Vrátí se Alfa Romeo do F1? Spekulace hovoří o spolupráci se Sauberem

Vrátí se Alfa zpět?

O návratu Alfy Romeo do seriálu Formule 1 se už nějakou dobu mluví, spekulace nyní získávají jasnější obrysy. Podle Autosportu se slavné jméno do královny motorsportu vrátí díky očekávané spolupráci s týmem Sauber.

Bylo by to poprvé od roku 1985. Na první pohled se zdá, že pro Italy je nesmyslné investovat dvakrát, když už koncern FCA v tomto seriálu drží Ferrari. Jenže maranellská stáj sice s Alfou sdílí akcionáře a generálního ředitele, formálně a finančně však do koncernu FCA a tedy pod stejný deštník úplně nepatří. Na druhou stranu jsou si značky stále dost příbuzné na to, aby spolu sdíleli vývoj a technologie a tím vlastně celý program zlevnily.

Schumacherovo Ferrari v aukci přesáhlo cenový odhad skoro o dvojnásobek

Schumacherovo Ferrari v aukci přesáhlo cenový odhad skoro o dvojnásobek

Spekulacím napovídá i rychlé otočení a odmítnutí pohonných jednotek Hondy, které měl Sauber příští sezónu používat. Honda místo toho podepsala s Torro Rosso a Sauber zůstává věrný staršímu zboží od Ferrari.

Sauber zůstává jediným týmem, který ještě neoznámil své stálé jezdce pro příští sezónu. Ano, i v tomto mají nejspíš prsty Italové. Na pozice jsou totiž tipováni i odchovanci Ferrari - Antonio Giovinazzi a Charles Leclerc.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků