Volvo: ženevským faceliftem to pouze začíná

Švédská automobilka se v Ženevě prezentovala celou řadou modernizovaných modelů. Velkým faceliftem to ale u Volva teprve začíná.

Volvo se v Ženevě vytasilo s ne příliš často vídanou záležitostí. Na svém stánku prezentuje hned šest faceliftovaných modelů, konkrétně jde o S60, V60, XC60, V70, XC70 a S80. Všichni jmenovaní dostali přepracovaný design přední i zadní části. Nutno podotknout, že tyto změny jim hodně pomohly. Například taková S80, která už figuruje na trhu poměrně dlouho, hodně prokoukla.

Volvo S60/V60 a XC60: solidnější vzhled, nižší spotřeba (+ 37x foto)

Volvo S60/V60 a XC60: solidnější vzhled, nižší spotřeba (+ 37x foto)

Do interiéru se nastěhovaly nové zajímavé detaily. Řeč je například o přístrojovém štítu z V40, novém volantu opatřeném vyhříváním a páčkami pro řazení, upravený je také multimediální systém, přičemž nechybí ani možnost připojení na internet. Připojit se dokonce lze také z vlastního počítače tak, jak to známe třeba z modelů Audi. Po technické stránce se toho příliš neměnilo. Za zmínku stojí kromě papírové nižší spotřeby také Corner Traction Control pro XC60. Tento systém brzdí v zatáčce vnitřní kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volvo přivezlo do Ženevy také svou hybridní V60, což je první naftový plug-in hybrid na trhu. Bohužel je o toto auto tak velký zájem, že jej v České republice jen tak neuvidíme. Přednost (celkem logicky) dostaly ty státy, které nabízejí pro majitele hybridů nějaká zvýhodnění.

Volvo odstartovalo produkci modelu V60 Plug-in Hybrid

Volvo odstartovalo produkci modelu V60 Plug-in Hybrid

Budoucnost Volva by měla být čím dál lepší. Definitivně je potvrzen příchod nové XC90 už příští rok. Auto údajně již fyzicky existuje. Když k tomu přidáme informaci, že Volvo má nového designéra a ten své první dílo představí na podzim letošního roku, skoro to vypadá, že by se očekávané XC90 mohlo ukázat ještě dříve. Po něm bude následovat smršť modelů a technických inovací. Počítá se například s novou osmistupňovou převodovkou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků