Volvo XC90 v decentní úpravě Heico Sportiv

Úspěšné švédské SUV Volvo XC90 se za celých pět let výroby faceliftovaného provedení zatím prakticky nezměnilo, ale nyní o sobě po delší odmlce dala opět vědět na vozy Volvo specializovaná ladičská společnost Heico Sportiv a nabízí pro ně nový stylistický paket. Za zmínku jistě stojí, že právě Heico se již na sklonku roku 2006 podepsalo pod vůbec první přestavbu modelu Volvo XC90 po jeho faceliftu. Optická sada obsahuje šest dílů včetně přepracovaného předního nárazníku, prahových obkladů a zádi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Připlatit si lze také za sportovní pérování, dvacetipalcové ráfky a výfukovou soustavu se dvěma páry koncovek, nicméně pro samotný motor žádné úpravy připraveny nejsou. Firma Heico Sportiv ale „umí“ i motory, což dokázala například vloni v případě přestavby nového Volva S60 s motorem T6 posíleným až na 326 koní (238 kW). Nová optická sada bude k dostání u dealerů Volvo od letošního května a pasovat má na všechny vozy řady XC90 z faceliftované generace.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

bazar

Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 759 km
Cena: 540 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2014
Stav: 158 409 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V50 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 259 065 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo C30 2
Rok výroby: 2007
Stav: 187 411 km
Cena: 136 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2012
Stav: 156 631 km
Cena: 316 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků