Volvo XC90 Sport, sport paket přímo z továrny

Pokud se vám zdá, že švédské SUV Volvo XC90 je málo sportovní, můžete si nyní při nákupu dopřát nového sportovního paketu.

Sport paket změní tvář Volva poměrně výrazně. Základem úpravy je dvojice nových 19" kol z lehké slitiny, nové nástavce blatníků v barvě vozu, dvojitá koncovka výfuku a sytá červená barva Passion. Navíc všechny díly s chromovaným povrchem dostaly novou úpravu ve stříbrném odstínu. V interiéru zákazník získá nové sportovní kožené sedačky, sportovní volant a pedály a nové dekorace ve stříbrném provedení.

Sportovním zážitkům má pomoci odladěný podvozek. Ted dostal tužší odladění pomocí tlumičů a stabilizátorů. Ve standardu lze najít také systém samočinného udržovaní světlé výšky a degresivní posilovač.

Paket je k dispozici k trojici motorů. Pro milovníky nafty je připraven pětiválec D5 o objemu 2,4 l s výkonem 136 kW (185 k). Pro příznivce benzínu je v nabídce šestiválec o objemu 3,2 l s výkonem 175 kW (238 k) a osmiválec 4,4 l o výkonu 232 kW (315 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků