Volvo V90 na prvních fotkách. Překvapení se nekoná

19 komentářů

VacVin
12. února • 13:56

To auto je moc hezké. Stejně jako nová CX90 a navíc snad podle obrázku nebude trpět neduhem současné kompletní řady 60 (V i XC) a to že dovnitř se vleze pohodlně tak akorát parta trpaslíků. Problém je ale jinde. Bez 6ti válců (a více) prémiové auto neuděláte. Byl jsem se projekt v nejsilnější dieslové XC90 (4 válec 165kw) , ale prostě na 6ti válce BMW, audi ani MB to nemá :-( Zejména na 100km/h je to prostě špatné :-( Potichu už to chápou všichni, co na down-size u premiovek vsadili, že bez slušného motoru to nedají. Ale lze pochopit, proč to tak ve VOLVU mají, mají jen jeden motor a ten upravují podle výkonu. Vývoj více řad kvalitních motorů prostě VOLVO není schopné ufinancovat. Takže, krásné auto, motory absolutně chybně zvolené :( Chce to 6válců!. Škoda toho.

Bouce
12. února • 15:16

Ono to s prostorem neni zadna hitparada ani u nove xc90. Na to, jak je auto z venku obrovske, je to uvnitr hodne velka bida. Zatazena roletka v kufru a jste rad, ze tam date dva golfove bagy. V tom ho kdejaky sikkmooky trumfne. A uvnitr jeste jeste horsi. Kdyz si clovek nastavi sedadlo na svych 190 cm, tak je na zadnich sedackach mista pro nihy jak ve stare oktavce. Odkladaci prostor v podrucce je tak akorat na mobilni telefon a prihradka spolujezdece na tom neni o moc lepe. A druhou to nema. Dva kelimky na kavu a tim koncime. Prostorem a uzitnou hodnotou bylo pro me xc90 velkym zklamanim

VacVin
12. února • 19:24

Souhlasím, ale pořád to ještě jde. Kamarád nás vezl 3 dospělé osoby na párty v XC60 :-) Považuji to za silně traumatizující zážitek se svými 190cm. Popravdě, ve Fabii je v na nohy více místa.

Bouce
15. února • 10:35

Docela bych rad slysel argumentaci tech lidi, co dali minus. Bud tam to misto je nebo neni. Tady neni o cem diskutovat. Bud se mi tam kufr cestou z letiste pod stazenou roletku vejde a nebo nevejde. Bud se kolenama opiram nebo neopiram o operadlo. A bud mam pet drzaku napoje a nebo nemam.

Zelí
12. února • 13:31

Musím říct, že jsem velkým příznivcem práce designéra Thomase Ingelatha, který cca tři možná i čtyři roky dělá ve Volvu šéfdesignéra. Nějak ho v té práci pro volvo nemůžu najít a čekám, že ho konečně v plném rozsahu jeho talentu uvidím. Zatím se musím i po zhlédnutí nové V90 ukáznit a říct si, že to ještě přijde. Možná, že nemá takovou volnost jako měl ve škodovce a že ho číňani direktivněji úkolují než by potřeboval.....

bzzz
12. února • 13:16

Kazdemu se libi neco, ale toto neni seversky/skandinavsky design ani nahodou (ne ze by na tom zalezelo, ale proste splyne s davem).

your.god
12. února • 9:54

Vypadá to poněkud čínsky, není-liž pravda?
Ovšem za cenu, za kterou je to drahé i pro seveřany.
Ti už ale začínají mít docela jiné starosti, než nové auto.

Antiautomat
12. února • 15:48

To urcite, zony blahobytu, kde ani policia nemusi chodit, sa im tiahnu od stanice az na kraj mesta. Tam sa to bude novymi autami len tak hemzit. My sa budeme mat tiez dobre, len si musime pockat kym sa tam nastahuje vsetok ten bordel a prijat Svedov ako utecencov (utecenec, nie migrant). Z krajiny troch polmesiacov ich pojde coskoro neurekom. Potom nam uz nik nebude moc vycitat ze sme si neprijali svoju kvotu. V pripade Svedov, nasilne vyhnanych v zaujmoch nadnarodneho velkokapitalu to urobim velmi rad.

panHAJZL
12. února • 7:44

mám poslední Volvo, které se mě líbilo XC70 2007 , od té doby bych nic nechtěl. Ale musím uznat, že tohle se mě fakt líbí! Mít na to kačáky, tak by to bylo jedno z mála aut dnešní doby,co bych si pořídil. Ale je teda pravdou, že by mě sakra chyběl charakter pětihrnce!

mpolan
12. února • 7:15

Tohle je o třídu lepší, než čínská cingrlátka Mercedesu a BMW...

Driver
11. února • 23:06

Kdo chce staré hranaté VOLVO, ať si ho na šroťáku koupí a kdo chce moderní a nové, tak tady je. B-]
A kdo chce hejtovat, tady má prostoru, kolik chce :-D

ello.
11. února • 19:08

Mne osobne sa dizajn paci .Som zvedavi na testy a jazdne vlastnosti.XC 90 nie je celkom to prave orechove,odhliadnuc od motorov,na tie sa da zvyknut tak podvozok tam uz zaostaval za premiou dost vyrazne.Teda ked uz sa chce rovnat s MB/AUDI/BMW.

eLzyx
11. února • 16:50

designer je prostě pako, zahodit základní poznávací znamení velkých Volváckých kombíků je na přesdržku. Víko kufru mělo být rovné. Nechápu tuhle přitroublou módu sportovního cosi, co sportovní není ani náznakem. Absolutně nepochopil švédský styl - jednoduchost, účelnost, krása v harmonii celku.

mpolan
12. února • 7:14

Designér udělal to nejlepší, co v současné době mohl. Kolmé víko se zachovává špatně, když jde o plnění emisních norem a je nutné co nejlépe optimalizovat proudění vzduchu.

Lord Owl
12. února • 12:36

Je pravdou, že pořád poznám, že se jedná o Volvo.
Nejsem ale až na tolik v obraze, abych si dovodil, že rovnou zádí se zvedají emise.Každopádně do vlajkové lodě při jejích velkých rozměrech cpát čtyřválce, tak to je pohřeb pánové. Jiné značky mají klidně i V12 a to ani ne u kombi (BMW 760), a Volvíci budou při zdi strouhat V4.Kdybych ty peníze měl, tak holt je dám s ohledem na tuhle politiku jinam.

mpolan
12. února • 21:53

Optimální tvar proudění je kapka, ta má minimální odpor vzduchu. U aut je paradoxně nejlepší karoserií sedan, hlavně pokud má plynulé přechody jednotlivých částí.

Maty
11. února • 17:06

Pako?! Proboha a co jste přinesl světu Vy příteli :/ ? Kde tady někdo mluví o něčem sportovním... Je to nádherný klasický kombi Volvo - vidím tam Volvo a je to přitom svěží a moderní . Sorry - já respektuji subjektivní vnímání designu, ale s tímhle nekonečným připo.. českým negativismem už mne to tady fakt..

eLzyx
11. února • 17:16

ad negativismus - lepší jak euroamerické lhaní si do kapsy. Všichni se usmívají, všichni se plácají po ramenou a přitom jim hlavou probíhá to, co si mi Češi ještě stále dovolíme říci.

eLzyx
11. února • 17:11

klasické kombi Volvo? To ani omylem. Podívej se pořádně na historii velkých Volváckých kombíků. Na sportovně střižené V60, nebo mladické V40 by to byl klasický tvar, to ano. Ale na vlajkové lodi mělo být víko kufru rovné.
Takto ta silueta může být klidně od Superbu, nebo Audi. Stejný rukopis. A to je špatně.

Doporučujeme

Články odjinud