Treba verit ze aplikovanie novej platformy prinesie aj avizovane znizenie hmotnosti co bude mat za nasledok lepsie jazdne vlastnosti a spotrebu aj vdaka lahsim novym stvotvalcom so celkom slusnou dynamikou. Priznajme si 200-300 koni je na bezny provoz az az... sice uz sim cital prve testy noveho osemkvaltu aisin a stale to vraj nie je porovnatelne so ZF ale aspon je to krok vpred ale tak mam za to ze novy dizajnovy smer a par technickych vylepseni pomozu volvu drzat krok ...
Volvo ak chce mat uspech nech sa hlavne zamera na zredukovanie vahy kedze uz ide vyrabat len 4 valce aby nebol problem s dynamikou a spotrebou a lepsie podvozky bliziace sa jazdnym vlastnostiam bmw, a samozrejme dobry automat. To je jedina vec ktora sa vyčita tejto skvelej automobilke uz roky, tak nerozumiem ci manazery zo svedska vobec necitaju testy ich modelov. Priliz sa zaoberaju kamerkami a radarmi teda softverom a podstata hardver im trochu unika
Prosím podívejte se ještě jednou a pozorně na skelet karoserie nové XC90 a pochopíte ze složení její struktury, že míra zastoupení zejména Ultra High Strenght Steel, což je vysokopevnostní ocel legovaná bórem a je jí tam víc než dvounásobek běžného % použití, jasně předurčuje i váhu vozu, byť je samozřejmě cílem ji co nejvíce snižovat jiným dostupným způsobem, ale bez kompromisů v této oblasti. Stačí se pak juknout na výsledky IIHS, kde i starrá XC90 získala jako jedna z mála TOP SAFETY PICK+ ...
proč by proboha měli mít jízdní vlastnosti podobné BMW? Vždyť je to nesmysl. Je to svébytná automobilka s diametrálně odlišnou filosofií než BMW. Upřednostňují komfort před "sportovnem". Nevím jak BMW, ale Volvo má i dlouhou životnost podvozků, rozhodně bych jim do toho nekecal, ví co dělají. Raději lehce houpavý s výdrží 200t km, než prkno, co se po 100t vyklepe. Obzvláště na našich silnicích. Ad dobrý automat - co si pod tímto pojmem představuješ? Resp. v čem je problém u současných převodovek? Že je to jen 6q? A? Párkrát jsem s 8q jel a byl jsem z toho neustálého šíbování takový rozpačitý. Stejně je to jen obezlička k dosažení lepších emisních parametrů v určitém jízdním režimu (testovacím režimu pro EU). Spotřebu to v reálu nijak zásadně neovlivní. Nehledě na to, že se k tomu může dát libovolně zkriplený motor a nežádoucí pásmo otáček pokrýt jiným stupněm.
Kazdy porovnavaci test medzi volvom a inym priamym konkurentom konci tym ze osobne by si redaktor volvo nekupil a dal prednost tej druhej premiovke a vzdy len hlavne kvoli jazdnym vlastnostiam, a pomalej prevodovke. Netvrdim ze osemkvalt je nutny, ale nejake technicke zmeny by sa zisli, nie je to prijemne a ani bezpecne ked ti pri predbehovani prevodovka váha a seká, od riadenia nemas spätnu väzbu a v zakrute neprijemy pocit ze pojdes cez palubu a nepodrzia a sedadla...
Blaboly.... Zakaznik Volvo neni zakaznik BMW.... Neznam nikoho s Volvem ze by plakal po jizdnich vlastnostech BMW.
redaktoři jsou naprosto odtrženi od reality. Jedno auto by je po chvíli nudilo, protože jsou zvyklí na to, že mají k dispozici stále jiné. Nevybírají si tak auto se kterým by jezdili třeba 5-10let. Takové auto musí mít jiné parametry než že poznám jestli gumou lížu obrubník na okruhu. Rozhodně se ti nebude chtít jezdit statisíce kilometrů v sedačkách, které jsou tvrdé jak šutr. Také se ti nebude chtít jezdit v autě, co je tak prkenně tvrdé, že co 100t km měníš komplet podvozek a tvoje nejčastější cesta je k chiropraktikovi. Teď zpátky k těm "výtkám" - převodovka ti nic takového během předjíždění nezačne dělat. Pokud víš, co je kickdown. Pokud ne a začneš šachovat s plynem sem a tam, nelze se divit, že se ta automatka nerozhodne. Ale to platí pro každý automat. Co se týče zpětné vazby ... jo chvíli to baví, ale jeď na jeden zátah Praha-Bratislava. Budeš rád, když nebudeš cítit vůbec nic. Co se týče sedadel, jsou taková aby neobtěžovala. Pokud z nich lítáš sem a tam, jedeš pravděpodobně natolik rychle, že to již není bezpečné, tj. v rozporu s filozofií automobilky. Pokud se ti tohle nelíbí, není nic lepšího než si koupit něco od konkurence, ne? Je nesmysl chtít, aby všichni měli to stejné "naladění".
A proc bych pri tvrdsim tlumeni mel po 100tkm menit podvozek? Nezaostal jsi nahodou myslenim nekde pred 30 lety? A mezi nami, xc90 nikdy slusny diesel nedostalo. Predpotopni ubohe petivalce 165 a pozdeji 185hp koncily tam, kde ostatni zacinali. A to jeste jen na papire, protoze dalsim handicapem xc90 byly a jsou hmotnost a neohrabanost. Jednou jsem s tou kraksnou jel za kamaradem, ktery mi v plne obsazenem Sharanu 1,9 4motion s boxem na strese v kopcich ujizdel rozdilem tridy. Jemu to cestou do Alp zralo 8litru, me 11. O neporuchovosti a zivotnosti bych se taky nerozplyval. Zadna slava plus tragicke ceske servisy k tomu. Nakonec jsem jezdil servisovat do Nemecka. Draz ale na urovni. Dnes mam Q7, naprosta spokojenost a Volvo povazuji za slepou cestu.
je vidět, žes nepochopil Volvo. Srovnávat Sharan s XC90 :-D To správné srovnání bys měl, kdybys s oběma havaroval. Třeba se s tebou jen utrhla krajnice a skutálel by ses ze svahu. Že Sharan žere 8 a XC90 11. No a? Fábie taky žere míň než Superb. Ad motory - na jízdu běžnou rychlostí to stačí. Na bezpečné předjetí kamionu taktéž. A dělá se i 200PS verze D5. PS: ta Q7 předpokládám jezdí za 6, na okruhu natrhneš zadek i Caterhamu.
Vidim ze nechapes podstatu svedskych tankov : bud si tie auta zamilujes alebo nie. Mal som rozne znacky aut a na volvo komfort s automatom nemozem dopustit . Tie auta maju vyvolavat uplne ine emocie ako nemecka trojka a som rad ze sa im to dari....
ad modulární architektura ... imho se teď tomu akorát dávají honosná tři písmenka, jinak nic nového pod sluncem. Určitá modulárnost podlahové plošiny probíhala i u starých generací S60/V70/XC70/S80/XC90. Modulární byly i motory, 4, 5 a 6 válce. Dokud nepřišel Ford a nezačal tam cpát ty svoje 4 válcové zázraky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.