Když koukám na XC 90, tak mně to opět připomíná možná lákavý obal z technikou obyčejného Superbu. Už zde bylo řečeno. Motor napříč, tudíš nevyvážené jízdní vlastnosti, nesmyslný Haldex a hlavně ty 4 válce, které by měly být u takového auta, jak z něj švédi dělají pouze v základu. Ale na čínana dobrý.Volvo nemá v sebemenším nic lepšího než Mercedes , BMW. Prostě je ve všem horší. Hlučnost, nadváha, velká spotřeba pohonných hmot (Volvo opět lže v udávaných hodnotách), absence 6 válců, image, nesmyslně vysoká cena za produkt z technikou nižší střední třídy, tohle auto nemá nic, co by zaujalo ke koupi.U mně zvitězil jednoznačně Mercedes
Ono ale aj je pod cenou porovnateľnej nemeckej trojky, nie?
Ano a poměrně výrazně ;)
„Nic neříká víc o tom, že váš sexuální život skončil, než Volvo na vaší příjezdové cestě.“Jeremy Clarkson
ten toho nakeca.
jako Volvista musím dát Jeremymu za pravdu. Ženský a Volvo? Nezájem. Nuda. Šeď. To jsis půjčil od táty, nebo proč tím jezdíš? ...
Tie nove podla mna maju najkrajsi dizajn aj oproti nemeckej premiovej trojke. Samozrejme ze to nie su nejake auta, s ktorych by zeny padali do kolien. Ale nie kvoli znacke ale skor kategorii.
zkrátka ... chceš-li sbalit ženskou na auto, jakkoli je to povrchní blbost, tak Audi.
Naleštěná bída, auto bez pořádného motoru.
Nejen to. Komické je, že u VW a Škody se diskutéři mohou z Haldexu osypat, ale u Volva jim nevadí :-D:-D
Souhlas, technicky vzato Volvo používá komplet mainstreamovou techniku, motory napříč, maximálně čtyřválce, haldex etc. Dokonce ten mainstream umí na jiných trzích než v Evropě i šestiválce, kdežto Volvo cpe ty čtyřválce i do USA nebo do Číny. Nakonec tahle XC90 je po technické stránce v porovnání s veskrze mainstreamovým Touaregem doslova žebrák.
Volvu/zakaznikum technika zjevne staci. Ale co ostatni, co sice maj techniku, ale vedle Volva vypadaj jako zebraci? ;-)
Samozřejmě existuje skupina zákazníků, které stačí jenom aby auto vypadalo a technika může být jakýkoliv fake a na tom Volvo staví. Nakonec na domácím trhu v Číně je to zcela normální přístup ke stavbě auta, dobře vypadat a na technice vůbec nezáleží.
Aky je realny prinos napr. 6valca pre obycajneho zakaznika? Toboz u taketo korabu?
Vyváženost V6, kultura chodu, tichý a klidný běh. Celkový pocit z jízdy a hlavně popojíždění ve městě je na vyšší úrovni. To přece je reálný přínos.
V6 vyvážená právě že moc není. Když už šest hrnků, tak v řadě.
I v popojizdeni do 50 km/h ma ten V6+ proti hybridu citelne navrch?
má
Beriem, aj ked podla mna oproti 4valcovemu hybridu, ktory Volvo ponuka bude v tejte oblasti rozdiel minimalny.
Prijde na to, jak moc zakomplexovany, a zavistivy/neprejicny ten obycajny zakaznik je ;-) Jinak mne napadlo napsat neco v tom smyslu, ze Jeremy si nevrznul za cely zivot tolikrat, co kdejaky majitel nekdejsi XC70 po dobu jejiho vlastnictvi, ale kaslat na to ;-)
Vždy ma prekvapí, že v reále vyzerá toto auto podstatne lepšie ako na fotkách. Na fotkách sa totiž zdá menšie ako v skutočnosti je.
Proč vypadá čínské suv nejvíce evropsky ze všech? Krásné elegantní linie, příjemné, ne arogantní a nabubřelé, plus skvěle prosklená kabina. Přesný opak německých příšerek, které až zjistí, že Číňany nezajímají motory, tak se na ně též vykašlou.
Design venku celkem pěkně ale ten vnitřek ??? Až vymění vnitřek za něco méně čínského tak to bude designově podařené auto s technikou tak tak :-D
dobre auto ale mohlo by radsej dostat 6 valec ... ako t8cka nie je zla ale ajtak, na taketo auto by sa patrila poriadna mechanika
Povedene kazdym coulem...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.