Volvo zažilo rekordní rok. Vloni prodalo 534 000 osobních aut

sokar  |  10. 01. 2017 13:08  |  [85.71.196.xxx]

Jestli ty prodeje XC60 nevedou proto, že je zde D5 ještě skutečně pětiválec a u XC90 je D5 = čtyřválec

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  10. 01. 2017 13:55

A nebo proto, ze je levnejsi. Na zaklade mistnich diskuzi by jeden rekl, ze se kazdy kupujici v prvni rade zajima o pocet valcu.

Odpovědět  |   | 
IKhc63  |  10. 01. 2017 16:24  |  [149.238.52.xxx]

Petivalcove motory byly ikonou Volva. Takze hodne priznivcu ten jeden chybejici valec povazuje za zpronevereni se pro ne tradicnim volvackym hodnotam. Maji tudiz pocit, ze uz neni duvod Volvo adorovat a nyzto kupovat.
Na druhou stranu je soucasna XC90 skutecne hezka, na coz by novi zajemci mohli slyset. Uvidime, zda prevazi odliv zhrzenych tradicnich privrzencu, ci priliv preletavych spotrebitelu.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  10. 01. 2017 16:38

"hodne priznivcu"
To je kolik zakazniku? 1 %? 2 %?
Ja teda volvo s petivalcem mam, ale ctyrvalci bych se nebranil, kdyz bude mit slusne jizdni vlastnosti a nizsi spotrebu. Nejsem si jisty, v cem ta vyhoda peti valcu presne spociva. Myslim, ze bych rozdil nepoznal, kdybych o tom nevedel.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  10. 01. 2017 18:49  |  [46.33.96.xxx]

To máš tak, že běž složit 3 tuny cihel z kamionu v pěti lidech a potom ve čtyřech. Pak poznáš ten rozdíl.

Odpovědět  |   | 
33ef34  |  10. 01. 2017 21:12  |  [77.47.35.xxx]

Hodne je vic nez malo a mene nez vsichni. Co na tom nechapes?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  10. 01. 2017 15:05  |  [46.174.56.xxx]

Ale technika D3 je pro ně vzdálená víc než předtím.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 01. 2017 15:22  |  [198.28.69.xxx]

...chce to jednoznacne aspon dvaapolliter.

Odpovědět  |   | 
kwhcy634  |  10. 01. 2017 16:25  |  [149.238.52.xxx]

Rekordni rok zazili snad vsichni.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 45 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A