Takže na tu osmdesátilitrovou nádrž dojede až 3800 kilometrů, ano? :DNechápu, proč se soudruzi drží se spotřebou tak při zemi a nenapíšou rovnou senzační nulu.
Autista, ja najazdim za den 30km, aku by som mal ja spotrebu na tomto aute?
Ano, kolik?Můžu se zeptat, jak došli ke spotřebě 2,1 litru? Podle jaké metodiky?
No ja sa pytam teba, ze kolko by som mal tu spotrebu, ty si zevraj dobry v matematike. Metodika je na nic, to vsetci vieme, ale rozuluje vas to tu den co den. Ak tu metodiku nezmenia, este za 20 rokov to nebudete vediet prehltnut. Kazdy kto ma dost penazi na toto auto, si musi sam vediet vypocitat ci sa mu to oplati alebo nie, ale kedze na tomto fore su ludia co robia tych povestnych aspon 130 000 km rocne, no pre nich to skratka asi nebude.
O které metodice mluvíš? Ty znáš nějakou, která umí spočítat spotřebu hybridu?Podle mého názoru, který si rád nechám vyvrátit, nelze podle stávající normy spočítat spotřebu hybridu. Spotřeba se vypočítavá na válcích podle emisí ve velmi krátkém cyklu. Tudíž by hybrid klidně vykázat nulu a napadnout by to nešlo. Ergo spotřeba 2,1 je totální výmysl vycucaný z prstu, klidně by to mohlo být 2,5, 1,8, 0,9 nebo nula a nikdo by to nemohl zpochybnit.Já nezpochybňuji to číslo kvůli tomu, že je nepodstatné, to všichni víme, že je to nesmysl. Já tvrdím, že ani nelze změřit.
Neviem resne sko to meraju, lebo mi to vzdy bolo viac menej jedo. Vzdy som vnimal oficialnu spotrebu a pridal k nej 2 litre, aj ked nie vzdy to tak je samozrejme. Inak toto je celkovo problem plug-in hybridov, ako jednoducho komunikovat to co vedia. Na dialnici zeru standard, v meste bud len na elektriku alebo ked ta dojde tak idu ako hybrid. Cisto elektromobil je marketingovo jednoduchsi, aj ked momentalne menej prakticky.
"Vzdy som vnimal oficialnu spotrebu a pridal k nej 2 litre"A o tom to přesně je. Všechny údaje spotřeby byly počítány podle stejné metodiky, bez ohledu na to jak debilní je. Takže si mohl udělat podobnou korekci a dostat se plus mínus na reálná čísla. Navíc se daly jednotlivé údaje vzájemně srovnávat. Sice ne přesně, protože metodika je opravdu debilní, ale měl jsi slušnou jistotu, že auto s udávanou spotřebou 6 litrů ji bude mít zcela jistě menší, než auto s udávanou spotřebou 12 litrů.Zatímco Volvo si údaj podle mého názoru zcela vymyslelo od stolu. Nikdo mi to nevyvrátí, dokud nezveřejní, JAK PŘESNĚ k tomuto číslu došli. Ta XC90 může mít spotřebu jakoukoliv v intervalu 2,1 - 100 litrů.
Zde je možné si porovnat stávající měřící cyklus NEDC a chystaný - prý podstatně přesnější WLTP. V každém případě platí pánové, že Volvo jako každá jiná automobilka používá aktuálně platný NEDC měřící cyklus specificky v modifikaci pro elektrická a hybridní pohonná ústrojí a ten také generoval onen výsledek... : https://www.vda.de/en/topics/environment-and... ...
Takže za den dáš 30km na elektromotor, takže spotřeba paliva bude nula. Druhý den dáš zase třicet a elektromotor se po 10km vybije protože ho nešlo dobít, když si jel jen na baterky. Kolik budeš mít pak spotřebu ?:-D
Toto je plug-in hybrid Sherlock. Cez noc sa ti v garazi dobija.
Hm tak to jo. To sem vůbec nevěděl. Jak mi to mohlo uniknout........ Tak až pojedeš na výlet (nejspíš do čr ) tak si do nádrže benzín netankuj. Nalož auto rodinnou, do kufru dej nějakou bagáž a jeď alespoň tak, abys na cestě nezavazel. A jeď prosím v mínus 20 na ten výlet na hory. Za 10 km seš bez baterek. Pak hledej " tukabel "
no a teraz z tych marketingovych lzi do skutocnosti: dajte tam praobycajny trojlitrovy diesel a skutocnost bude taka ze to vezme o tretinu menej.
Spotřeba 2,1 L ? Už se těším až to blbý auto bude někdo testovat a přijde s hodnotou po 1000km se spotřebou 9L+ . Do první stovky vyšťavím baterku a pak co ? Kdo tomu údaju věří je idiot a ti co vymysleli to testování a tyhle naprosto smyšlený čísla co lžou zákazníkům taky.
proč podvod? každý ví, že se jedná o standardizovaný test s nějakými vstupními podmínkami a že hybridy ho absolvují s nabitou baterií...
Opravdu? A jaký test to je? Myslíš měření spotřeby podle směrnice EU?
ty das kazdy den 1000km? Som netusil, ze na tomto fore je tak vela profesionalnych soferov co robia den co den Bratislava - Hamburg, nezavidim vam. Som rad ze ja len chodim 15-20 minut autom do roboty a cez vikendy sem tam nejaky trip v okolii.
Jo profesák mám platný a zvládám za den Brno - Košice a zpět. Jak náklaďákem tak osobákem. Klidně i Brno - Saint agáta - Brno během jednoho dne. Ale to už je peklo.
Som vravel, ze je tu nejak moc profesionalnych soferov, vacsina z nas neprofesionalov ale urobi 30 - 50km denne, takze pre nas tie plug-in hybridy davaju zmysel. A aj pre chodcov co dychaju vzduch okolo nas.
Jasne, akorat teda dychaji vzduch znecisteny tepelnymi elektrarnami a nebo ocelarnami, ktere vyrabi pro vetrniky...
Možná kdyby to byl plug in hybrid citigo nebo nějaká malá popelnice (jednu sem před rokem koupil) , tak bych tomu údaju 2,1 možná aji věřil. Ale největší SUV značky s benzínem T8 - osmiválcem.... jé vlastně to je již jen označení takže čtyřválcem tuto spotřebu nedá ani vzdáleně. Rád si počkám na první test.B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.