Rekordni rok zazili snad vsichni. :-P
...chce to jednoznacne aspon dvaapolliter.
Ale technika D3 je pro ně vzdálená víc než předtím.
Jestli ty prodeje XC60 nevedou proto, že je zde D5 ještě skutečně pětiválec a u XC90 je D5 = čtyřválec:-/
A nebo proto, ze je levnejsi. Na zaklade mistnich diskuzi by jeden rekl, ze se kazdy kupujici v prvni rade zajima o pocet valcu.
Petivalcove motory byly ikonou Volva. Takze hodne priznivcu ten jeden chybejici valec povazuje za zpronevereni se pro ne tradicnim volvackym hodnotam. Maji tudiz pocit, ze uz neni duvod Volvo adorovat a nyzto kupovat.Na druhou stranu je soucasna XC90 skutecne hezka, na coz by novi zajemci mohli slyset. Uvidime, zda prevazi odliv zhrzenych tradicnich privrzencu, ci priliv preletavych spotrebitelu.
"hodne priznivcu"To je kolik zakazniku? 1 %? 2 %?Ja teda volvo s petivalcem mam, ale ctyrvalci bych se nebranil, kdyz bude mit slusne jizdni vlastnosti a nizsi spotrebu. Nejsem si jisty, v cem ta vyhoda peti valcu presne spociva. Myslim, ze bych rozdil nepoznal, kdybych o tom nevedel.
Hodne je vic nez malo a mene nez vsichni. Co na tom nechapes?
To máš tak, že běž složit 3 tuny cihel z kamionu v pěti lidech a potom ve čtyřech. Pak poznáš ten rozdíl.:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.