Volvo XC40 už má oficiální české ceny. Je to "miliónové" auto

Volvo už ví, za jaké ceny bude v České republice nabízet dvě motorizace svého nejmenšího SUV

Nejmenší SUV značky Volvo, které se představilo tento týden v Miláně, již má český ceník. Zatím však pouze pro dvě motorizace a jeden výbavový stupeň.

Na začátku prodeje bude tento vůz k dispozici jak s benzinovým, tak i vznětovým čtyřválcovým přeplňovaným motorem. Oba mají zdvihový objem válců 1969 cm3. Výkonnější je ten spalující benzin. Maximální výkon totiž činí 182 kW, zatímco v případě dieselu je to 140 kW.

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Označení zážehové varianty je T5, dieselové D4. Oba motory jsou kombinované s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol.

Nejlevnější nabízená "XC čtyřicítka" přijde momentálně na 1 066 000 Kč, přičemž jde o vůz s označením D4 a ve výbavě Momentum. Ta obsahuje klimatizaci, hlavní světla LED, tempomat, kožený volant, osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, zadní parkovací senzory některé bezpečnostní asistenty. Například systém pro čtení dopravních značek. Stejně vybavená zážehová verze T5 bude mít cenu 1 118 000 Kč.

Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model

Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model

Atraktivněji vyhlížející verze R-Design je pak za příplatek 52 000 Kč. Takový vůz pak má navíc kola ve dvoubarevném provedení, černé kryty zrcátek, dvojitou koncovku výfuku, hliníkové dekory v kabině a sportovní volant. Navíc pak ještě kožené čalounění.

Mezi příplatkové prvky patří například elektrické ovládání pátých dveří, kamerový systém zobrazující celé okolí vozidla, navigace, elektricky sklopná zadní sedadla a vyhřívání předních i zadních sedaček, volantu a čelního okna.

Vůz se začne vyrábět v listopadu v belgickém Gentu. Postupně přibydou i verze s pohonem pouze předních kol, s méně výkonnými motory (zřejmě i tříválcem) a elektrifikované a plně elektrické varianty.

Na kompletní fotogalerii vozu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků