Vrchol koncernu Hyundai má po faceliftu. Genesis G90 si s ničím nespletete

107 komentářů

honza
29. listopadu • 16:01

Tady je to zas samej hovnar. Nova kara a hned duvod se dohadat, idkyz vetsina beztak nema prachy na jakoukoliv novou karu.

Pavel.
2. prosince • 9:57

Podle sebe soudím tebe?

Perunwit
29. listopadu • 7:50

Tyve taková hádka pod autem, pro který tady není ani jeden člověk cílovka... v našich krajích naprosto neprodejné, beze jména a historie.Hlavně tedy myslím, že je průser v tom, že domácí značka končí se svým maximemkončí o dvě úrovně níže.

bzzz
30. listopadu • 13:35

Presto Skodovka nestaci vyrabet a na jeji custom/config auta je cekacka jak za sociku (nadnesene). Skoda miri (velmi trefne) jinam.

C.C.
29. listopadu • 12:33

Proč by to měl být průser? Škodovka patří do koncernu, kde vyrábí nějaký typ aut, když chce někdo něco o pět levelů lepšího tak má Bugatti, Bentley, Audi, Lambo, Porsche tedy výběr daleko lepší než dva modely Genesisu a navíc pod značkami s tradicí a zvukem. Samozřejmě by nebyl nejmenší problém nalepit třeba na A8 logo škodovky, ale bylo by to stejně nesmyslné a neprodejné jako ten Hyundai právě kvůli značce.

Smith
1. prosince • 17:31

No a co, že škodovka patří do koncernu, který má i auta o pět levelů lepší? Nemá na tom absolutně vůbec žádný podíl. Je pouze a jen jednou z mnoha značek koncernu VW, nic víc. Navíc tou poslední a nejméně významnou.
Škodovka, na rozdíl od Hyundaie, není výrobcem takovýchto aut které si jmenoval jako je Genesis vyráběný přímo společností Hyundai.
Zásadní rozdíl mezi škodovkou a Hyundaiem je v tom, že Hyundai je koncern, pod který spadají jeho dceřinné automobilky Genesis a KIA, které vlastní a přímo řídí. Zato škodovka je jen jednou z automobilek koncernu VW, který jí také stoprocentně vlastní a rozhoduje o ní.
Spojovat Genesis s nalepením loga škodovky na A8?:-D No to je nesmysl...:-D Jsi blázen. To je něco úplně jiného. Genesis je prémiová značka jako MB, BMW, která není uboze obyčejná jako škodovka s nalepeným znakem Audi, ale která vyrábí auta nejvyššího luxusu jako značky Lexus nebo Infinity.

Jasper
28. listopadu • 21:33

U jednoho zákazníka by to mohlo mít success, u Putina místo té jeho Korteže, ta je asi ještě hnusnější, jinak mě mimo managementu Hyundai nikdo jiný nenapadá.

Stan
28. listopadu • 13:53

Exteriér mi silně připomíná 20 let staré sedmičkové bavko, možná i ty kola tomu napomáhají

Luboš S.
28. listopadu • 9:13

Kvalita těchto diskuzí ukazuje kvalitu našeho národa. Nedivím se, že jsme tam, kde jsme a že nám v parlamentu velí taková jelita, protože si to vlastně zasloužíme. Jediné v čem jako národ vynikáme je kydat hnuj na všechno okolo. Mě se tento Genesis líbí, jako jedno s mála aut v dnešní době má koule na to, aby mělo pod kapotou pořádný motor, uvnitř to vypadá líp, než u většiny národa v bytě. A ten kdo toto srovnává třeba s Dacií s tím, že je Genesis vlastně horší, ten to nemá v hlavě v pořádku, jen má potřebu své IQ ukázat ještě národu. A to proti Dacii nic nemám, naopak, např. Duster se jim moc povedl a zacílil přesně na lidi, kteří podobné auto potřebují a že jich na silnici jezdí. Jen porovnání s Genesisem je směšné :-D:-D Ale jo, být na fotkách BMW, Audi nebo Mercedes, budou se všichni rozplývat blahem.

Michael
28. listopadu • 12:26

Naprosto přesně tak... A to se najdou i tací, mírně řečeno omezenci, když uz jsme v Česku, kteří by jakýkoli Genesis rádi srovnávali s nějakou Škodou Superb nebo dokonce s Octavií.😂
Je až neuvěřitelné, kolik je u nás hloupých lidí.

mpolan
28. listopadu • 12:59

Nemyslím si, že by takoví lidé nutně museli být hloupí. Spíš mají problém se sebevědomím nebo s okolím, takže si ho léčí takovými názory na vše "jiné".

Michael
28. listopadu • 14:22

To samozřejmě taky, ale tím jsem chtěl říct, že je v našem národě hodně lidí, kteří jsou přesvědčeni o tom, že "jejich" škodovka (ve skutečnosti německá automobilka) vyrábí nejlepší auta světa a že ostatní, natož přeci nějaký Hyundai, taková auta nemůže vyrábět. Když náhodou zjistí skutečnost, že to tak je, že se těm nejlepším ani náznakem nevyrovnají, tak v tu ránu začnou s šířením nenávistných lživých útoků. Takoví lidé u mě nejsou nic jiného, než povrchní zaostalí a zakomplexovaní hlupáci, kteří se tou hloupostí ještě chlubí.

Petr P.
28. listopadu • 21:23

Myšáky, ty jsi ale idiot, viď?

Anonym
28. listopadu • 7:38

Tohle to nabízela audi již před 10 let, audi a8 2008

Mr.G
28. listopadu • 7:14

Diskuze ke super, od šéfa korupčním až po hloubkovou analýzu kvalit vozu, co místní experti viděli max. Na Youtube:D Hyundai nemusím, ale Genesis jsou jiná liga, v Koreji toho jezdí požehnaně. Budu se rouhat, když jsem tam byl poprvé, myslel jsem si, že vidím limo od Astonu..

martin
28. listopadu • 5:11

kopie audi A8 L 50

Olaf
28. listopadu • 0:04

Zase kopie něčeho co již známe... je to plagiát Lagondy a starého sedmickoveho bawka z roku 2004. Prodejní hit to bude maximálně v Soulu, jinak není jakýkoliv důvod pro koupi této korejské kopie.

Karel.
27. listopadu • 23:38

Myslím, že by se Hyundai/Genesis měl rychle vrátit k výrobě levných jednoduchých aut a necpat se do prémie, kde si proti zavedeným značkám ani neškrtne. V Evropě je Genesis prakticky neprodejný a v USA prodeje rychle padají k nule.
http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/genesis/...

legr
28. listopadu • 1:11

Tohle auto vzniklo jen aby měli manageři Hyundaje v čem jezdit, protože v Mercedesech jezdit nemůžou. Se ztrátovou výrobou se nejspíš počítá.

Shawnten
27. listopadu • 20:35

Pan Petr Starý je snad z jiné galaxie, nebo dnes na chodníku narazil hlavou do značky, jinak by tenhle koktejl o vlajkové lodi značky Hyundai nemohl nikdy napsat. Jsem absolutně nezávislý...ale tohle auto je fakt IN. A kdyby náš Petr o autech něco věděl, nikdy by tahle písmenka nevyplodilB-]

Soki
28. listopadu • 0:50

Kdo má kam do značky narazit nevím, ale ten Hnůjdaj 90 je jak starý Ford Scorpio. Chápu, že lepší něco než jít třeba v dešti pěšky, ale moc s tím naděláte. Je to obyčejná nic moc paštika:-/

Tomeš
28. listopadu • 8:13

Ty jsi ale jelítko... jasně, je to ve skutečnosti 5,5m dlouhá superluxusní limuzína Ford Scorpio. To už to můžeš rovnou srovnávat s traktorem nebo se Superbem😂

Run Dab
27. listopadu • 22:15

Proboha, co je na něm IN? Ty tablety? Podívej se, jak se tohle řeší v Evropě.

Zdeny
27. listopadu • 19:47

Tupému čecháčkovi nebo čobolovi se nezavděčí žádná automobilka, která nemá ve znaku OOOO, VW, nebo BMW, potažmo MB. To je prostě konečná. Tupé stádo není ochotno a schopno připustit, že i ostatní automobilky mohou vyrobit slušná auta. Mně osobně se tento Hyundai líbí. Tak jako nedávno sepsutá Toyota Camry. Smutné je, že 95% těch, co tu na tyto modely plivou, jezdí v zahnojené filcce a ti mobitěuší v 10 let straé Fabii či oktávce. Naše vizitka se holt nedá utajit.

frankulín
27. listopadu • 21:09

přesně, asi tak a přitom to mají jen na obrázku octu rs v garáži a leští svoji jedničkovou ovečku z esa stočenou...

Berka
27. listopadu • 20:07

Jasně, kdo nechválí Hyundai, tak je tupý "čecháček nebo čobol". Pěkná schíza.

Zdeny
27. listopadu • 19:51

A věřím, že ti co tu blijou nad novým modelem Hyunadi, v koutku onanují nad tímhle megaultrahnusem ginatickým na gigantickou...
https://www.autorevue.cz/bmw-x7-oficialne-motory-r... ... Ale je to BMW, tak to musí bejt nádherný, i když se z toho chce blejt na 20 kilometrů. Debilita národa vpřed!

Daniel Plechta
27. listopadu • 18:33

Tak tomu říkám kára. Opravdu povedený design, to se musí nechat :-)

pol
27. listopadu • 19:19

mám doma bávo ,audi, medvěda vše atmosféra ,ale mají zimní spánek benzín za 36,50 tak jezdím 1.6 gdi kia .Toť vše, pro ty co se jim zdá 1.6 málo.;-)

Baks
28. listopadu • 6:23

Když máš opici musíš mít na banány.:-P

R
27. listopadu • 16:59

Motory slušně, jen ty tablety visící za předními operkami hlavy to je teda nic moc 🙃

Zelí
27. listopadu • 16:21

Kimovci museli něco rychle udělat, prodeje značky genesis během posledních 5 měsíců klesly na jejich hlavním trhu v usa na 20%. Mířili ke dnu. Udělali narychlo to, co zabralo v evropě. Plácli zepředu masku audi, aby tomu vehiklu dodali prémiový šmrnc. Nicméně je patrné, že to dělají kimovci sami v koreji a výsledek je naprosto tragický. Tohle nezabere ani v ušákově a v evropě to působí úplně směšně. Kterýkoli číňan je o několik levelů podařenější.

Josef
27. listopadu • 20:24

Nešiř zelnaté fámy. Především se nejedná o značku, ale o model genesis značky Hyudai. Nešiř bludy, ty jeden "komunisto". To, že se vždy nezadaří, to platí pro všechny značky/výrobce aut. Nemusím snad připomínat koncern VW, kterému též citelně poklesl zisk. Podstatná je celková situace a bilance koncernu Hyundai. Pokud se sníží čisty zisk o 14 procent, neznamená to, že mířili "ke dnu". Platí navíc to, že ceslosvětově roste trh v oblasti SUV na úkor "normálních" aut. To, že má Hyundai (a Korejci obecně) portfolio vyráběných modelů, kterému se daří, o tom nikdo nepochybuje, tedy snad kromě zabedněné komunistické "jasnozřivosti" Zelí.

Jen pro upřesnění, zelnatá kedlubno....https://www.tyden.cz/rubriky/byznys/svet/hyund... ...
Čistý zisk automobilky Hyundai se ve druhém čtvrtletí snížil meziročně o 14 procent na 701 miliardy wonů (13,7 miliardy korun) a výrazně tak zaostal za očekáváním. Důvodem jsou především špatné výsledky na klíčových trzích firmy: v Číně a ve Spojených státech.Zisk byl značně slabší, než předpovídali analytici, ti jej podle průzkumu agentury Reuters odhadovali na zhruba 972 miliard wonů. Společnost ohlásila rovněž pokles provozního zisku o 29 procent na 951 bilionů wonů, tržby jí stouply o dvě procenta na 24,7 bilionu wonů.Vzhledem k současné situaci ve světě, kdy USA hrozí zavedením cel na dovoz automobilů, nejsou vyhlídky firmy příznivé. V USA jí má pomoci oživit prodeje nedávné uvedení SUV Santa Fe na trh, v Číně uvedla na trh čínskou verzi malého SUV Kona.

Ba
27. listopadu • 20:44

Obávám se, že bludy tady šíříš jenom ty.
1. Genesis je samostatná značka. Samotný Hyundai to tak deklaroval a původní název modelů Hyundai Genesis G90 se změnil na samotné Genesis G90. Má samostatné logo, které nemá nic společného s křivým háčkem, prezentuje se samostatně
https://www.genesis.com/worldwide/en/luxury-sedan... ...
Prostě je to totéž jako třeba Lexus, který je součástí koncernu Toyota.
2. Koncernu VW zisk prudce stoupl a je mnohonásobně vyšší než koncernu Hyundai
https://www.cnbc.com/2018/10/30/volkswagen-q3-... ...

Josef
27. listopadu • 20:55

1. Díky za upozornění, nevím všechno a Hyundai není prioritou mého zájmu.
2: Měl jsem na mysli pokles zisku VW před rokem-dvěma, každému koncernu se stává, že jednou je nahoře a podruhé zase dole. A zisky koncernů Hyndai a VW jsem neporovnával. Když někomu poklesne roční zisk o 14 procent, není to dobré, ale není to ani tragédie. Nesmí to ale pokračovat více let po sobě a hlavně se nesmí zisk proměnit ve ztrátu. O tom by mohly některé automobilky "hovořit"...

Papi
27. listopadu • 21:24

Aha proto si vw koncern kupuje svoje auta ze, protoze ten pokles pokracoval a dalsi vec o kolik pod cenu prodavaji do flotil, a dalsi nemala cast jich je nekde po stadionech a letistich . :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dave
28. listopadu • 9:45

jojo kolik asi tech perfektnich model rs vychytanejch nemuzou homologovat/ prodat, oni ty zastarale octavky co se chrlej se chrlej na sklad nekam na parkoviste a nebo spis na srotovani :D

Josef
27. listopadu • 21:02

Jo, ještě mne napadlo dodat, že si myslím, že zřízení luxusní značky koncernem Hyundai byl poněkud "odvážný krok". Sice odvážným štěstí přeje, ale v tomto případě asi Hyundai přišel s odvahou příliš brzy...

bzzz
27. listopadu • 17:12

Prosim o priklad kterehokoli cinana, vazne.

Zelí
27. listopadu • 17:59

Myslím aktuálně vyráběného číňana. Ti už dnes nic designově nepovedeného nevyrábí. A kimovci, kteří skoupili nejlepší evropské designéry, kteří se vyskytli na trhu a nechali se od nich zkorumpovat se zmohli jen na takovýhle paskvil.

Josef
27. listopadu • 20:32

Co to zde pleteš s korupcí, ty zelnatá komunistická demagogická příšero! Podle tebe, když se nechá někdo zaměstnat u korejských výrobců aut, tak to znamená, že se nechal zkorumpovat? Stále potvrzuješ Zelí, že jsi největší nevzdělatelný hlupak na Autorevue. Za poslední roky ses neposunul myšlenkově ani o milimetr. Nemyslíš a nechápeš. Stejně jako ti kovaní komunisté - tví "soukmenovci".

.
27. listopadu • 20:59

Nejvyšší šéf Hyundai je usvědčený a odsouzený korupčník, který uplácel ve velkém. Není důvod myslet si cokoliv jiného o firmě Hyundai
než "jaký pán, takový krám".
https://www.nytimes.com/2007/02/06/business/06hyu... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
27. listopadu • 21:06

Co to má společní s tím, když jde pracovat k Hyundai designer a dostatne dobrou odměnu za práci? To je korupce?
A co se týká těch "šéfů", tak takoví se našli a i najdou i v jiných automobilových koncernech...

.
27. listopadu • 21:12

Nenajdou, všichni šéfového automobilek, kteří byli usvědčení z korupce museli odstoupit a už v nich nejsou. Pouze Hyundai má "firemní kulturu" takovou, že odsouzený šéf se vrátil do čela společnosti a šéfuje dodnes jakoby se nechumelilo.

Mirek
27. listopadu • 21:14

Já jsem jen zvědavý, kolik šéfů VW nakonec skončí v base za podvody.... dieselgate. Jak nazvat potom takovou firmu?

.
27. listopadu • 21:21

Někteří už skončili, někteří ještě skončí tak jako skončí v base jiní manažeři jiných firem když něco provedou. Rozdíl je v tom, že do VW nebo do jiných firem už nikdy nevezmou zpátky odsouzeného člověka na pozici manažera. Na rozdíl od Hyundai, kde usvědčeného zločince klidně znovu najmenovali a to rovnou po pozice nejvyšší.

Mirek
27. listopadu • 21:25

Problém je jen v tom, že to vlastně všichni šéfové a majitelé VW asi určitě věděli, ale nějaký obětní beránek vždy musí být. A co ti ostatní, kteří se tváří, jako že nic? V tom muselo jet tolik lidí, že kdyby je všechny potrestali, tak by to způsobilo rozvrat VW. Nedělej si tedy iluze o čistotě těch, kteří tam zůstali.

.
27. listopadu • 21:35

Vůbec nejde o čistotu jednotlivců, ale o kulturu firmy. Když v běžné firmě včetně VW nějakému šéfovi dokáží kriminální jednání a zabásnou ho, tak je prostě vyhozen z práce a do pozice šéfa nemá šanci se vrátit (konec konců na VW je to krásně dokumentovatelné, dokonce stačí oplétačky se zákonem ani nemusí být odsouzený a letí, naposledy tuším šéf Audi). V Hyundai/Koreji to funguje evidentně zcela jinak, jsi velký šéf, tak jsi nedotknutelný a i když tě právoplatně odsoudí a zašijou, tak si tě soukmenovci stejně znovu zvolí do čela i když jsi státem (soudní mocí) certifikovaný grázl. Úplně jiné principy fungování firem.

Mirek
27. listopadu • 21:50

Mi se líbí tohle, tak to přesně funguje a samozřejmě s požehnáním majitelů.
https://archiv.ihned.cz/c1-66131740-trest-za-dies... ...

Mirek
27. listopadu • 21:47

Může být, ale není trochu pokrytecké, že o tom vlastně všichni věděli, ale hlavu na špalek nechali položit jen někoho, o kterého policie (USA) požádala? U Hyundaie mají konkrétní osobu, ale u VW mají jen obětního beránka. VW je tak čistý, že tlačil na subdodavatele, aby zatáhli jejich průšvih snížením své marže. Nedělám si vůbec iluze o žádné firmě a čistotě vedení firem, korupce jede prakticky všude, jen je těžké "chytit mnohé za ruku".

.
27. listopadu • 22:56

Ale v tom je právě ten rozdíl, když v Evropě někoho chytí za ruku a dokáží mu korupci nebo jiné podvody (netvrdím, že justice chytne každého), tak už si ani neškrtne, u Hyundai takový člověk šéfuje vesele dál.

Jirka Sirka
28. listopadu • 16:39

On to nechápe, chce si jen plivnout na škodovku a vw a nějak to musí protlačit, aby oni byli horší než korejci... :)

.
28. listopadu • 21:27

Plivat může jak chce, na skutečnosti, že Hyundai vede usvědčený a odsouzený úplatkář to nic nezmění.

Mirek
29. listopadu • 21:01

Já tady na někoho plival? Já se v tomto nikoho nezastával a jasně napsal, že si o nikom nedělám iluze. Pouze ses odkopal, jak jsi to myslel a zařadil se mezi koncerfanatiky.Á propós, jaká to je firemní kultura, když ti, co o tom věděli, schválili to, někoho pošlou k "ledu", který to pro ně dělal. Kultura zloděj křičí chyťte zloděje?

.
29. listopadu • 23:21

Nevím, kdo sem pod diskuzi o Hyundai zatáhl VW. Ti co o tom věděli nikoho nikam neposlali. Lidi z VW si vyhmátli státní zástupci v USA, v Německu a možná i v dalších zemích. Ti je také obžalovali a některé hodili pod zámek. VW v tom figuruje do té míry, že obžalované manažery zbavuje funkcí a už je nepouští k řízení. Nic víc, nic méně. Rozdíl proti Hyundai je ten, že Hyundai ve stejné situaci, kdy mu státní zástupci a soudy v Koreji obžalují a zašijí šéfa, tak jej znovu zaměstnají v nejvyšší pozici a dělají jakoby se nechumelilo. Pokud tento rozdíl nevnímáš, tak není dál co vysvětlovat.

Mirek
1. prosince • 11:55

To jsou pohádky pro takové jako ty. Tak to jsi tady zatáhl ty, nebo chceš říci, že tohle se týká jen Hyundaie? Pokud to chceš tvrdit, tak je zbytečné s tebou dále ztrácet čas. Já jen uvedl příklad tvého tvrzení, a to se bez označení automobilky jaksi nedá."Nenajdou, všichni šéfového automobilek, kteří byli usvědčení z korupce museli odstoupit a už v nich nejsou. Pouze Hyundai má "firemní kulturu" takovou, že odsouzený šéf se vrátil do čela společnosti a šéfuje dodnes jakoby se nechumelilo."A samozřejmě, mafie je něco podobného, šéfa, který to nařídí, schválí, těžko dostanou, dostanou jen toho, který to pro šéfa udělá. "Šéf je čistý jako slovo boží." Já se nikde nezastal nejvyššího šéfa Hyundaie, tak nepiš, jestli v tom nevidím rozdíl. Jasně opět uvádím, že si o žádné firmě nedělám iluze.

.
1. prosince • 12:40

Ano týká se to jenom Hyundaie. Hyundai je jediná automobilka na světě, která usvědčeného a odsouzeného šéfa posadila znovu do nejvyššího křesla.

Mirek
1. prosince • 13:16

Tak konečně jsem to pochopil. Pokud to svinstvo není minimálně stejné, tak je to v pohodě, neboť VW přece je slušnost sama. Já s tebou souhlasím, že je to bordel, jestli sis celou dobu nevšiml, ale jakou že škodu má VW celkem uhradit? A tedy neodpověděl jsi mi hned na první otázku, jak se říká takové firmě, která tohle udělá? Mám na mysli VW, když pro jiné název máš.

.
1. prosince • 19:21

Nikde nepíši nic o tom, že VW je slušnost sama, ani o tom, že šéfové VW jsou slušnost sama, nejsou. Ani ostatní automobilky a jejich šéfové nejsou slušnost sama, ale všichni se chovají tak, že když jejich šéf něco provede a je odsouzen, tak s ním rozváží pracovní poměr a už si neškrtne. S jedinou výjimkou a tou je Hyundai, ten odsouzeného šéfa znovu staví do svého čela a tváří se jakoby se nic nestalo.

Josef
2. prosince • 13:01

Hele, "tečko", když jsi takový "filosof" o poctivosti a slušnosti, tak se zkus zamyslet třeba nad tím, že největší "zlotřilci" a "lumpové" jsou ti, kteří to dělají tak šikovně, že se na ně vůbec nepřijde a že na ně "spravedlnost" (soudy, poicie,...) nedosáhne. Z tohoto pohledu je potom ten, kdo je odhalen, vlastně z hlediska "poctivosti a slušnosti" pouze "neškodný" "hlupáček", protože se neuměl "otáčet" a dopustil, že se na něj přišlo...:-)
Každý normálně uvažující jedinec hledí na otázky, které jsi "tečko" uvedl, s odstupem a nadhledem a podstatné pro normálně uvažujícího jedince, který kupuje zboží, je jeho kvalita a to, jestli jeho výrobek uspokojuje jeho požadavky. Maximálně se člověk zamyslí, jestli výrobce takového výrobku není náhodou před bankrotem. Ani to nemusí být z hlediska spotřebitele/zákazníka podstatné, protože například v případě značky Volvo se nic podstatného neudálo, akorát to, že se jedná o výrobek firmy, kterou už nevlastní Švédové, ale Indové, či Číňani nebo kdoví kdo ještě. (Koho to baví sledovat vlastníky akcií dané firmy, že?)
V návaznosti na výše uvedené stačí připomenout, že auto je spotřební výrobek s omezenou životností a většina lidí ho kupuje na pár let a pak se ho zbaví koupí jiné auto (třeba jiné značky). Tak proč to řešit? To napadne akorát nějakou "tečku" a podobné "exoty".
Nebo "tečko" nám ještě napiš, jestli Ti vadí značka MB, protože kolaborovala s Hitlerem a to, že v autech MB Hitler jezdil. Potom něco podobného napiš, jak to vidíš s Porsche, protože jeho dochovní otec (a jeho výrobky...) byl též "spolčen" s Hitlerem. :-)
Tipuji tě "tečko" za "osobnost" číslo 2 v diskusích na portálu autorevue hned za "osobností" číslo 1 Zelí. ;-)

.
2. prosince • 22:31

Já o žádné poctivosti nefilosofuji, pouze jsem uvedl holá fakta a sice, že Hyundai znovu postavil do svého čela usvědčeného a odsouzeného korupčníka. Nic více, nic méně. Pouze ty tady z tohoto prostého faktu máš vyrážku a potřebu sepisovat elaboráty o všem možném nebo spíše nemožném.

Josef
2. prosince • 23:08

"Tečko", napsal jsi, cituji tě: "Nejvyšší šéf Hyundai je usvědčený a odsouzený korupčník, který uplácel ve velkém. Není důvod myslet si cokoliv jiného o firmě Hyundai
než "jaký pán, takový krám"."
Pokud bys napsal jen tu první větu, tak bys měl pravdu (cituji tě: "Já o žádné poctivosti nefilosofuji, pouze jsem uvedl holá fakta a sice, že Hyundai znovu postavil do svého čela usvědčeného a odsouzeného korupčníka. Nic více, nic méně.").
Jenže ty jsi napsal i druhou větu: "Není důvod myslet si cokoliv jiného o firmě Hyundai
než "jaký pán, takový krám". A to je už tvoje "filosofování", na které jsem poukázal. Pokud by v nějaké rodině otec ("hlava rodiny" něco ukradl (něbo někoho zabil), tak také odsoudíš (zavrhneš) celou rodinu? (Ve smyslu "jaký pán, takový krám") A třeba syn, výborný automechanik (a třeba výrobce aut), bude od té doby pro tebe "jaký pán, takový krám"?
Zamysli se nad sebou "tečko", tvoje "myšlení" je podobné "myšlení" ortodoxních komunistů, kteří též skrze jednoho příslušníka rodiny odsoudili (a zničili) celé rodiny (i vzdálené). Proto jsem tě spojil se Zelím, který "myslí" obdobně jako ty.
A co se týká té "vyrážky", tak to vypadá, že jde o tvůj případ, protože tvoje věty, na které jsem poukázal, může napsat jedinec, který má hodně "vyrážek"...

Alfa
27. listopadu • 16:45

Přesně tak, jediný trh kde se to alespoň trochu prodávalo byl v USA a tam šly prodeje dole vodou, takže dnes je Genesis na zavření. Holt prvních pár hlupáků se nachytalo na barnumskou reklamu a pak to šlo zu grund.

JohnST
27. listopadu • 15:38

Ja vidim za tou prednou mriezkou kraliky.B-]:-D

Brouk
27. listopadu • 19:46

A vidis to i u Audi?

Osel z Jetele
27. listopadu • 11:58

tag tomu řykám naležťená býda. Hťelbih vyďed zouphalce cose votvážý bít ftomhle vyďenej.

Assasin
27. listopadu • 13:23

Tak začni šetřit. Nekupuj jídlo, neplať nájem. Běž na 5 let pod most. Až za těch 5 let našetříš na zpáteční letenku do Dubaje. Tam uvidíš přesně tuhle káru 5 let starou a jejich majitele. Uvidíš tam ty zoufalce, jak říkáš.
Svatá prostoto. B-]

Petr
27. listopadu • 14:31

Teď vážně. Ty jsi v SAE v životě nebyl, viď? Protože jinak bys neplácal takovýhle nesmysly. Šejk v Hyundai.. to se vážně povedlo 😂😂😂

Thomas
27. listopadu • 18:04

No je vidět, že tys tam určitě nebyl. Už sem raději nic nepiš, protože každým dalším příspěvkem všechny utvrdíš v tom, jaký jsi pitomec.
PS: UAE ti nic neříká. Taky píšeš místo SSA namísto USA?

Jirka Sirka
28. listopadu • 16:35

No, on má ale pravdu. Boháči v Emirátech jdou po značce a Genesis si tam přestavit opravdu nedovedu. Ta auta jsou vidět v USA (nejspíše u lidí bez hlubšího zájmu o auta), kteří zvažují hodnotu vs cenu a tam tohle auto uspěje. Fanda do aut si to koupí jen těžko a to i když to může být dobré auto. To samé Lexus, dobrá auta pro lidi, které auta nezajímají. A kteří ocení třeba tu pózu s hybridem.

bzzz
27. listopadu • 18:55

Jenze SAE (cesky) nejsou vyznamem USA; a UAE se u nas pouziva opravdu jen v anglickem textu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Georg
27. listopadu • 19:17

Samozřejmě, že vím co je SAE a že nejsou významem USA.
Tady jde o to, proč u nás používat SAE a ne UAE. Přitom je to úplně stejný případ jako s SSA (česky) = významem USA.

Vincaminor
27. listopadu • 11:43

Auto pro šejky no, ale pěknej interiérek to jo, luxusní plachetnici mi to připomíná a co má pod kapotou je taky moc hezký :-)):-))

Alfa
27. listopadu • 16:39

Souhlas, pro švejky dobrý.

Vincaminor
27. listopadu • 21:31

švejci ale přeci jen výhradně jezdí v turkem stočených ochcávkách z německa :D :D :D

Axel Toronto (xax41)
27. listopadu • 11:35

Libi se mi to. Neopravnene opomijena premiovka.

...
27. listopadu • 15:50

Ale do chudáka Venci Havla by ses neměl tolik navážet :-D:-D:-D

maixner
27. listopadu • 11:25

ohohohohoooo to je kočár, hezky pěkně pětilitrový osmiválec B-]

bzzz
27. listopadu • 10:03

Pockat, pockat... dominantni maska a napis vzadu? To nevymyslis, simply surprising ;-)

Jiří
27. listopadu • 21:09

UBOŽÁCI JSOU HLAVNĚ REDAKCE A PROVOZOVATELÉ TOHODLE WEBU, BEZ ZÁSAHŮ DO DISKUZÍ A MODEROVÁNÍ...

WP
28. listopadu • 14:29

Když tu vykonáš velkou potřebu, nezapomeň si alespoň utřít zadekB-]

PetrStary
27. listopadu • 12:20

Nad tim se rozplyvaji ti, co vetsi auto jak 1,6 atmo nikdy nemeli :-D Jak dopadl facelift nevim. Ale auto pred face ma hodne lehke a tenke dvere. Neizolovane okynka, tupe rizeni. Na sedadlech suchou a tenouckou kuzi. Rizeni jak kdyz se Niva nikdy nepromazala. Motor vibruje na volnoveh, jizda absolutne neharmonicka. Trosku jak tramvaj kdyz bylo rozkopane cele Brno jak prejizdela u nadru do protismeru. Pristrojovka jak ze stare Jawy 350, hej to nemyslite vazne ze to ma byt vlajkova lod. Kdyby byla Dacia Logan vetsi a nandal se ji ten falesny chrom, mohli by si podar ruce. Za me palec dolu:-|

Georg
28. listopadu • 8:19

Když si čtu tyhle diskuze, tak si vždy uvědomím, jak se máme v téhle zemi krásně. Lidi si ani neuvědomují, jak jsou šťastní, že můžou řešit, jestli je větší křáp Škodovka a nebo Hyundai:)

nathan
27. listopadu • 19:43

To jsi popisoval svůj Oltcit z roku 1992? :-O

Jirka
27. listopadu • 18:10

... A dnes vyhráváte cenu nejhloupější příspěk..

Georg
27. listopadu • 18:58

On ji totiž Starý Péťa vyhrává každý den a jistě nejen zde, ale pokaždé, už když ráno otevře ústa.

bzzz
27. listopadu • 14:17

To byla citace z clanku o novem designerskem smeru ve Skode ;-)

Brouk
27. listopadu • 13:07

PetrStary, hezky si popsal svoje auto, nicméně tos měl udělat v jiném vláknu. Tady se píše o autě, u kterého nejsi cílová skupina, a to ani když bude 15 let staré.

Fanous
27. listopadu • 12:32

tady nekdo sezral kristovo hovno koukam, muzes byt v klidu, myslim ze se to bude v cechii prodavat nebude, tady je a bude vrchol elegance a technicke vymozenosti a vyspelosti octavka s kurvitkama v dyzlu bez homologace, kor az se bude montovat nekde v rumunsku nebo turecku :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Kenny
27. listopadu • 12:27

Tak ono Hovnajisté jsou blbci, co bys chtěl. Podstrčit prasárnu a zmizet, to je celý Hovnaj. Auto neznám, ale ani nechci.

Roman
28. listopadu • 11:36

Tak si kup za svych 60 tisic 16 let starou e46ku ve dvoulitru aspon, kdyz jsi tak chytry. Az budes met jednou deti a rodinu a budes potrebovat co nejmladsi auto, tak budu velice zvedavy co poridis.. Ono placat vety typu jaaa bych kdybych jsou o nicem dokud v te situaci nejsi.

U konicka
27. listopadu • 15:21

Dyt to vypada jako zadek, ve kterem vybuchl zastrceny delobuch :-D :-D :-D

Jan
27. listopadu • 13:58

A proc vas to tak stve ze si nekdo koupi Hyundai? Kupte si neco jineho kdyz ho nechcete a tim to pro vas konci ne? Pro nekoho zase muzete byt blbec vy, hlavne na zaklade toho, ze ani neumite spravne napsat Hyundai.

Ass Gaper
27. listopadu • 17:03

Raději elektrokolo z Číny než Hynudaj

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan
27. listopadu • 18:35

Si to elektrokolo kupte, nikdo vas do Hyundaie nenuti. Nemusim Dacie a nemam potrebu pomlouvat je v kazdem clanku o nich. Proste clanek prejdu, protoze me nezajima. To ale vy vsichni, co neumite ani spravne napsat nazev znacky, nedokazete. Pritom Hyundaie nikomu neplatite, tak vas nemusi zajimat co si s nim pocnou ostatni, kteri za nej daji sve penize a vase nazory ohledne Hyundaiu take nikoho nezajimaji :)

LOL
28. listopadu • 9:50

To je tak.
Škodafilitici nejprve korejce ignorovali.
Teď s korejci škodafilitici bojují.
Co to dle Gándhího citátu znamená pro budoucnost škodafilitiků, nebudu raději ani naznačovat. :-D

Soki
27. listopadu • 19:39

Tak pozor pane, do Dacie mi prosím nemluve. Logan nedejbože Duster je 100x lepší než ten Vás poprděný krám G90 od křiváckého háčka jo ;-) Děkuji Samozřejmě vy si to ihned kupte, nemám problém :-P

frankulín
27. listopadu • 21:15

tak ty jsi to jdi hodit ty omezenče, co to tady meleš?

Jan
27. listopadu • 20:58

Kdybyste nemel problem, tak mi tohle nepisete :-) Dusterem jsem jel, vim jaky je.

Mirek
27. listopadu • 20:04

Takovou pitomost může napsat jen koncernfanatik.
Mi by vůbec nevadilo vlastnit takové auto, ale ty si klidně jezdi v olítaném Favoritu a tvař se, že máš na Dustra. :-D

Soki
28. listopadu • 0:45

Trol od hovnajů, jaká klasika. A kdo mluví o koncernu? Vy jste se začal navážet do Dacie, tak jen říkám, že Duster je daleko lepší než zdejší Hovnaje včetně toho verglu 90.

Michael
28. listopadu • 13:01

Soki, ty nejsi normální.
To je jak kdybys tvrdil, že šlapací autíčko je lepší než Rolls Royce. Prober se a přestaň ze sebe dělat debila!

Mirek
28. listopadu • 9:28

Já jsem se začal navážet? A kde? Neumíš číst, nevidíš, komu odpovídáš? Musím politovat tvou fanatickou zaslepenost, přes kterou nevidíš, neslyšíš a jen kopeš bezhlavě kolem sebe.

frankulín
27. listopadu • 21:16

koncernfanatik to je docela trefny a vystizny pojem :D

Joe Doe
27. listopadu • 22:41

Ja som vymyslel termin VAGinista....

mpolan
28. listopadu • 8:03

Vymyslel? Zkopíroval, to se používá už nejméně deset let.

Doporučujeme

Články odjinud