Volvo XC90 Heico Sportiv 2007: ještě mohutněji

Faceliftované Volvo XC90 se ještě nestačilo ohřát na trhu a známý tuner Heico již připravil první úpravy.

Stylista a tuner v jedné osobě, společnost Heico, ráda provádí úpravy na švédském Volvu. Nyní přišla s novým paketem pro faceliftované Volvo XC90.

Oblíbené modifikování luxusních a výkonných SUV patří k nové vlně úprav, které mají za úkol zlepšit nejen jízdní vlastnosti, ale vyvolat ještě větší dojem luxusu, výkonu a mohutnosti.

Pouze stylingovou cestou se ubírá dnešní novinka. Přepracovaná mřížka chladiče postrádá klasické logo Volva. Také přední nárazník doznal drobných změn a vše je sladěno do jediného odstínu s malou dekorací rámečků v chromových barvách.

Z boku stojí za povšimnutí hlavně velká 19" kola, která obouvají nízkoprofilové pneumatiky určené pro silniční provoz. Zadní část vozu zdobí mírně upravený difusor, který ve své spodní části skrývá dvě oválné koncovky výfuku.

Pár menších úprav změnilo vizáž XC90 poměrně výrazným způsobem. Posouzení takového vzhledu mohutného švédského buldoka necháme jen na vás...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Volvo XC90 Heico Sportiv 2007
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků