Volvo zatím BMW 7 konkurovat nechce

Představitelé automobilky Volvo, vlastněné čínskou společností Geely, v půli letošního roku oznámili, že v budoucnosti chtějí postavit konkurenci velkým sedanům jako je BMW 7 nebo Mercedes-Benz třídy S. Nyní se ale zdá, že se svého odvážného záměru poněkud zalekli a prozatím jej odkládají k ledu, možná zkrátka nechtějí zaznamenat podobný průšvih, jak se to podařilo třeba Volkswagenu s jeho Phaetonem.

Nový šéf Volva Stefan Jacoby, někdejší hlava americké divize Volkswagenu, poznamenal, že je na prestižní Volvo „příliš brzy“. Namísto toho se Volvo soustředí na vývoj nových technologií a posílení své pozice na domácím, čínském trhu. Jacoby vyčíslil, že Volvo bude muset ročně vyrábět 800 000 aut, než přikročí k vývoji luxusního modelu. Loni jich ale Volvo vyrobilo jen 335 000, a tak se zdá, že model S80 čeká coby vlajkovou loď ještě dlouhá budoucnost...

Tip: Přečtěte si náš test Volva S80 D5.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Voivo S80 zůstane švédským vrcholem. Zatím...
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků