Volvo XC40 už má oficiální české ceny. Je to "miliónové" auto

21 komentářů

bety
11. ledna • 16:29

Dozat
volili byste u xc40 benzin nebo naftu - pro bežnou jízdu hodně město 15 tkm ročně - v testu je spotřeba u benzinu 10+ u nafty5+ tak nevím navím momentum je klasické hlavně odpružení a u R-desing sportovní podvozek -raději konfort - ceny jsou hrozný otázka bude jídy konfortu a hlučnosti - máte názor ? Díky

Jean
26. září • 9:55

Keď vidím súčasné volvá a pozriem sa na staré 960, V70 a pod., tak je to na zaplakanie. Čo sa tej automobilke stalo, že začala vyrábať takéto ...?

Peter
26. září • 17:51

Že by postupný vývoj designu, uspokojování poptávky, atd. atd...

Antiautomat
26. září • 18:58

...skor by som povedal nieco ine, ale to by zdaleka nebolo tzv.pro-europske. A tak radsej mlcim ako ti Nemci, ktori radsej (zo strachu pred EU faso-goebbels-aparatom), nepovedali - nic.

Antiautomat
26. září • 13:57

940/960 bolo vysokoelegantne auto, ked to obcas vidim, idem si vykrutit krk.
Cisty seversky dizajn a kus peknej masiny, z ktorej vyzaruje pohoda, estetika a klud. Toto je ale male SUV a tych vtedy zasa az tak vela nevyrabali :-)

Jhamil
25. září • 11:09

Ceny totálně mimo, to jdu radši rovnou k BMW nebo k MB. Předplacený servis v ceně a daleko větší nabídka motorů, než pouhý 4 válec.

bzzz
26. září • 12:18

Myslim, ze vetsina fandu/majitelu Volvo o BMW neuvazovala/neuvazuje. A kdyz se podivam na evropske silnice a jejich moznosti, tak mi ty 4valce ve vetsine pripadu jako zasadni hendikep neprijdou.

Maty
26. září • 9:07

Tak šup B-] s

Antiautomat
25. září • 18:15

Nemam taky pocit, zeby trojliter bol ten pravy klucovy model pri malom SUV.

Antiautomat
26. září • 13:55

Moze mi minuskar ukazat ten ohromny podiel sestvalcovych trojlitrov (samozrejme takych modelov je tak straaaasne vela) v malych SUV?Sen a skutocnost su dve rozdielne veci.
Pre tych jednoduchsich: sr.t a malovat nie je to iste, ako hovorieval moj stary otec.

Antiautomat
25. září • 8:00

''Nejlevnější nabízená "XC čtyřicítka" přijde momentálně na 1 066 000 Kč, přičemž jde o vůz s označením D4 a ve výbavě Momentum''K tomu:
Najlacnejsia benzinova je momentalne T3 FWD Drive-E. Cena: 742 000 Kč
Najlacnejsia je momentalne D3 FWD Drive-E. Cena: 800 000 KčCeny su tu: http://www.volvodirect.cz/cenik/XC40_cenik.pdf... (pozn.prekl.)

Maty
25. září • 9:45

Díky , byl jste rychlejší ;) ... nechápu , stačí juknout na www :/

Antiautomat
25. září • 18:10

Nuz, po tom medialnom krmive pre slepice (keby aspon bolo vitaminove), ktory je nam servirovany mediami (CTK je ukazkovy priklad, toto beriem skor ako jemny preslap a reinkarnaciu skor napisaneho clanku, v pohode), si kazdu infosku radsej overim.Tato cinska znacka mi lezi v zaludku, ale ten zaklad s manualom v dvojkolke a benzine by som bral. Mozno par priplatkovych prvkov naviac este zjednat zadara (ako na trhu jablka) a celkom by sa mi to pozdavalo - mozno o nom porozmyslam az cena nalepky NEW klesne a zakaznici z prvych rokov az do fejsliftu zaplatia to xyz mnozstvo technickych zmien, kym to bude vyzrete auto. Dizajn prednej casti hodnotim velmi vysoko, zadna cast...no, z oboch stran nakopnuta Kia Soul.

ello
25. září • 22:33

Podla mna je Volvo svedska znacka momentalne v rukach Cinskej firmy. Tak isto ako napr. Skoda je ceska znacka momentalne v rukach Nemeckej firmy. Alebo LR-Jag.....Inak z ostatnim suhlasim.

Ivan
26. září • 7:11

Cinania kupou Volva ziskali vysoko kvalitne autá,Volkswagen od skodofky co ziskalo vysoko kvaline autá ako Favorit ako Felicia???ako mozeme hovorit potom znacke Skody???!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
26. září • 12:15

VW ziskal vysoce kvalifikovanou levnou pracovni silu a ohromny lidsky potencial, samozrejme i kvalitni strojirenske know-how/tradici - to je imo mnohem vice nez kus plechu nebo hliniku.

Antiautomat
26. září • 13:53

..tentokrat (vynimocne ale jednoznacne) suhlas. K tomu doplnam este blizkost k subdodavatelom, vybornu polohu, pracovnikov s dlhodobou praxou a (v podstate) jedinecnu poziciu monopolneho vyrobcu na trhu. Ostatne nastup O1 hovori za vsetko a bol to ten prelomovy bod, od ktoreho sa odvija (ci sa to niekomu paci alebo nie), dalsi uspech a vdaka ktoremu znacka dala o sebe vediet.

Tom
26. září • 9:17

A z ceho soudis? Musis dat take do souvislosti cas. Co vyrabelo volvo v roce 1991? Co treba SAAB? ten mel dokonce obycejnou vlecenou napravu. Napr. hlinikova 1,6 vyvijena v te dobe ve skodovce byla zakladem do budoucna.
Jinak souhlasim, ze volvo dela dobra bezpecna auta, ale vysoce kvalitni? Co se tyce poruchovosti, tak alespon v poslednich 15 letech se mozna vice blizi te felicii nez tem lepsim vozum.

Ivan
26. září • 6:56

Skoda ako nálepka este je, skoda ,ako značka už nie.Kludne by mohli nemci premenovat Skodu a všetky tzv znacky aj Seat jednotne na volkswagen,no proč to neudelaji?!
tak ako pisete lebo skoda je "znacka"--- tak by zisky volkswagenu klesli o 50 %... :-P

Perkins
24. září • 19:35

Nevim. Volvo nasadilo dle meho nazoru dost vysoke ceny. Napr. novy E PACE je paradni auto dle vizuelni zkusenosti skvele zpracovane a cena by mela zacinat na 900k. Jsem zvedav na pomer prodeju. Takze pokud bych byl cilova skupina urcite zajdu pro Jaga.

Flamer
24. září • 22:59

E-pace se v té úvodní edici prodává za 1,7 mega a v R-dynamics to vychází cca na 1,5 mega. Když jsem si nakonfiguroval XC40, dostal jsem se na cca 1,25 mega. I vzhledem k pověsti Jaguaru, bych se klonil spíše k Volvu.

Doporučujeme

Články odjinud