Vrcholné Audi RS Q8 opět spatřeno na Ringu. Stane se nejsilnějším Audi v nabídce?

chacha  |  14. 07. 2019 10:28

Koukám že na videu je verze Clubsport s ochranným rámem. Zřejmě od Porsche nepřevezmou jen agregát?!

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  14. 07. 2019 10:54

3:50 pěkné, jak stodola přeblafne rádoby sporťák.

Odpovědět  |   | 
expat  |  14. 07. 2019 12:51

Je chválihodné, že 3D stále investují do takových vozů. Škoda jen, že svého času neinvestovaly dost peněz do lobbingu u EU. Mohlo být takových vozů víc a byly by dostupné i normálním lidem.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  14. 07. 2019 14:05

Fakt netoužím po tom aby takových vozů bylo víc! K tomu abych tahal přívěs s koněm, lodí atd. 600 koní vážně nepotřebuji. Nevím koho považuješ za normální lidi ale podobná auta vždy byla a budou dostupná jen velmi uzké skupině lidí, na to EU nemá žádný vliv.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  14. 07. 2019 23:14

Nikdo nepotřebuje 600 koní.... ale je super je tam mít. Stejně jako nepotřebuji skvělá piva, skvělá vína, skvělé sýry, skvělé telefony, skvělé počítače, skvělé boty ani skvělé dovolené. Nic z toho nepotřebujeme, ale je fajn to mít a užívat.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 07. 2019 15:19

naopak, dle vseho lobovaly nektere Evropske automobilky az tak moc, ze to nekterym lidem totalne zhnusili natolik, ze nasledne sami europoslanci prosadili prisnejsi limity udajne ze strany Nemeckych automobilek byl takovej tlak lobbystu, ze nakonec sami Nemecti europoslanci navrhovali vyzsi limity

mimichodem pokud se pozorne podivas do nabidek automobilek, tak zjistis ze v EU se naopak s prisnejsimi limity zacali prodavat nektera auta, ktera by clovek spise cekal treba v USA, atmosfericke 8 valcove benziny a dalsi, je jen na automobilkach aby to zkusili a nabidli, a to ze maj Evrospke problem s tim ze se snazej porad nabizet diesely nakonec nahnane treba i 4 turby je jejich problem, maj benzinove motorizace ktere emise splnuji, a je jejich problem ze je neumi zakaznikum nabidnout a prodat

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  14. 07. 2019 19:15

Oni je nabídnout samozřejmě umí, ale k tomuto postupu je donutili eurokomisaři stupidní modlou CO2. Vyšší poptávka po dieselech v horních patrech nabídky je ale i přesto naprosto logická. On je podstatný rozdíl v komfortu cestování, jestli to s 90l nádrží bude u pumpy každých 350km nebo každých 900km.

Odpovědět  |   | 
Maieris  |  14. 07. 2019 22:43

Největší blábol v historii automobilismu. Diesel se kupuje ,abych nestál tak často na pumpě. Nevím, který benzín ti ujede na plnou nádrž 350 km, když jedu v 3.0 kompresoru od jaguaru 200 km/h, stále ujedu na plnou nádrž v pohodě přes 500, a neznám snad jediného člověka, co nezastaví ani jednou za těch 500 km (pokud už teda cesta trvá déle než 500 km a takové se nejezdí každý den...:)). Ledaže si diesel kupují pouze lidé, co nemusí pít, čůrat ani odpočívat a každý den jezdí na jeden zátah 1000 km :))

Odpovědět  |   | 
Maieris  |  14. 07. 2019 22:45

Navíc rozdíl o kterým píšeš je naprostý nesmysl. 900 km diesel a 350 benzín je asi tak 2.0 tdi octavia a 5.0 Mustang. Takže srovnáváš nesrovnatelné. Rozdíl mezi 6 válem benzín a 6 válem diesel (vlastním oba naráz, diesel SUV, benzín sedan), je max 2,5 - 3 litry/100. Takže spíš 800 a 600.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  14. 07. 2019 23:22

Hmmm, dvě auta zcela rozdílných kategorií. Pán je expert. SUV vs Sedan ...
Tak si vezměme třeba SUV.,.. M-B GLS nejvýkonnější standardní benzín, spotřeba 17+l, nejvýkonnější standardní diesel, spotřeba 10l. To tedy fakt 600 vs 800km nebude.....

Odpovědět  |   | 
Maieris  |  15. 07. 2019 00:01

Šedá je teorie a věčně zelený je strom života. Někdy to zkuste vyzkoušet i v reálném životě. Nejsilnější gls benzin (současná generace se v benzinu zatim v ČR ani neprodává) měla tak o 250 koni víc (verze AMG) než nejsilnější diesel, takže zase porovnávaš neporovnatelné, navíc vzít si na porovnání skoro 3 tunové a 5 metrové suv je mírně tendenční. Jednoznačně můžeš porovnat např. Bmw 540 I xdrive (340 koni) průměr 7,2-7,4 a 540d xdrive (320 koni, ano mírný nepoměr) průměr 5,6-5,7, takže 1,5 litru. Takže na plnou nádrž musí jeden chudák v 540 i zastavit po 833 km (to bych chtěl vidět, kdo jezdí 800 km bez zastávky) a druhy muže vklidu upalovat 1050 km, no neber to :)))

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  15. 07. 2019 21:33

Milý oslíku, zjevně ti uniklo, že článek, pod nímž je tato diskuse, JE o pětimetrových SUV.....

Odpovědět  |   | 
iPace  |  15. 07. 2019 09:35

ty opravdu cekas ze nekdo kdo si poridi auto jako RSQ8 s ni pak bude jezdit streky 900km? drtiva vetsina tech aut se nepodiva ani za mesto nebo v lepsim pripade si obcas da i trasu mezi vetsima mestama, ostatne vim jak jsem jezdil ja s Lexusem RX, ano sice se s nim jezdilo po cele EU, ale na tu mam dojem 60 litrovou nadrz se dalo pohodlne ujet 650km v kuse, i presto ze to byl benzinak s 300 konma pod haubnou jasen byl to jen 6 valec jen se 300 konma a v o neco mensim SUV, ale silne pochybuju ze s RS Q8 by nekdo jezdil pod 11-13 na 100, takze dojezd na tu 80 nebo kolika litrovou nadrz to bude mit podobnej a jako jezdit takove streky bez prestavky, jo to chce hodne vymastenou hlavu nikdy jsem nemel potrebu jet v kuse vic nez 250-300km a to ani na trase ktera mela vic nez 2000 kilometru, pokazdy si radsi na par minut zastavim a protazeny a osvezeny pak pokracuju dal, nez abych se nekde vymastil kvuli tomu ze jsem si neudelal par minut pauzu a protahnul nohy

Odpovědět  |   | 
chacha  |  15. 07. 2019 17:00

To máš recht protože těch 900 km by ho vyšlo levněji letět první třídou.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  15. 07. 2019 21:34

nevyšlo, cesta je cíl

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 07. 2019 08:51

900 km způsobem, aby cesta byla cíl? To je masochismus, ne doprava. Pak je opravdu levnější i rychlejší letět.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  16. 07. 2019 09:31

Tak na tom, ze neumite ridit, takze si musite davat kazdych 250-300km pauzu neni samo o sobe nic spatneho, ale uplne asi nema smysl to vztahovat na celou ridicskou populaci. Na dnesnich silnicich a v dnesnich autech neni 700 - 800 km bez zastavky pro zkuseneho ridice zadny problem.

Odpovědět  |   | 
Maieris  |  16. 07. 2019 10:05

Zajímavé posuzovat řidičský um podle toho, kolik hodin v kuse dokáže řidič držet volant na autobahnu v pozici rovně :). To pak moje žena je skvělá řidička, sice jezdí do zatáčky s vyšlápnutou spojkou, ale jak najede na dálnici, tak z ní už nesjede:)

ALE pojďme schválně udělat anketu, kdo jezdí běžně 700-800 km bez zastávky ( a nepočůrá se... ať dá mínus, kdo si během 700-800 km aspoň jednou zastaví, dá plus)

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  17. 07. 2019 08:57

Ale samozrejme, ze mnozstvi nutnych prestavek ja i o ridicskem umu. Ridic zacatecnik se zcela logicky pri rizeni mnohem drive unavi a potrebuje vice prestavek, zkuseny ridic muze ject dale. Treba americky kamionak muze legalne ject osm hodin v kuse (nemluve o tom, ze to nikdo nekontroluje, takze bezne jezdi jedenact hodin v kuse), tj. realne pres tisic kilometru aniz by to nekdo povazoval za nebezpecne, zacatecnik ovsem holt musi stavet kazde dve tri hodiny jako ve vasem pripade.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 07. 2019 09:22

To je tak hloupá dedukce, až jsem se musel zasmát. Když jsem měl čerstvě řidičák, zásadně jsem nikde nezastavoval, chtěl jsem z A do B, co nejrychleji. Až když jsem se rozjezdil, tak jsem teprve začal stavět, protože cesta už byla pohoda.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  15. 07. 2019 09:01

Revoluční!Skandálně dokonalé!Buršikozni!Hodujte a slavte dva týdny, a blahořečte koncern.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A