Vrátí se Alfa Romeo do F1? Spekulace hovoří o spolupráci se Sauberem

Vrátí se Alfa zpět?

O návratu Alfy Romeo do seriálu Formule 1 se už nějakou dobu mluví, spekulace nyní získávají jasnější obrysy. Podle Autosportu se slavné jméno do královny motorsportu vrátí díky očekávané spolupráci s týmem Sauber.

Bylo by to poprvé od roku 1985. Na první pohled se zdá, že pro Italy je nesmyslné investovat dvakrát, když už koncern FCA v tomto seriálu drží Ferrari. Jenže maranellská stáj sice s Alfou sdílí akcionáře a generálního ředitele, formálně a finančně však do koncernu FCA a tedy pod stejný deštník úplně nepatří. Na druhou stranu jsou si značky stále dost příbuzné na to, aby spolu sdíleli vývoj a technologie a tím vlastně celý program zlevnily.

Schumacherovo Ferrari v aukci přesáhlo cenový odhad skoro o dvojnásobek

Schumacherovo Ferrari v aukci přesáhlo cenový odhad skoro o dvojnásobek

Spekulacím napovídá i rychlé otočení a odmítnutí pohonných jednotek Hondy, které měl Sauber příští sezónu používat. Honda místo toho podepsala s Torro Rosso a Sauber zůstává věrný staršímu zboží od Ferrari.

Sauber zůstává jediným týmem, který ještě neoznámil své stálé jezdce pro příští sezónu. Ano, i v tomto mají nejspíš prsty Italové. Na pozice jsou totiž tipováni i odchovanci Ferrari - Antonio Giovinazzi a Charles Leclerc.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 38 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků