Volvo XC90 Sport, připravte si pořádný balík (české ceny)

Švédská automobilka Volvo konečně zveřejnila ceny svého SUV ve výbavě Sport. Vůz, který dostal přímo z továrny sportovní paket lze u nás pořídit od 1 586 000 Kč za naftovou verzi. Za vrcholný osmiválec však zaplatíte přes 2 mil. Kč, což není zrovna málo.

Za tyto peníze však získáte XC90 v opravdu slušivém kabátu a ve výbavě Mommentum, která je doplněna o upravený podvozek (snížená světlá výška, tvrdší tlumiče a pružiny, tvrdší stabilizátory, jinak naladěný posilovač řízení). Dále se budete moci kochat velkými 19" koly s novým designem, dekoracemi se stříbrno-šedým nádechem, dvojicí chromovaných koncovek výfuku, sportovními koženými sedačkami, kompletním koženým interiérem a dalšími drobnostmi. A samozřejmě i výkonným osmiválcem.

Mimo naftové verze je výkon přenášen prostřednictvím automatické šestistupňové převodovky. Pro naftu je ve standardu připravena převodovka manuální se šesti stupni.

Ceny

  • XC90 D5 136 kW (185 k) 5místná - 1 586 000 Kč
  • XC90 D5 136 kW (185 k) 7místná - 1 633 000 Kč
  • XC90 3,2 175 kW (238 k) 5místná - 1 669 000 Kč
  • XC90 3,2 175 kW (238 k) 7místná - 1 716 000 Kč
  • XC90 V8 232 kW (315 k) 5místná - 2 056 000 Kč
  • XC90 V8 232 kW (315 k) 7místná - 2 103 000 Kč
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volvo XC90 Sport
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků