Ladič Vorsteiner z USA představil opravdu rozmáchlou sadu spoilerů pro současné BMW M3. Kdo má rád široká auta, ten si přijde na své.
Pro upřesnění, řeč je o generaci E92. Celý název této úpravy zní GTRS3 M3 Widebody Aero Package a sestává především z karosářských doplňků a povrchových dílů. Celý přední nárazník byl nahrazen zcela novou jednotkou vyrobenou z uhlíkových kompozitů a oddělenou spodní částí spoileru, jež může být v případě drobné nehody samostatně vyměněna.
Po stranách jsou patrné rozměrné otvory pro přívod vzduchu k rozměrným, jednodílným brzdám Brembo. Z podobného materiálu jsou vyrobeny též rozšířené blatníky a náležitě rozmáchlé prahové obklady, jež opticky blatníky propojují. Nová je též kompozitní kapota s dodatečným odvětráváním motorového prostoru.
Zadní blatníky byly nahrazeny mimořádně širokými díly, jež jsou schopny pojmout třídílné dvacetipalcové kované ráfky V-308 o šířce 12,5 palců obouvající pneumatiky Michelin PS2 s rozměrem 325/25 ZR20. Tyto panely v kombinaci s mohutným nárazníkem budí zvláště při zadním pohledu dojem skutečného závodního stroje. Tento nárazník po svých stranách nese ventilační otvory pro odvod ohřátého vzduchu a kompozitní difuzor s mřížkou, z něhož vystupují dva páry tmavě lakovaných kruhových koncovek výfuků. Podvozek byl nově odladěn v továrně KW Suspension.
Kromě optických úprav je zkušební prototyp osazen také posilovací sadou pro motor od společnosti VF Engineering, která zvyšuje výkon standardního BMW M3 E92 z 414 kW (303 kW) na rovných 600 koní (439 kW), řídicí jednotku přeprogramovala firma GIAC. O matově zelené lakování se postarala společnost C&C Collision z kalifornské Pasadeny, jež se v tomto ohledu stala rovněž exkluzivním dodavatelem pro všechny vozy GTRS3.
Výše popsaný model se v současnosti stává vlajkovou lodí značky Vorsteiner, čemuž odpovídá i skutečnost, že vozy vzniknou v sérii omezené na 100 kusů. Prohlédnout si tento výjimečný kus můžete i na přiloženém videu.
Vorsteiner GTRS3 M3 Widebody Aero Package