Vrátí se Mitsubishi Lancer Evolution? Pomoci by mohl příští Renault Megane R.S.

Samotné vedení automobilky Mitsubishi po svém klenotu truchlí. K oznámení nové generace je tak teď potřeba jen trochu toho štěstíčka.

Snad není člověka, který by se slzou v oku nevzpomínal na ukončení výroby Mitsubishi Lancer Evolution. První generace přišla v roce 1992 a za dobu svého působení na trhu si okolo sebe vytvořila obrovskou komunitu fanoušků. Stejně jako Subaru WRX STI.

Mitsubishi dává sbohem Lanceru. Na rozloučenou připraví limitovanou edici

Mitsubishi dává sbohem Lanceru. Na rozloučenou připraví limitovanou edici

Nešlo jen o působení v rallye, ale i o každodenní používání, kdy japonský sedan dokázal zatopit pod kotlem i některým tehdejším mnohem dražším supersportům. Poslední desátá generace dožila konce v roce 2016, bohužel bez přímého nástupce. 

Nyní se ovšem objevila zpráva, že by jedenáctá generace již mohla být na cestě, protože se chce automobilka alespoň částečně navrátit ke svým sportovním kořenům. Celá věc by se mohla povést díky alianci Renault-Nissan-Mitsubishi.

Mitsubishi ukončí výrobu Lanceru v srpnu. Nová generace je v nedohlednu

Mitsubishi ukončí výrobu Lanceru v srpnu. Nová generace je v nedohlednu

Nový Lancer Evolution by stál na základech příští generace Renaultu Megane RS. Je tak i možné, že by vývoj obou vozů mohl probíhat současně. Něco podobného se stalo s novou generací Toyoty Supra a BMW Z4. Jak už víme, kromě pár nářků z řad zarytých fanoušků to byl skvělý tah, protože obě auta jsou perfektní.

Návrat ostrého Lanceru by si přálo i vedení automobilky. Snad se tedy celá věc někam posune a nezůstane to jen u nepotvrzených informací. Ale i ty teď mají pro některé cenu zlata. Vadilo by vám, kdyby nová generace Eva sdílela techniku s Meganem R.S.?

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků