Volvo V70: nové a lepší (první info a foto)

21 komentářů

Vít Pešek
6. února • 23:37

a hlavne ta motorizace.... takovahle ma byt motorizace solidniho auta... ne jako kdyz se skoda vytasi s novou OII a hned nabidne zatou klasiku... 1.4 hodne malo kW ;-)a uz jsem to videl dokonce i jezdit, kdyz jsme je ve skodovce projizdeli, tak jsme si rikali, ze to si snad nikdo nekoupi... ani to tehdy nikdo nechtel projizdet... :-O

Lukas
4. února • 20:48

muzete mi nekdo z vas odborniku vysvetlit proc vsechny tyto luxusni kombiky maj malej kufr? chci koupit manzelce kombi. mame male dite. potrebuju bezpecne auto. uvazuju i o SUV, ale pry to ze je to velke neznamena ze je to bezpecnejsi. obycneja skoda ma 580l kuf. A4 je proti tomu komedie. A6 je lepsi. X5 na tom taky neni nejlepe, jen Q7 ma slusny kfr.

klukjakobuk
5. února • 9:30

Jenže X5 v pětimístném má 620 l, to není málo, ale pokud pořád ano, pak doporučuju Transit, tam se vejde kočárek nesloženej asi 5x;-)

Lukas
6. února • 12:03

diky za info. ja myslel ze metodika je jednotna aby se to dalo pomerovat. no nezvyva nic jineho nez se presvedcit na vlastnni oci.

Mr. Proper
6. února • 17:32

Pridal bych se k Radkovi Ondrasikovi, ze z uzivatelskeho pohledu je dulezitejsi lozna plocha, tj. 2D, nez litraz zavaz. prostoru (tj.3D). U MPV je treba "kominkovat" a to neni vzdy uplne vhodne (transport veci u kterych nechci, aby se pomackaly nebo rozbily). U me vyhral kombik nad MPV a rozhodne nelituji...
Kdyz jsem si kdysi prohlizel model V70 (soucasny, dobihajici model) a otevrel kufr, zklamala me jeho delka (naopak sirka je excelentni). Byl na me proste moc kvadratovy - u nove verze uz to vypada o dost lepe.

Radek Ondrášík
4. února • 20:59

Důvodů je několik. - Mnohé vozy 4x4 mají prostě kufr menší, protože je nižší. Je to dáno tím, že pohlada je výše a to díky zadnímu diferenciálu, který je holt daní za náhon na všechna kola.- Velmi důležitá je metodika měření objemu zavazadelníku. Některé automobilky uvádí objem kufru po hranu oken, jiné po hranu opěradel zadních sedadel, jiné až po střechu. Proto je třeba se informovat jakou metodiku automobilka používá, abyste věděl jak to myslí.
Jinak co se týká kufru, daleko důležitější, než litráž jsou rozměry ložné plochy. Např. na co je Vám velký objem kufru, když ten má malou základu, ale velkou výšku? Není pak lepší třeba kufr s menším objemem, ale výrazně větší plochou, která pojme více věcí a není třeba stavět komínky?

nízkopříjmový
2. února • 21:40

škoda, že drtivá většina (cca 96 %) českých občanů si ho nemůže dovolit. Jinak velmi pěkný, osobitý, bezpečný koráb.

KOSS
3. února • 2:46

To muzes ale tvrdit o vsech vozech stejne velikosti. Tyto vozy se kupuji do firem, u nas.

deerhunter
2. února • 15:33

moc pekne.jinak myslim, ze V70 je vyssi stredni trida, konkurent 5er Touring, E-klasse T nebo A6 Avant. Diesely jsou oba petivalce 2.4, pouze o ruznych vykonech.

Volvoman
2. února • 18:06

Samozrejme, že vyššia stredná. Však je to postavené na presne rovnakom rázvore ako má nová S80.

gomes
6. února • 21:33

Nové vlovo V70 vychází z volva S80, je to vyšší střední třída, je to dobře poznat i na interiéru, S60 má úplně jinej interiér. V tom článku je to blbě, V70 opravdu vychází z S80!

Nekdo
2. února • 15:49

Co vim, tak do vyssi stredni tridy radej az S80... Ale jinak je to auto nadherny.

maty
3. února • 11:26

tak to bych si dovolil oponovat, volvo V70 je kombi od volva S60 ktere patri do stejne kategorie aut po bok audi A4, bmw 3, jaguar x-type.... do kategorie vyssi stredni tridy k audi A6 a MB E-classe patri volvo S80.. jinak jeste doplnim ze volvo S40 patri do nizsi stredni po bok fordu focus sedan, vw jetta apod.. kdyby S60 patrila do vyssi tak nema volvo zastupce v stredni tride ;-)

Nekdo
3. února • 14:31

Dyt sem to psal, ze Volvo ma ve vyssi stredni az model S80... V70 je odvozeny od S60, tudiz musi patrit do stredni tridy...

Radek Ondrášík
3. února • 11:52

Takže v této chvíli má Volvo vlastně 2 vozy v nižší střední...

no name
3. února • 11:46

alespon jeden odbornik co se vyzna ! ;-) jinak povedena kara

Good
2. února • 9:41

Nebýt toho přeškrtnutí, tak ten čumák rozeznám od Audi A4 po faceliftu. (A ani jeden se mi nelíbí.)

Deli
2. února • 10:21

To mě taky napadlo:-))

brasci
2. února • 6:31

pekne volvo :-)

ster
2. února • 8:17

Hlavne ten zadok je riadne nepodarený.

gomes
2. února • 15:29

hlavne ten zadek, ten je podařenej, jinak celkově nádhera

Doporučujeme

Články odjinud