Volvo XC60 T8 předvedlo dynamiku. Ještě někomu hybrid nevoní?

Jim  |  18. 06. 2018 15:24

Stále mi nevoní a vonět nebude. Ve svém autě nechci žádné baterie apod.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  18. 06. 2018 17:54

Počkám si na Volvo T42 s jednoválcem a osmi elektromotorky

Odpovědět  |   | 
Saman  |  18. 06. 2018 21:13

takze startujes klikou? jakej rocnik vyroby je tvoje auto ze nema zadnou baterii?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  18. 06. 2018 15:45

S hmotností 2139 kg absolutní nesmysl, nedůvěryhodné video. Já dám, s 1.800 kg, 565 N.m a 400 koňmi, 400 metrů za 13.1 s - KIA Stinger. Také o tom svědčí fakt, že dám 0-200 za 15.8 s a on za 22 sekund. Na 400 metrech logicky nemůže být za 13.6 sekundy.

Odpovědět  |   | 
R  |  18. 06. 2018 15:58

No ono ty elektra mozna prave funguji zrychlení na ty krátké vzdálenosti , zkušenost s Tesly, prvních 200metru je fakt ficak 🙂

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  18. 06. 2018 20:25

Souhlas, ale tohle není Tesla, ale hybrid.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  19. 06. 2018 12:26

Nemáte pravdu . Zde pracuje v součinnosti s motorem T6 booster, který je na klice mezi motorem a převodovkou. Je to de-facto el.motor, který má 34kW/150Nm a slouží i jako nucený generátor elektřiny, když neni zásuvka/čas dobít baterku. A právě ten dostane primárně hlavně při kick-downu motor okamžitě do výkonového pásma 320k/400Nm . Zezadu to pak tlačí velký elektromotor, který má 65kW/240Nm. Díky doublovanému power managementu / spínací elektronice to fakt běží hladce a ten tah zvláště při Power jízdním režimu je impozantní. Nikdy jsem to zrychlení exaktně neměřil, ale pár problikávajících Audin a BMW jsem už proškolil, když se jim 150 nezdálo dost a já kvůli kamionům nemohl zaparkovat zpátky do liny .. Za sebe to ale vůbec takto nepoužívám. To auto vás k tomu vůbec neheftuje. Prostě víte, že to tam je a když se na horizontu objeví kamion, bez problémů bezpečně předjedete s velkou výkonovou rezervou. Více mne baví, jak to funguje jako celek a jak někdo zmínil výše umím s tím za 3 i za 10. Je to o mindsetupu to do té zásuvky fakt strkat a používat tepelnou přípravu, že je auto vyhřátý/vychlazený a to co je v baterce pak fakt slouží jen k jízdě. Jinak se ten systém chrání a primárně se nejdřív vychladí a co zbude v baterce použije na čistě el. jízdu .. Běžně s tím dávám celou Prahu a okolí jen elektricky a těch 40km to dá pokaždý .. Jo a když se to vymlátí, je tam pořád asi 30% baterky pro stálé AWD/Power, takže ouplně mrtvou váhu to netahá, jen se to pak chová jako full hybrid. Tedy roz/dojezdy a plachtění bez potřeby výkonu .. atd

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 06. 2018 14:13

Diky za realne postrehy...

Odpovědět  |   | 
tom  |  19. 06. 2018 20:23

Az na ty keci o skoleni a bezpecnem predjizdeni dobra recenze.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  19. 06. 2018 20:45

Tome asi mi to nebudete vážně věřit a za ty kecy se teda omlouvám, ale už to tak je .. mám svy odjety a mám jiný priority .. To auto je hodně na pohodu a ten výkon je hlavně pocitova rezerva, než denní nutnost :) ... stejne mám furt zapnutý pilot assist a ten maka jen do 140 ;) .. takže tak ..

Odpovědět  |   | 
daan  |  20. 06. 2018 11:38

je to ten istý systém ktorý používa range ??? Ďakujem

Odpovědět  |   | 
Maty  |  20. 06. 2018 11:57

Ptáte se na systém PHEV nebo Pilot Assist ? ;) Ale to je asi jedno , bo ne zcela tuším, jak to mají oni .. Ale tady to asi je popsáno dobře - mně z toho vychází, že nemají booster/generátor mezi motorem a převodovkou - viz výše - v tom je asi Volvo unikum https://www.landrover.com/vehicles/phev/index.html...

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  09. 09. 2018 21:25

Hej lidově řečeno mazané a díky za skvělé vysvětlení.
Nikdy bych toto nečekal, protože to zrychlení i dynamické je skutečně impozantní....rád bych viděl ty ksichty hlavně z BMW.
Dle mého soudu sofistikovaný systém pohonu, jen ta cena UF to je síla, ale asi oprávněná pokud je poptávka není co řešit.
Rád bych aby mě tato motorizace říkala pane, snad se stane.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  19. 06. 2018 09:40

Stinger na 200 pod 17s nedáš, jestli to nemáš upravené oproti sérii.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  18. 06. 2018 16:01

I tak mi to nevoní.

Ceníková VOLVO XC90 T8 - 2,1mega - čtyřválec, neutáhne 3500kg přívěs, servis není v ceně, SUV, netuším zda je plná 4x4 a má uzávěrky.

Ceníková MB GLS 400 - 2mega - V6 - utáhne 3500kg přívěs,servis v ceně na 5let, offroad, plná 4x4 s uzávěrkama.

Znám lidi co maj xc90 v T8 a žere jim to 12 prázdný a jedou jak posraný, MB žere taky 12 ale aspoň nehoní machra že 2,2L. Na spotřebu GLS se dá dostat s těžkým zapřením, ale na spotřebu XC90 prostě nikdy. Když je XC naložená žere klidně 18-20L ale GLS 15.

Takže jedinej důvod pro koupi XC90 je design a aura nejbezpečnějšího auta, protože jinak nepochopím jak někdo vyvalí takový prachy za čtyřvál, když může mít šestku. A pro nechápaný - zkuste si složit kamion cihel ve čtyřech a v šesti a pochopíte ten rozdíl.

Čtyřválec prostě do vlajkové lodi za dva míče nepatří a hotovo. To jen někdo na tom kešuje víc love že....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 06. 2018 16:42

Ne kazdy si porizuje XC90, aby za nim tahal 3.5 t prives nebo ho honil po terenech, kde oceni full 4x4 s uzaverkou. Vlastne si nevybavuji, ze bych kdy videl XC90 neco tahat. Kdyz na to mas, kupujes si veci, co se ti libi a vyhovuji ti a neresis pokazde, ze neco vice rychleji dale vyse mene atp. Vsimni si, kdo casto XC90 ridi

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  18. 06. 2018 18:05

Volvo je v CR predrazena plecka.
mrknete na ceniky ve Svedsku a tady v CR.
https://www.volvocars.com/cz...
https://www.volvocars.com/se...
U svedskych cen je navic DPH ve vysi 25%. Predpokladam, ze i svedska vybava bude bohatsi.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  18. 06. 2018 23:03

4valec do vlajkové lodi za 2 míče nepatří, stejně jako do auta za 2 míče nepatří interiér GLS, který byl predpotopni už 3 roky zpátky.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  18. 06. 2018 23:35

Pravda interier GLS je predpotopni. Jsem zvedavy kdy dorazi nove GLS se silnejsimi motory.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  19. 06. 2018 09:44

tak to asi jezdí jako prasata, na spritmonitoru má XC90 T8 průměrnou spotřebu 7 litrů. Nejlepší řidič jezdí za 1,2L (+ neustále nabíjí), nejhorší za 10,69 a ten nenabíjí vůbec.
A nebo prostě lžeš.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  19. 06. 2018 10:14

Po 30tkm mohu jen potvrdit ;)

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  18. 06. 2018 17:45

A jak dlouho vydrží takhle jet než mu dojdou voltíky ?? 70 - 100 km ?
jen za ten test stoupla pruměrná spotřeba ze cca 2,7l na 8,7l /100km. Takže buď se budete ploužit aby byly voltíky, nebo na benzín a bude to žrát i trávu u cesty.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 06. 2018 18:50

A kde krom Nemecka muzes tech 400 koniku 70-100 km vkuse honit? Se lidi vzpamatujte...

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  18. 06. 2018 19:40

Jestli jsi jel někdy v hybridu, tak víš, že stačí když jedeš na hory delší dobu do kopce naprosto normálním způsobem a voltíky jsou v pr.... a jedeš na palivo a pak ten základní motor neví co by sežral. Možná by ses měl vzpamatovat sám

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 06. 2018 20:18

Myslis 70 kilaku do kopce?

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  18. 06. 2018 20:37

No samozřejmě že ne s kopce, to se baterie rekuperuje i bržděním, jel jsi v tom někdy nebo jsi tak hloupý ?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 06. 2018 20:54

V tomhle konkretnim ne... Resim tu kritickou potrebu 400 koniku, kdyz preplnovany dvoulitr sam o sobe jich dava 300 a premyslim, kdy/kde tech 300 v beznem provozu nestaci...

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  19. 06. 2018 08:27

Já to už od prvního příspěvku vztahuju k jejich deklarované spotřebě cca 2-3 l /100km.
V bězném provozu je samozřrejmě výkon spalovacího motoru plně dostačující, ale pak se tu už nebavíme o úsporném autě a o to mi od začátku jde.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 06. 2018 08:39

Ach so...

Odpovědět  |   | 
Maty  |  19. 06. 2018 16:03

Já Vám teda asi taky nerozumím, ale primární je pro mne fakt, že jste s tím nikdy nejel a viditelně nevíte, jak je celá soustava Twin Engine koncipována. Takže za mne - dá se i za 3, ale i za 10l (důvody viz výše) .. Více než 11 jsem nikdy neměl (ale asi by to šlo :) .. Když se podíváte na to video, vůz zrychlí stejně s prázdnou i vybitou baterkou! A to vysvětluje i celou koncepci pohonu T8. Ano, je to po vybití baterky vždy na úkor spotřeby.. bo to nejni perpetum, ale i když jsem s ní lítal týden bez nabíjení - vše uživatelsky funguje stejně a zcela bez omezení. Jediným důsledkem bylo, že na jednu nádrž jsem najel jen cca 400km místo cca 650km průměrně (nádrž 50l!). Proč? Píšu to už výše... Systém toho pohonu si průběžně a v co nejméně zátěžovém režimu připojuje booster/generátor vpředu na klice (mezi motorem a převodovkou, na úkor spotřeby - něco to žrát musí) a ten udržuje cca 30% kapacity baterky, aby byla vždy čtyřkolka, nebo i Power režim pro maximální výkon .. Tomu pak zdatně sekunduje vysoce efektivní rekuperace elmotoru na zadku (i díky režimu převodovky B, který více preferuje rekuperaci na max před plachtěním vlastní vahou, když např. vidím, že už nepojedu - semafor, kolona, rychlost. limity atd). Auto má sice jen tak 1-2km dojezd čistě elektricky, ale chová se plnohodnotně jako full hybrid Tedy rozjezdy , plachtění , dojezdy jsou vždy v el.. stačí takto?

Odpovědět  |   | 
defekt  |  18. 06. 2018 18:38

Hybrit je blbost!!!!

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  18. 06. 2018 21:37

No hybriT 100%

Odpovědět  |   | 
David  |  18. 06. 2018 22:03

A samozřejmě že názor, jehož autor má IQ < 80, bude každý brát vážně.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 06. 2018 14:19

defekt ?
nomen omen

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 47 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 173 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A