Volvo zatím BMW 7 konkurovat nechce

Volvo zatím BMW 7 konkurovat nechce

Představitelé automobilky Volvo, vlastněné čínskou společností Geely, v půli letošního roku oznámili, že v budoucnosti chtějí postavit konkurenci velkým sedanům jako je BMW 7 nebo Mercedes-Benz třídy S. Nyní se ale zdá, že se svého odvážného záměru poněkud zalekli a prozatím jej odkládají k ledu, možná zkrátka nechtějí zaznamenat podobný průšvih, jak se to podařilo třeba Volkswagenu s jeho Phaetonem.

Nový šéf Volva Stefan Jacoby, někdejší hlava americké divize Volkswagenu, poznamenal, že je na prestižní Volvo „příliš brzy“. Namísto toho se Volvo soustředí na vývoj nových technologií a posílení své pozice na domácím, čínském trhu. Jacoby vyčíslil, že Volvo bude muset ročně vyrábět 800 000 aut, než přikročí k vývoji luxusního modelu. Loni jich ale Volvo vyrobilo jen 335 000, a tak se zdá, že model S80 čeká coby vlajkovou loď ještě dlouhá budoucnost...

Tip: Přečtěte si náš test Volva S80 D5.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Voivo S80 zůstane švédským vrcholem. Zatím...
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků