Volvo XC90: decentní facelift a nový šestiválec

Po více než čtyřech letech od představní velkého SUV modelu automobilky Volvo přichází na řadu jeho malý facelift. Ten změnil některé designové prvky a dotkl se i používané techniky. Přesto nelze hovořit o žádné revoluci, tu zřejmě přinese až nový model.
Volvo XC90: decentní facelift a nový šestiválec

Více než čtyři roky brázdí silnice velké SUV automobilky Volvo, model XC90. Čtyři roky jsou pak obyvkle tou správnou dobou, aby přišel na řadu facelift. Volvo se ale nepustilo do žádný velkých zásahů a pouze změnilo několik drobností na jinak povedeném designu. Volvo XC90 dostalo nové zadní světlomety se změnou barvou a také jiným rozmístěním světelných zdrojů. Nové jsou i oba nárazníky. Ten zadní již není celý z černého plastu, ale je lemován barvou karosérie. Větší a tvarově odlišná je imitace ochrany podvozku pod zadním nárazníkem. Také přední nárazník již není celý z černého plastu, ale je kombinován s lakováním v barvě vozu.

Pod kapotou se téměř žádné změny neodehrály. Novinkou ovšem bude nasazení šestiválce o objemu 3,2 litru, který si nedávno odbyl premiéru v modelu S80. Tento motor dosahuje výkonu 175 kW (238 k) a točivého momentu 320 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Volvo XC90 po faceliftu

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků