak o 250 koni víc (verze AMG) než nejsilnější diesel, takže zase porovnávaš neporovnatelné, navíc vzít si na porovnání skoro 3 tunové a 5 metrové suv je mírně tendenční. Jednoznačně můžeš porovnat např. Bmw 540 I xdrive (340 koni) průměr 7,2-7,4 a 540d xdrive (320 koni, ano mírný nepoměr) průměr 5,6-5,7, takže 1,5 litru. Takže na plnou nádrž musí jeden chudák v 540 i zastavit po 833 km (to bych chtěl vidět, kdo jezdí 800 km bez zastávky) a druhy muže vklidu upalovat 1050 km, no neber to :)))

Thomas Fuk
15. července • 21:33

Milý oslíku, zjevně ti uniklo, že článek, pod nímž je tato diskuse, JE o pětimetrových SUV.....

TVL
14. července • 14:05

Fakt netoužím po tom aby takových vozů bylo víc! K tomu abych tahal přívěs s koněm, lodí atd. 600 koní vážně nepotřebuji. Nevím koho považuješ za normální lidi ale podobná auta vždy byla a budou dostupná jen velmi uzké skupině lidí, na to EU nemá žádný vliv.B-]

Jedna Bedna
14. července • 23:14

Nikdo nepotřebuje 600 koní.... ale je super je tam mít. Stejně jako nepotřebuji skvělá piva, skvělá vína, skvělé sýry, skvělé telefony, skvělé počítače, skvělé boty ani skvělé dovolené. Nic z toho nepotřebujeme, ale je fajn to mít a užívat.

Cynik
14. července • 10:54

3:50 pěkné, jak stodola přeblafne rádoby sporťák.

chacha
14. července • 10:28

Koukám že na videu je verze Clubsport s ochranným rámem. Zřejmě od Porsche nepřevezmou jen agregát?!;-)

Doporučujeme

Články odjinud