Volvo zatím BMW 7 konkurovat nechce

Představitelé automobilky Volvo, vlastněné čínskou společností Geely, v půli letošního roku oznámili, že v budoucnosti chtějí postavit konkurenci velkým sedanům jako je BMW 7 nebo Mercedes-Benz třídy S. Nyní se ale zdá, že se svého odvážného záměru poněkud zalekli a prozatím jej odkládají k ledu, možná zkrátka nechtějí zaznamenat podobný průšvih, jak se to podařilo třeba Volkswagenu s jeho Phaetonem.

Nový šéf Volva Stefan Jacoby, někdejší hlava americké divize Volkswagenu, poznamenal, že je na prestižní Volvo „příliš brzy“. Namísto toho se Volvo soustředí na vývoj nových technologií a posílení své pozice na domácím, čínském trhu. Jacoby vyčíslil, že Volvo bude muset ročně vyrábět 800 000 aut, než přikročí k vývoji luxusního modelu. Loni jich ale Volvo vyrobilo jen 335 000, a tak se zdá, že model S80 čeká coby vlajkovou loď ještě dlouhá budoucnost...

Tip: Přečtěte si náš test Volva S80 D5.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Voivo S80 zůstane švédským vrcholem. Zatím...
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 24 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků