Volvo XC90 má po modernizaci. Dostalo 6 sedadel a řízené dobíjení

bzzz  |  24. 02. 2019 10:44

Povedene kazdym coulem...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  24. 02. 2019 11:19

dobre auto ale mohlo by radsej dostat 6 valec ... ako t8cka nie je zla ale ajtak, na taketo auto by sa patrila poriadna mechanika

Odpovědět  |   | 
fuj fuj  |  24. 02. 2019 11:23

Proč vypadá čínské suv nejvíce evropsky ze všech? Krásné elegantní linie, příjemné, ne arogantní a nabubřelé, plus skvěle prosklená kabina. Přesný opak německých příšerek, které až zjistí, že Číňany nezajímají motory, tak se na ně též vykašlou.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  24. 02. 2019 13:34

Vždy ma prekvapí, že v reále vyzerá toto auto podstatne lepšie ako na fotkách. Na fotkách sa totiž zdá menšie ako v skutočnosti je.

Odpovědět  |   | 
KQ  |  24. 02. 2019 15:24

Naleštěná bída, auto bez pořádného motoru.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 02. 2019 15:47

Nejen to. Komické je, že u VW a Škody se diskutéři mohou z Haldexu osypat, ale u Volva jim nevadí

Odpovědět  |   | 
KQ  |  25. 02. 2019 08:55

Souhlas, technicky vzato Volvo používá komplet mainstreamovou techniku, motory napříč, maximálně čtyřválce, haldex etc. Dokonce ten mainstream umí na jiných trzích než v Evropě i šestiválce, kdežto Volvo cpe ty čtyřválce i do USA nebo do Číny. Nakonec tahle XC90 je po technické stránce v porovnání s veskrze mainstreamovým Touaregem doslova žebrák.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 02. 2019 11:35

Volvu/zakaznikum technika zjevne staci. Ale co ostatni, co sice maj techniku, ale vedle Volva vypadaj jako zebraci?

Odpovědět  |   | 
KQ  |  25. 02. 2019 11:39

Samozřejmě existuje skupina zákazníků, které stačí jenom aby auto vypadalo a technika může být jakýkoliv fake a na tom Volvo staví. Nakonec na domácím trhu v Číně je to zcela normální přístup ke stavbě auta, dobře vypadat a na technice vůbec nezáleží.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  25. 02. 2019 13:28

Aky je realny prinos napr. 6valca pre obycajneho zakaznika? Toboz u taketo korabu?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 02. 2019 16:11

Prijde na to, jak moc zakomplexovany, a zavistivy/neprejicny ten obycajny zakaznik je Jinak mne napadlo napsat neco v tom smyslu, ze Jeremy si nevrznul za cely zivot tolikrat, co kdejaky majitel nekdejsi XC70 po dobu jejiho vlastnictvi, ale kaslat na to

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 02. 2019 12:22

Vyváženost V6, kultura chodu, tichý a klidný běh. Celkový pocit z jízdy a hlavně popojíždění ve městě je na vyšší úrovni. To přece je reálný přínos.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  26. 02. 2019 13:07

Beriem, aj ked podla mna oproti 4valcovemu hybridu, ktory Volvo ponuka bude v tejte oblasti rozdiel minimalny.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 02. 2019 19:21

I v popojizdeni do 50 km/h ma ten V6+ proti hybridu citelne navrch?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  26. 02. 2019 22:45

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  26. 02. 2019 23:09

V6 vyvážená právě že moc není. Když už šest hrnků, tak v řadě.

Odpovědět  |   | 
martin  |  25. 02. 2019 12:10

„Nic neříká víc o tom, že váš sexuální život skončil, než Volvo na vaší příjezdové cestě.“
Jeremy Clarkson

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  25. 02. 2019 13:29

ten toho nakeca.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  25. 02. 2019 14:22

jako Volvista musím dát Jeremymu za pravdu. Ženský a Volvo? Nezájem. Nuda. Šeď. To jsis půjčil od táty, nebo proč tím jezdíš? ...

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  25. 02. 2019 16:37

Tie nove podla mna maju najkrajsi dizajn aj oproti nemeckej premiovej trojke. Samozrejme ze to nie su nejake auta, s ktorych by zeny padali do kolien. Ale nie kvoli znacke ale skor kategorii.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  25. 02. 2019 23:54

zkrátka ... chceš-li sbalit ženskou na auto, jakkoli je to povrchní blbost, tak Audi.

Odpovědět  |   | 
petr  |  25. 02. 2019 23:40

Když koukám na XC 90, tak mně to opět připomíná možná lákavý obal z technikou obyčejného Superbu. Už zde bylo řečeno. Motor napříč, tudíš nevyvážené jízdní vlastnosti, nesmyslný Haldex a hlavně ty 4 válce, které by měly být u takového auta, jak z něj švédi dělají pouze v základu. Ale na čínana dobrý.Volvo nemá v sebemenším nic lepšího než Mercedes , BMW. Prostě je ve všem horší. Hlučnost, nadváha, velká spotřeba pohonných hmot (Volvo opět lže v udávaných hodnotách), absence 6 válců, image, nesmyslně vysoká cena za produkt z technikou nižší střední třídy, tohle auto nemá nic, co by zaujalo ke koupi.
U mně zvitězil jednoznačně Mercedes

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 02. 2019 06:29

Ono ale aj je pod cenou porovnateľnej nemeckej trojky, nie?

Odpovědět  |   | 
Maty  |  29. 03. 2019 11:15

Ano a poměrně výrazně ;)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A