Revoluční!Skandálně dokonalé!Buršikozni!Hodujte a slavte dva týdny, a blahořečte koncern.
Je chválihodné, že 3D stále investují do takových vozů. Škoda jen, že svého času neinvestovaly dost peněz do lobbingu u EU. Mohlo být takových vozů víc a byly by dostupné i normálním lidem. B-]
naopak, dle vseho lobovaly nektere Evropske automobilky az tak moc, ze to nekterym lidem totalne zhnusili natolik, ze nasledne sami europoslanci prosadili prisnejsi limity ;-) udajne ze strany Nemeckych automobilek byl takovej tlak lobbystu, ze nakonec sami Nemecti europoslanci navrhovali vyzsi limitymimichodem pokud se pozorne podivas do nabidek automobilek, tak zjistis ze v EU se naopak s prisnejsimi limity zacali prodavat nektera auta, ktera by clovek spise cekal treba v USA, atmosfericke 8 valcove benziny a dalsi, je jen na automobilkach aby to zkusili a nabidli, a to ze maj Evrospke problem s tim ze se snazej porad nabizet diesely nakonec nahnane treba i 4 turby je jejich problem, maj benzinove motorizace ktere emise splnuji, a je jejich problem ze je neumi zakaznikum nabidnout a prodat ;-)
Oni je nabídnout samozřejmě umí, ale k tomuto postupu je donutili eurokomisaři stupidní modlou CO2. Vyšší poptávka po dieselech v horních patrech nabídky je ale i přesto naprosto logická. On je podstatný rozdíl v komfortu cestování, jestli to s 90l nádrží bude u pumpy každých 350km nebo každých 900km.
ty opravdu cekas ze nekdo kdo si poridi auto jako RSQ8 s ni pak bude jezdit streky 900km? drtiva vetsina tech aut se nepodiva ani za mesto nebo v lepsim pripade si obcas da i trasu mezi vetsima mestama, ostatne vim jak jsem jezdil ja s Lexusem RX, ano sice se s nim jezdilo po cele EU, ale na tu mam dojem 60 litrovou nadrz se dalo pohodlne ujet 650km v kuse, i presto ze to byl benzinak s 300 konma pod haubnou ;-) jasen byl to jen 6 valec jen se 300 konma a v o neco mensim SUV, ale silne pochybuju ze s RS Q8 by nekdo jezdil pod 11-13 na 100, takze dojezd na tu 80 nebo kolika litrovou nadrz to bude mit podobnej ;-) a jako jezdit takove streky bez prestavky, jo to chce hodne vymastenou hlavu B-] nikdy jsem nemel potrebu jet v kuse vic nez 250-300km a to ani na trase ktera mela vic nez 2000 kilometru, pokazdy si radsi na par minut zastavim a protazeny a osvezeny pak pokracuju dal, nez abych se nekde vymastil kvuli tomu ze jsem si neudelal par minut pauzu a protahnul nohy
Tak na tom, ze neumite ridit, takze si musite davat kazdych 250-300km pauzu neni samo o sobe nic spatneho, ale uplne asi nema smysl to vztahovat na celou ridicskou populaci. Na dnesnich silnicich a v dnesnich autech neni 700 - 800 km bez zastavky pro zkuseneho ridice zadny problem.
Zajímavé posuzovat řidičský um podle toho, kolik hodin v kuse dokáže řidič držet volant na autobahnu v pozici rovně :). To pak moje žena je skvělá řidička, sice jezdí do zatáčky s vyšlápnutou spojkou, ale jak najede na dálnici, tak z ní už nesjede:) ALE pojďme schválně udělat anketu, kdo jezdí běžně 700-800 km bez zastávky ( a nepočůrá se... ať dá mínus, kdo si během 700-800 km aspoň jednou zastaví, dá plus)
Ale samozrejme, ze mnozstvi nutnych prestavek ja i o ridicskem umu. Ridic zacatecnik se zcela logicky pri rizeni mnohem drive unavi a potrebuje vice prestavek, zkuseny ridic muze ject dale. Treba americky kamionak muze legalne ject osm hodin v kuse (nemluve o tom, ze to nikdo nekontroluje, takze bezne jezdi jedenact hodin v kuse), tj. realne pres tisic kilometru aniz by to nekdo povazoval za nebezpecne, zacatecnik ovsem holt musi stavet kazde dve tri hodiny jako ve vasem pripade.
To je tak hloupá dedukce, až jsem se musel zasmát. Když jsem měl čerstvě řidičák, zásadně jsem nikde nezastavoval, chtěl jsem z A do B, co nejrychleji. Až když jsem se rozjezdil, tak jsem teprve začal stavět, protože cesta už byla pohoda.
To máš recht protože těch 900 km by ho vyšlo levněji letět první třídou.:-))
nevyšlo, cesta je cíl
900 km způsobem, aby cesta byla cíl? To je masochismus, ne doprava. Pak je opravdu levnější i rychlejší letět.
Největší blábol v historii automobilismu. Diesel se kupuje ,abych nestál tak často na pumpě. Nevím, který benzín ti ujede na plnou nádrž 350 km, když jedu v 3.0 kompresoru od jaguaru 200 km/h, stále ujedu na plnou nádrž v pohodě přes 500, a neznám snad jediného člověka, co nezastaví ani jednou za těch 500 km (pokud už teda cesta trvá déle než 500 km a takové se nejezdí každý den...:)). Ledaže si diesel kupují pouze lidé, co nemusí pít, čůrat ani odpočívat a každý den jezdí na jeden zátah 1000 km :))
Navíc rozdíl o kterým píšeš je naprostý nesmysl. 900 km diesel a 350 benzín je asi tak 2.0 tdi octavia a 5.0 Mustang. Takže srovnáváš nesrovnatelné. Rozdíl mezi 6 válem benzín a 6 válem diesel (vlastním oba naráz, diesel SUV, benzín sedan), je max 2,5 - 3 litry/100. Takže spíš 800 a 600.
Hmmm, dvě auta zcela rozdílných kategorií. Pán je expert. SUV vs Sedan ...Tak si vezměme třeba SUV.,.. M-B GLS nejvýkonnější standardní benzín, spotřeba 17+l, nejvýkonnější standardní diesel, spotřeba 10l. To tedy fakt 600 vs 800km nebude.....:-D:-D:-D
Šedá je teorie a věčně zelený je strom života. Někdy to zkuste vyzkoušet i v reálném životě. Nejsilnější gls benzin (současná generace se v benzinu zatim v ČR ani neprodává) měla tak o 250 koni víc (verze AMG) než nejsilnější diesel, takže zase porovnávaš neporovnatelné, navíc vzít si na porovnání skoro 3 tunové a 5 metrové suv je mírně tendenční. Jednoznačně můžeš porovnat např. Bmw 540 I xdrive (340 koni) průměr 7,2-7,4 a 540d xdrive (320 koni, ano mírný nepoměr) průměr 5,6-5,7, takže 1,5 litru. Takže na plnou nádrž musí jeden chudák v 540 i zastavit po 833 km (to bych chtěl vidět, kdo jezdí 800 km bez zastávky) a druhy muže vklidu upalovat 1050 km, no neber to :)))
Milý oslíku, zjevně ti uniklo, že článek, pod nímž je tato diskuse, JE o pětimetrových SUV.....
Fakt netoužím po tom aby takových vozů bylo víc! K tomu abych tahal přívěs s koněm, lodí atd. 600 koní vážně nepotřebuji. Nevím koho považuješ za normální lidi ale podobná auta vždy byla a budou dostupná jen velmi uzké skupině lidí, na to EU nemá žádný vliv.B-]
Nikdo nepotřebuje 600 koní.... ale je super je tam mít. Stejně jako nepotřebuji skvělá piva, skvělá vína, skvělé sýry, skvělé telefony, skvělé počítače, skvělé boty ani skvělé dovolené. Nic z toho nepotřebujeme, ale je fajn to mít a užívat.
3:50 pěkné, jak stodola přeblafne rádoby sporťák.
Koukám že na videu je verze Clubsport s ochranným rámem. Zřejmě od Porsche nepřevezmou jen agregát?!;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.