Vozy Škoda se v testu infotainmentů moc nevytáhly. Rozptylují víc než konkurence

14 komentářů

Znalec
2. června • 14:13

moje skusenosti:
Vyhody
+ pekny displej (amundsen)nevyhody
- pri kazdom posratom nastartovani nabieha nejaka uvodna informacia o ochrane osobnych udajov - trva to dobru pol minutu!!!!!!!
- obcas sa za jazdy resetne
- Carplay vyzaduje potvrdzovanie na displeji
- NAvigacia z mobilu sa nezobrazuje na pristrojovke
- z aplikacie sa neda preniest planovana cesta do navi v aute
- nema moznost vypnut displej jednym klikom (pri nocnej jazde)
Takze okrem toho, ze to dobre vyzera, tak to funguje uplne nahovno

Info
2. června • 14:34

Vlastní vývoj VW .
Na nic víc nemají, bankrot se nevyhnutelně blíží.
Nejzadluženější automobilka na světě. Její dluh je jako dluh celého Maďarska.

Rejpal
2. června • 10:26

Možná, že to srovnání nemusí být příliš relevantní.
Většina z těch uvedených infotainmentů umožňuje propojení s Android Auto a Apple CarPlay a ti řidiči, co mají tendence být rozptilováni, si pak nastaví vlastní způsob, jak zařídit, aby ten infotainment byl nebezpečný.

moje jmeno
2. června • 12:09

To není třeba zařizovat - on už nebezpečný je.
Mimochodem - rozptYlovat ! Brrrrr

Michal2
2. června • 9:00

Koncern s tímhle šlápl vedle a třeba u fl už bude zase klasická lišta pro intuitivní ovládání.Nechme se překvapit až vyjde nový passat nebo superb.Startstop,jízdní pruhy a omezení radaru,vyhr sedaček pěkně zpátky na lištu.Myslím že tyhle komentáře sledují i ve škodě.

moje jmeno
2. června • 12:07

Mám druhý den O4 a z infotaimentu jsem doslova vytočený. Když pominu to, že je to tam trčící jako pěst na oko, celkem pravidelně totálně zakusující se, tak ovládání vymýšlel opravdu nějaký trotl. Základní ovládací prvky teplota a ventilátor, jsou +/- "kostičky" rozměru cca 9x9mm, na které je třeba poťukávat (nebo držet, ale pak se netrefíte). Je to hnus, velmi špatně ergonomicky vymyšleno a hlavně je to prostě nebezpečné. Na alespoň základní obsluhu měly zůstat mechanické prvky (hlasitost, ventilátor, topení, klima, S-S, cirkulace)
Z tohoto trendu jsem opravdu znechucený.

Michal2
2. června • 12:19

Za rok až si zvyknes to budeš ovládat po slepu.Nejspíš máš služební sám by sis jí nekoupil když je to tak hrozné.Navrhni šéfovi scalu

moje jmeno
2. června • 12:29

Ano, služební (po 1, 2, 2FL,3, 3FL)
Jsem moc rád, že nemám pidiScalu :-D
Auto je až na jmenované jinak fajn ;-)
Na zakusování si nezvyknu nikdy!
Na ovládání si taky nezvyknu, ale naučím se s ním žít, jelikož mi nic jiného prostě nezbývá.
Šéfa jsem za 20 let u firmy viděl jen 2x. :-D

Kani
2. června • 8:18

co je to zas za zavadejici clanek, skodovka je tam jako jedina automobilka dvakrat ....

Kani
2. června • 8:18

co je to zas za zavadejici clanek, skodovka je tam jako jedina automobilka dvakrat ....

LM
2. června • 8:11

Lacnejšie výbavy majú praktickejšie infotainmenty, lebo ich nemajú plne dotykové ale majú tam aj mechanické ovládače. A debilina je aj to, že stred prístrojovej dosky je v niektorých modeloch natočený na vodiča tak má spolujazdec zlý prístup.

Jig
2. června • 8:51

To že je přístrojovka a ovladače orientované na řidiče je jednoznačně plus. Řidič musí mít max. pohodlí a přehled v ovládání.

LM
2. června • 9:09

Spolujazdec nie je vždy len vymletá sliepka ktorá potrebuje len zrkadielko na maľovanie.

Michal2
2. června • 9:12

Spolujezdec nemá co řidiči vrtat do rádia a nastavení auta a tady by to ani nezvládl naštěstí.

Doporučujeme

Články odjinud