Volvo XC100 odhaluje první detaily. Čekejte sexy elektromobil pro 4 pasažéry

24 komentářů

jarecek
13. května • 15:07

'sexy elektromobil pro 4 pasažéry' .. asi nic nikdy neznelo vic asexualneji .. yuck

Michal
12. května • 21:30

XC 90 je krásné auto, ale motory :-/ XC100:-D:-D:-D

Michal
12. května • 21:31

pro méně inteligentní - výsměch

Filip
12. května • 22:23

Kupcum je to uplne jedno. Xc90 výhradně se 4valci je druhé nejprodávanější suv Evropy a to ačkoliv je nejstarší z cele prémiové palety suv dané kategorie.

Tomáš Fuk
12. května • 22:43

Druhé nejprodávanější SUV Evropy tedy rozhodně není. Tím je VW Tiguan za první Dacií Duster. A celosvětově už vůbec ne. Dokonce ani v prémiové kategorii, kam díky evropské nabídce motorů rozhodně nepatří, druhým nejprodávanějším také není. A ani v tzv. velkých SUV ne. A po zavedení limitu 180km/h prodeje v EU půjdou ještě podstatně dolů.

FIlip
13. května • 9:42

Large SUV segment 2019 EUROPE1 BMW X5 44.765
2 Volvo XC90 29.252
3 Range Rover Sport 26.291
4 Volkswagen Touareg 25.565
5 Mercedes-Benz GLE 24.453
6 Porsche Cayenne 20.102 Premium large SUV segment 2018 Europe
1 BMW X5 30.590
2 Volvo XC90 30.356
3 Mercedes-Benz GLE 24.886
4 Range Rover Sport 24.732
5 Audi Q7 23.213 30.351 a nepochybně sis všimnul, že píšu o "prémiové paletě SUV dané kategorie", což jaksi duster nebude.... Takže ano, XC90 je druhé nejprodávanější prémiové SUV Evropy, dlouhodobě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
13. května • 9:58

u te X5 se neni co divit, plug-in hybridni varianta je vytecna

kesu
13. května • 11:49

Je to opravdu výborné auto, čekací doba na 45e každopádně aspoň 8 měsíců...

Nojono
12. května • 22:47

To máš data 2019. Koukám jako puk :-O , ale 2020 je zatím nejprodávanějším SUV v Evropě .....světe div se ... Audi e-tron, převálcovalo i dustera.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bob
13. května • 9:35

Měli nahromaděné objednávky z roku 2019 a chyběli jim kapacity baterií, takže teď jenom doženou co loni nestihli a pak už zřejmě o e-tronu neuslyšíme...

Tomáš Fuk
12. května • 22:57

Koukám na to jako jelen. Jen Norsko a Holandsko mají dohromady větší prodeje etronů než celá Evropa Dusterů. Audi s čínskou verzí Q5 předělanou na baterky asi trefilo jackpot.

kari
13. května • 9:16

A nebude to neskutečným znevýhodněním spalovacích motorů a naopak zvýhodněním elektro v daných zemích?

Michal
12. května • 22:36

A Volvo není prémie - už jen paletou nabízených motorizací:-P Možná tak na půl cesty k prémii

bob
13. května • 9:29

Takže až se budou dělat BMW 7 a MB S se čtyřválcem v hybridu, přestanou to být prémiové vozy?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
13. května • 13:50

Ano - prémii dělá prémií technika - a ta jde do kopru. Takže pokud to tak bude, za pár let si nevidím důvod připlácet za MB, AUDI atd. Jen že bych chtěl dělat dojem na souseda apod.

Michal
12. května • 22:31

Ano - pro maminy vozící děcka do školy/školky a na kroužky to stačí. Taky bych to staré koupil mít na to - o tom žádná

Michal
12. května • 22:33

Víme jaký je profil muže kupující Volvo, že ano?B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
13. května • 14:27

Maj větší péro než ty? :-D

Michal
13. května • 16:38

Přesně! Aby tě to pěkně bolelo až ti je budou vytahovat z prdele!

Kuk Vykuk
15. května • 11:11

Ty to víš nejlíp, tebe už vojeli a ne jednou. :-D

Nojono
12. května • 22:49

no... profil asi u něj není to podstatné...:-D:-D:-D:-D... auvajs!

Adamantium
12. května • 22:25

Ať kupují, jejich volba. Já raději šestivál..

Nojono
12. května • 22:52

Jsou i skvělé V8..... v naftě jedou jako prase a nežerou. Poslouchat brum kolemjedoucího SQ7 je zážitek. A zevnitř ještě lepší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
13. května • 14:28

V8 jde do hrobu. Už je vykopanej. B-]

Doporučujeme

Články odjinud