Volvo XC90 dostane nový benzínový osmiválec

Příští rok doplní motory nejdražšího Volva, modelu XC90, atmosférický osmiválec s objemem 4.4 l a výkonem 235 kW. Současný vrchol nabídky je přeplňovaný třílitrový šestiválec T6 s výkonem 200 kW. Osmiválec je určen zejména pro americký trh, kde se po velkoobjemových motorech mohou jen utlouci; Volvo zde plánuje roční odbyt deset až dvanáct tisíc kusů.

Zmíněný osmiválec pochází od japonské Yamahy, podobný motor sesterského Jaguaru je totiž pro SUV údajně příliš velký. Volvo rovněž uvažuje o slabší výkonové verzi, která by nahradila v XC90 motor T6.

Tip: Test Volva XC90 D5

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volvo XC90 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků