Volvo XC90 dostane až 400 koní a listovou pružinu na zadní nápravu

9 komentářů

Ef
13. srpna • 8:23

Auto je to nepochybně super, jen jsem napjatej, jak se potencionální klienti budou tvářit na to, že vrchol nabídky je 2l čtyřválec...to vše za cenu MB nebo BMW, které stále nabízí 6 a více válce..všechny ty argzmenty okolo emisních norem znám, ale mně připadá, že se volvo snaží být papežštější než papež a snaží se lidem vnutit něco o co lidé nestojí..já osobně bych si v současné době nekoupil auto s elektromotorem na zadní nápravě, nedovedu si představit, jak si s tím za pár let poradí servisáci až s něco podělá..a takovou káru jen ve dvoulitru taky ne..

jehoVista
13. srpna • 12:09

Na hodnoceni bych pockal az bude auto skutecne uvedene. Ted se mluvi jenom o "vrcholu nabidky" coz je hybrid, ale treba pujde poridit i s klasickou T6kou. Jinak tenhle dvoulitr ma(kdyz se pripocte elektromotor) stejny vykon jako sestivalec co se dava do bmw, takze vykonove v tom asi problem nebude.

Svetak
12. srpna • 13:15

Super!!!

Vana666
12. srpna • 13:29

Co je super ? Ten zastaralý Haldex ?

Svetak
12. srpna • 14:18

I soucasne XC90 technicky odpovida soucasnym trendum a potrebam. Kdyby lidi nechteli novejsi interier, klidne mohla soucasna jezdit z fabriky dalsich par let... Je to SUV ktere bude jezdit po meste, maximalne pod sjezdovku....kdo chce offroad a haldex by ho urazel, ten si zajiste pujde koupit offroad a ne SUV.... peace.

Vana666
12. srpna • 19:10

Nejde o offroadové schopnosti ale může opravdu urazit že Volvo montuje stále ještě Haldex 4, i když už rok a půl je k dispozici Haldex 5

číkus
13. srpna • 2:06

Už delší dobu to nesleduju ač jsem volvista, tak je možný, že mi něco uteklo, ale už modely 2013 dostaneš s haldexem 5. generace. Jestli neni informace, že nová xc90 bude se 4kou jen nějaká fáma novinářů, pak má asi svůj důvod, že tam nechaj 4ku.... Abych řekl pravdu ani bych se nedivil, protože na 5. generaci haldexu slyším oproti 4ce spíš negativa. Až rozdíl běžnej člověk co to neřeší asi ani nepozná tak 5. generace nemá "připravenej tlak v nádobě" prostě olej neni předtlakovanej a připravenej. Jakmile je potřeba hnát zadní kola musí rychle sepnout čerpadlo začít fofrem tlakovat olej. Ten systém má bejt jednodužší asi levnější, jka moc bude spolehlivější těžko říct, určitě je to v pohodě na silnici a prostě na běžný ježdění máš předokolku, ale v "terénu" respektive na měkkým podkladu je to trochu problém. Protože než čerpadlo natlakuje co by jinak bylo předtlakovaný tak vzniká prodleva. Náběh 5. generace haldexu je teda nepatrně pomalejší a tupější, což ve finále znamená, že stihneš zahrabat předek než se zadek vzpamatuje. Takže u těžký xc90 bude třeba 4kovej haldex fungovat líp než 5tkovej než to zase vylepšej..... ale rozdíl mezi 4kou a 5kou, kyž třeba ve sněhu budeš auto držet v pohybu je nulovej.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
13. srpna • 7:24

Souhlasil bych že konstrukce páté generace Haldexu je tak trochu podivná. Regulace tlaku bude podle mě přesnější, ale může být zároveň i trochu pomalejší.Stav kdy je nové řešení funkčně horší než starší je ovšem v automobilovém průmyslu celkem běžný a přesto ty novinky zákazníci chtějí (často ani nemají jinou volbu).

eLzyx
15. srpna • 19:32

tak co si stěžuješ, že tam bude ta starší, ale lepší generace Haldexu? Nebo ti jde primárně o čísílka, novinky a novinářské žvásty na úkor spolehlivosti či funkčnosti?

Doporučujeme

Články odjinud