Volvo XC90: decentní facelift a nový šestiválec

Po více než čtyřech letech od představní velkého SUV modelu automobilky Volvo přichází na řadu jeho malý facelift. Ten změnil některé designové prvky a dotkl se i používané techniky. Přesto nelze hovořit o žádné revoluci, tu zřejmě přinese až nový model.
Volvo XC90: decentní facelift a nový šestiválec

Více než čtyři roky brázdí silnice velké SUV automobilky Volvo, model XC90. Čtyři roky jsou pak obyvkle tou správnou dobou, aby přišel na řadu facelift. Volvo se ale nepustilo do žádný velkých zásahů a pouze změnilo několik drobností na jinak povedeném designu. Volvo XC90 dostalo nové zadní světlomety se změnou barvou a také jiným rozmístěním světelných zdrojů. Nové jsou i oba nárazníky. Ten zadní již není celý z černého plastu, ale je lemován barvou karosérie. Větší a tvarově odlišná je imitace ochrany podvozku pod zadním nárazníkem. Také přední nárazník již není celý z černého plastu, ale je kombinován s lakováním v barvě vozu.

Pod kapotou se téměř žádné změny neodehrály. Novinkou ovšem bude nasazení šestiválce o objemu 3,2 litru, který si nedávno odbyl premiéru v modelu S80. Tento motor dosahuje výkonu 175 kW (238 k) a točivého momentu 320 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Volvo XC90 po faceliftu

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků