Volvo XC 60 zvládne samo i vyhýbací manévr. Má také další asistenty

Novinka od švédské automobilky postupně odhaluje své přednosti. Teď Volvo vyrukovalo s informacemi o použitých bezpečnostních systémech.
Volvo XC 60 zvládne samo i vyhýbací manévr. Má také další asistenty

Švédská automobilka láká na druhou generaci modelu XC60. Po fotkách teď přišla s informacemi o použitých bezpečnostních systémech.

Premiéru zažije nová verze oblíbeného vozu už za pár dní. O bezpečnost se bude starat několik vylepšení. Vše je udělané tak, aby vůz pomohl řidiči s řízením při hrozící kolizi. 

Nové Volvo XC60 už vykukuje z garáže. Premiéra bude v Ženevě

Nové Volvo XC60 už vykukuje z garáže. Premiéra bude v Ženevě

Volvo pro nový model rozšířilo systém City Safety. Pokud nebude stačit automatické brzdění, pomůže i s řízením tak, aby se vůz dokázal vyhnout překážce. Funkční bude v rozmezí 50 až 100 km/h. 

Řidičům bude sloužit také nový systém Oncoming Lane Mitigation. Ten jim pomůže vyhnout se kolizi s blížícím se vozidlem ve vedlejším pruhu. Pomocí automatického řízení vás vrátí zpátky do svého pruhu. Tento systém bude aktivní mezi 60 až 140 km/h. 

Volvo S90 a V90 vyladí divize Polestar. Budou to sportovní hybridy

Volvo S90 a V90 vyladí divize Polestar. Budou to sportovní hybridy

Vylepšení se dočkal i volitelný asistent Blind Spot Information System. Řidiče upozorní na přítomnost vozidel v mrtvém úhlu a v případě nutnosti vozidlo nasměřuje zpátky do svého pruhu, aby se předešlo kolizi.

Tyto novinky podle představitelů Volva znamenají jediné. Jsou to jasné kroky k budoucímu plně autonomnímu vozu. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků